Η Deutsche Telekom επέλεξε -έπειτα από διεθνή διαγωνισμό- το λογισμικό της SAS ως διεθνές πρότυπο για τη διαχείριση των εκστρατειών marketing των σημαντικότερων θυγατρικών της, T-Home και T-Mobile.

Σημειώνεται ότι η T-Home χρησιμοποιεί ήδη επιτυχώς τη λύση SAS Marketing Campaign Management, η οποία πλέον θα υλοποιηθεί σε ευρύτερο επίπεδο -και πιο συγκεκριμένα, διεθνώς ως πρότυπο για όλη την επιχείρηση, συμπεριλαμβανομένης της T-Mobile.

Μέσω της συνεργασίας της με τη SAS για campaign management software, η Deutsche Telekom έχει ως στόχο να βελτιστοποιήσει την εξυπηρέτηση των πελατών της και να έρθει ένα βήμα πιο κοντά τους. Τόσο η T-Home όσο και η T-Mobile προσδοκούν στην καλύτερη εξυπηρέτηση των εξειδικευμένων αναγκών του κάθε πελάτη, με τη βοήθεια της λύσης της SAS.