Η Μαρία Μπούρα, Head of Strategy, Marketing & Communications – South East Europe Hub – Region Mediterranean, παρουσίασε στο 8ο συνέδριο Connected World την έρευνα του Ericsson Consumer Lab για το “connected home”.

Η Μ. Μπούρα επέστησε την προσοχή στα εξής: οι υπηρεσίες κοινής ωφέλειας και υγείας και ευεξίας είναι οι πιο ενδιαφέρουσες υπηρεσίες Connected Home για τους καταναλωτές. Επίσης, μεγάλη μερίδα των καταναλωτών αδυνατούν να κατανοήσουν τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν από τέτοιες υπηρεσίες. Τέλος, θα πρέπει να απλοποιηθούν πάρα πολύ οι διαδικασίες των υπηρεσιών Connected Home, ώστε τόσο η εγκατάστασή τους όσο και η χρήση τους να είναι διαισθητική και απλή, ανεξάρτητα από το βαθμό εξοικείωσής τους με την τεχνολογία.

Όσον αφορά στους λόγους που αποτελούν κίνητρο για μια τέτοια επένδυση, είναι κυρίως η δυνατότητα να αισθάνεται κάποιος πως έχει τον πλήρη έλεγχο του σπιτιού. Ιδιαίτερη μνεία γίνεται στο γεγονός πως στην έρευνα φαίνεται πως οι ερωτηθέντες ανησυχούν περισσότερο για την ασφάλεια των προσωπικών τους δεδομένων, παρά για την ιδιωτικότητά τους, καθώς ανησυχούν για την περίπτωση παραβίασης των συστημάτων των παρόχων από κακόβουλους τρίτους.