Το πιο ενδιαφέρον IT Project που υλοποιήθηκε πρόσφατα στη Media Markt σχετίζεται με το Media Markt Club, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του NetFax.

Συγκεκριμένα, η Διεύθυνση Πληροφορικής της εταιρείας ανάπτυξε εσωτερικά ένα σύστημα ΒΙ για τη λύση CRM (Customer Relationship Management), στόχος του οποίου είναι να χτίσει μια προσωποποιημένη σχέση της Media Markt με τους πελάτες της. Το σύστημα που έχει αναπτυχθεί αναλύει τα δεδομένα της βάσης των πελατών και στη συνέχεια δημιουργεί αναφορές και queries, τα οποία έχουν ως στόχο να βοηθάνε στην καλύτερη προσέγγιση του πελάτη, ώστε η εταιρεία να του προσφέρει αυτά που πραγματικά χρειάζεται. Το σχετικό σύστημα παραδόθηκε τον Σεπτέμβριο, ενώ για την ανάπτυξή του χρειάστηκαν τρεις μήνες.

Tο Media Markt Club δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας ενιαίου προφίλ του κάθε πελάτη που θα θελήσει να γίνει μέλος, ανεξάρτητα από το σημείο θα επιλέξει κάθε φορά για τη συναλλαγή του. Με τον τρόπο αυτό δημιουργείται ένα συνεχές «αποτύπωμα» του πελάτη, που ενώνει  τα 11 φυσικά καταστήματα της αλυσίδας στην Ελλάδα με το online κατάστημα, σύμφωνα με το πολυκαναλικό μοντέλο.  Στόχος είναι η πλατφόρμα ΒΙ να εξελίσσεται συνεχώς και να προσαρμόζεται στο συνδυασμό των εξατομικευμένων απαιτήσεων του κοινού με τις εμπορικές προτάσεις της Media Markt, ενώ στο μέλλον θα ενοποιηθεί με την κεντρική πλατφόρμα που αναπτύσσεται αυτήν την περίοδο από τη μητρική εταιρεία και η οποία θα εφαρμοστεί στα 1.000+ καταστήματα στις παραπάνω από 15 χώρες που δραστηριοποιείται η Media Markt.