Η Intralot διακρίθηκε με το βραβείο “Corporate Superbrand 2010” κατά τη διάρκεια επίσημης τελετής, η οποία πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 20 Απριλίου 2010.
Το brand της Intralot βραβεύθηκε για την αναγνωρισιμότητα που έχει επιτύχει στον κλάδο, όπου δραστηριοποιείται και στην αγορά γενικότερα προσφέροντας στους πελάτες της σημαντικά πλεονεκτήματα.Το βραβείο παραδόθηκε στον Ιωάννη Κατάκη, Γενικό Διευθυντή Στρατηγικής της Intralot. Εκπρόσωποι της επιχειρηματικής και πολιτικής κοινότητας, άνθρωποι των ΜΜΕ και εκπρόσωποι των Superbrands παρευρέθησαν σε αυτή τη σημαντική εκδήλωση για το branding στην Ελλάδα.
Aυτό που αναδεικνύει ένα brand ως Superbrand είναι η υποκειμενική αντίληψη και πεποίθηση που έχει επιτύχει να διαμορφώσει στο κοινό προςτο οποίο απευθύνεται και αυτήν ακριβώς καταγράφει η διαδικασία ανάδειξης των Superbrands.Ωστόσο, έχει διαπιστωθεί επανειλημμένα, από όλες τις διοργανώσεις του θεσμού ανά τον κόσμο, ότι η θετική υποκειμενική αντίληψη του κοινού για ένα brand συμπίπτει πάντοτε με πολύ υψηλές επιδόσεις τουλάχιστον σε ορισμένες κατηγορίες “αντικειμενικών κριτηρίων ισχύος”, όπως μερίδια αγοράς, πωλήσεις, κερδοφορία, διακρίσεις ποιότητας κατά αυστηρά διεθνή πρότυπα.