Νέα φιλοσοφία, μοναδικές προτάσεις, μεγάλες εκπλήξεις και εξαιρετικές προσφορές συνθέτουν από χθες το «μενού» για τους επισκέπτες του πλήρως ανακαινισμένου καταστήματος Κωτσόβολος, στο Εμπορικό Κέντρο The Mall Athens.

Στη διάρκεια των εγκαινίων -που είναι «μακράς διαρκείας», καθώς κρατούν τρεις ολόκληρες ημέρες, από χθες Πέμπτη ως αύριο Σάββατο- πλήθος δρώμενα με μοναδικά δώρα περιμένουν τους επισκέπτες, με στόχο να «διεγείρουν» όλες τις αισθήσεις τους! Ιδιαίτεροι ήχοι εξασκούν την ακοή μέσα από καινοτόμα ακουστικά, ένα παιχνίδι παρατηρητικότητας δοκιμάζει την όρασή τους στις 4Κ τηλεοράσεις, ενώ ξεχωριστές μυρωδιές προκαλούν την όσφρηση μέσα από τα πλυντήρια. Παράλληλα, η αφή καλείται να δημιουργήσει ένα μοναδικό ομοίωμα του χρήστη, ενώ υπέροχες γεύσεις από τους πρωτοποριακούς φούρνους καλούν σ’ ένα ταξίδι γευσιγνωσίας. Τέλος, η διαίσθηση γίνεται «μάντης»… μέσα από ένα παιχνίδι σκουπίσματος, στο οποίο πρωταγωνιστούν ηλεκτρικές σκούπες-sticks!

«Η απλή έκθεση προϊόντων δεν έχει κανένα νόημα»
Η διαδραστικότητα επισκεπτών και εκθεμάτων με δυνατότητα άμεσης παράθεσης πληροφοριών, μέσω ειδικών μενού, είναι κάτι περισσότερο από φανερή στο νέο κατάστημα και εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο την καινούρια φιλοσοφία που διέπει τόσο αυτό, όσο -σταδιακά- και τα υπόλοιπα της γνωστής αλυσίδας, τα οποία θα ακολουθήσουν ανάλογη πορεία. Γιατί, όπως μας εξήγησε ο VP και CEO της Κωτσόβολος – Dixons SE Europe, Γιάννης Βασιλάκος, ξεναγώντας μας στους ειδικά διαμορφωμένους ώστε να δημιουργούν λειτουργικά περιβάλλοντα χώρους, η απλή έκθεση προϊόντων -στη συντριπτική τους πλειοψηφία μη-ενεργών- στα ράφια, δεν έχει κανένα νόημα στην εποχή μας.

Η δική τους προσπάθεια έχει ως στόχο να έλθει στο κατάστημα ο υποψήφιος αγοραστής, να δει τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν (ακόμα κι αν τα έχει ψάξει προηγουμένως online), να τα δοκιμάσει στην πράξη, να μιλήσει με τους πωλητές, να ακούσει τις προτάσεις χρηματοδότησης και τις πρακτικές συμβουλές τους και, ει δυνατόν, να καταλήξει στην αγορά επί τόπου, ώστε και οι δυο πλευρές να βγουν ωφελημένες. Η προσέγγιση αυτή αποτελεί στρατηγική επιλογή της Κωτσόβολος στην εποχή των πολλαπλών καναλιών, η οποία «αποσκοπεί στη μεγιστοποίηση εσόδων και κερδών, την ισχυροποιεί για το μέλλον και τη θωρακίζει απέναντι στον ανταγωνισμό».

8-10 εκατ. ευρώ ετήσια επένδυση και ανανέωση καταστημάτων
Στα σχέδια της εταιρείας -που διαθέτει πλέον πανελλαδικά 2500 εργαζομένους και 95 καταστήματα, με μεγαλύτερα εκείνα του Αεροδρομίου της Αθήνας, της Πυλαίας και της Ευκαρπίας στη Θεσσαλονίκη, με «παραγωγικότερο» αυτό της Πυλαίας- περιλαμβάνεται η ανανέωση 8-9 καταστημάτων στα πρότυπα αυτού της Αθήνας ως τον Απρίλιο του ’19, με απώτερο στόχο την ανανέωση του συνόλου εντός τριετίας.

Προβλέπεται ετήσια επένδυση της τάξεως των 8-10 εκατ. ευρώ γι’ αυτόν τον σκοπό ενώ εξετάζεται, επίσης, η αξιοποίηση -όπως αποκάλυψε ο Γ. Βασιλάκος, απαντώντας σε ερώτηση του NetFAX- ακόμα και νέων τεχνολογιών, όπως πχ. της εικονικής πραγματικότητας (VR) για βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή. Που, όπως παραδέχτηκε ο CEO της Κωτσόβολος, στρέφεται γοργά πλέον στον -αν και περιορισμένο σε χαμηλά ποσοστά, ακόμα- χώρο των online αγορών, με αποτέλεσμα τον σκληρότατο ανταγωνισμό στην αγορά (χειρότερο κι από αυτόν στα σούπερ-μάρκετ, όπως τόνισε χαρακτηριστικά ο συνομιλητής μας) εξ ου και η αντικατάσταση των παραδοσιακών χάρτινων/πλαστικών πινακίδων τιμών στα προϊόντα με ηλεκτρονικές…

Πάντως, οι ικανότητες των στελεχών μας που, παρά τις δυσκολίες και τις αντιξοότητες μπορούν και φέρνουν θετικά αποτελέσματα, έχει αναγνωριστεί από τη μητρική εταιρεία, η οποία ήδη μετέθεσε από την Αθήνα στα κεντρικά του Λονδίνου, τόσο τον προηγούμενο CEO, Ανδρέα Αθανασόπουλο, όσο και τον CΤO, Λεωνίδα Αθανασίου (αντικαταστάτης του, ο μεταγραφείς από τον ΟΤΕ, Γιάννης Παπίδης)… Στα highlights της ξενάγησής μας στο ανανεωμένο κατάστημα, ξεχώρισαν το πρώτο shop-in-shop με το πλήρες οικοσύστημα της Apple, ο χώρος “Thanks to Tech” με ιδιαίτερη παρουσία της Huawei, η εντυπωσιακή hands-on περιοχή για gamers, οι (πολλοί) συντηρητές κρασιού, οι νέες εντοιχισμένες συσκευές (ας όψονται οι ανακαινίσεις κατοικιών, λόγω AirBnB…), η ευρύτατη γκάμα εξαιρετικών τηλεοράσεων με μια Samsung 8Κ σε περίοπτη θέση, το Service Corner, αλλά και ο πολλαπλών κατηγοριών χώρος ανακύκλωσης.