Η ComSys, η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο της πληροφορικής επί 20 χρόνια, ίδρυσε νέα θυγατρική, την ComSys Turkey στην ανατολική πλευρά της Κωνσταντινούπολης.

Η εταιρεία θα προωθεί προϊόντα και λύσεις για Contact Centers καθώς και λύσεις Unified Communications. H ComSys Turkey θα επωφεληθεί από την εμπειρία και την υψηλή τεχνογνωσία της μητρικής για την αξιοποίηση  νέων επιχειρηματικών ευκαιριών που παρουσιάζονται στην αναπτυσσόμενη αγορά της Τουρκίας.

Η συνεργασία της ComSys με την Aspect Software, μίας από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο που παρέχει λύσεις για Contact Centers, επεκτείνεται τώρα και στην Τουρκία. “Το στρατηγικό όραμα της Aspect ταυτίζεται απόλυτα με τη φιλοσοφία μας. Θεωρώ ότι τα προϊόντα και οι λύσεις της Aspect σε συνδυασμό με την εμπειρία της ComSys θα δημιουργήσουν προστιθέμενη αξία στον πελάτη, ανεξαρτήτως μεγέθους”, δήλωσε ο γενικός διευθυντής της ComSys Turkey, Kaan Kiziltan.