Η μη αποκλειστική συμφωνία μεταξύ των δύο εταιρειών, αφορά στη διοχέτευση τεχνολογίας από τη Google προς τη Yahoo.
Η τεχνολογία αφορά συσχετισμό διαφημίσεων με αποτελέσματα αναζητήσεων. Σύμφωνα με τη Yahoo, η συμφωνία αναμένεται να αποφέρει 800 εκατ. δολάρια επιπλέον έσοδα ένα χρόνο μετά την υλοποίησή της. Η συμφωνία θα πρέπει να έχει έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού των Η.Π.Α., κάτι που αρκετοί αναλυτές θεωρούν ότι δεν θα είναι εύκολο. Η συνεργασία των δύο εταιρειών αναμένεται να επεκταθεί πέρα από τον τομέα της διαφήμισης, καθώς οι δύο εταιρείες σκέφτονται να “ανοίξουν τα σύνορα” των Instant Messaging υπηρεσιών τους.