Σε έργο μείωσης του κόστους των κλήσεων προς διεθνείς προορισμούς με τη χρήση παρόχων τηλεφωνίας που προσφέρουν πολύ χαμηλές χρεώσεις, προχώρησε η Marvin Shipping Services, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του NetFAX.

Για την αναζήτηση φθηνότερων λύσεων η εταιρεία απευθύνθηκε σε SIP (Session Initiation Protocol) παρόχους, οι οποίοι παρέχουν υπηρεσίες επικοινωνίας μέσω VoIP (Voice over IP). «Για να υλοποιηθεί το έργο έγινε αρχικά έλεγχος συμβατότητας των τηλεφωνικών κέντρων της εταιρείας, εκτιμήθηκαν οι απαραίτητες άδειες χρήσης των καναλιών φωνής που θα χρειαστούν ανάλογα με των αριθμό των χρηστών (που υπολογίζεται ότι θα συνδέονται ταυτόχρονα) και κατόπιν επιλέχθηκε ένας συμβατός με το κέντρο SIP πάροχος, ανταγωνιστικός όσον αφορά την ποιότητα και την τιμή των υπηρεσιών του σε σχέση με τους υπόλοιπους, στον οποίο ανοίχθηκαν λογαριασμοί σ’ αυτόν και αγοράστηκαν μονάδες και κανάλια φωνής.

Με πολύ χαμηλή χρέωση ανά λεπτό (15 – 30 λεπτά) μπορούμε πλέον να επικοινωνήσουμε με οποιοδήποτε δημόσιο τηλεφωνικό δίκτυο στον κόσμο» δήλωσε στο NetFAX, ο Σταύρος Παπαδάκης, IT Manager της Marvin Shipping Services. Ένα ακόμα project που σκοπεύει να υλοποιήσει η εταιρεία, πιθανώς εντός του επόμενου χρόνου, είναι η μεταφορά του εταιρικού δικτύου στο cloud. Στο πλαίσιο αυτό θα μεταφερθούν τα κοινόχρηστα αρχεία και η ναυτιλιακή εφαρμογή σε datacenter, με φιλοξενία σε virtualized περιβάλλον. Μέσω της χρήσης της πλατφόρμας Citrix, οι χρήστες θα μπορούν να συνδέονται από οποιαδήποτε συσκευή (laptop, PC, tablet, mobile) στο εταιρικό δίκτυο όπου κι αν βρίσκονται. Ήδη έχουν μεταφερθεί στo cloud τα εταιρικά emails με τη χρήση του Exchange Online.