H ComSys σε συνέχεια της μακρόχρονης εμπειρίας στην υλοποίηση υποδομών contact centers με τις λύσεις της Aspect, επενδύει στην υλοποίηση ολοκληρωμένων λύσεων Ενοποιημένων Επικοινωνιών (Unified Communication) για επιχειρήσεις και οργανισμούς.

Οι λύσεις της  ComSys αποσκοπούν στην: α) Ανάπτυξη πολλαπλών τρόπων επικοινωνιών μεταξύ των στελεχών των επιχειρήσεων (φωνή, mail, videoconferencing, instant messaging, κλπ.) είτε αυτοί βρίσκονται στα γραφεία τους είτε και εκτός, όποια συσκευή και εάν χρησιμοποιούν (PC, laptop, κινητό τηλέφωνο, κλπ.), β) Αύξηση της παραγωγικότητας των επιχειρήσεων και των οργανισμών λόγω της αποτελεσματικής επικοινωνίας μεταξύ των συνεργατών και της άμεσης πρόσβασης σε βάσεις δεδομένων και πληροφοριακά συστήματα, γ) Μείωση κόστους λειτουργίας των επικοινωνιακών υποδομών και δ) Απλοποίηση των επικοινωνιών.