Η σουίτα εφαρμογών PREMIUM Banking, την οποία ανάπτυξε η Εθνική Τράπεζα σε συνεργασία με την Microsoft Ελλάς, υπόσχεται να προσφέρει μια ξεχωριστή τραπεζική εμπειρία για τους πελάτες PREMIUM banking της Τράπεζας.

Η σουίτα ολοκληρώθηκε μέσα σε πέντε μήνες, ενώ αναπτύχθηκε σε περιβάλλον Windows Tablet και αποτελείται από τρεις native εφαρμογές και εννέα εφαρμογές Windows Store.  Αναλυτικότερα, η εφαρμογή του PREMIUM Banking Suite «Η σχέση μου με την ΕΤΕ» παρέχει πληροφόρηση, σε πραγματικό χρόνο, για τη συνολική σχέση του πελάτη με την τράπεζα, ενώ η εφαρμογή «Οι Τραπεζικές μου Ανάγκες» αποτελεί ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο, το οποίο αναλύει τις ανάγκες του πελάτη και προτείνει τα κατάλληλα προϊόντα για την κάλυψή τους. Επίσης, η εφαρμογή «Δίκτυο ΕΤΕ» διευκολύνει την εύρεση καταστημάτων PREMIUM, μέσω διεύθυνσης ή χάρτη, ενώ στο PREMIUM Banking Suite συμπεριλαμβάνονται οι εφαρμογές της Εθνικής Τράπεζας που είναι αναρτημένες στο Windows Store όπως i-bank Pay, Internet Banking, NBG Internet, καθώς και εφαρμογές της Microsoft οι οποίες έχουν προσαρμοστεί ειδικά για την Τράπεζα, όπως το MSN Weather, το MSN Finance και το Calculator. Για το έργο αυτό η Microsoft Ελλάς και η Εθνική Τράπεζα απέσπασαν το ασημένιο βραβείο στην κατηγορία «Business Transformation μέσω ICT»., στο πλαίσιο των Business IT Excellence Awards 2016.