Επενδύοντας διαρκώς στην αναβάθμιση των υπηρεσιών και την ικανοποίηση των πελατών της, η Celestyal Cruises υλοποιεί έργο Customer Relationship Management (CRM), το οποίο βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2017, με την έναρξη της νέας σαιζόν.

Για το συγκεκριμένο έργο έχει επιλεγεί η λύση cloud CRM της Salesforce και τον Μάιο υπογράφηκε η σχετική σύμβαση με τη NetU. Μέχρι στιγμής, η NetU έχει καταγράψει τις ανάγκες της εταιρείας και ετοιμάσει την πρόταση υλοποίησης του συστήματος, προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία τροφοδότησης του CRM με στοιχεία, που έχουν συλλεχθεί τα προηγούμενα χρόνια. Σε επόμενο στάδιο, το σύστημα Salesforce μέσω εφαρμογών Apps θα ενσωματωθεί και στις υπόλοιπες πλατφόρμες που διαθέτει η εταιρεία, δηλαδή την πλατφόρμα iTravel (B2C/B2B) και το onboard σύστημα, για την αυτοματοποιημένη καταγραφή των πελατών στο σύστημα.

Σύμφωνα με τον MIS Director της Celestyal Cruises, Κώστα Σμυρλή: «Πρωτεύων στόχος του CRM που υλοποιεί η Celestyal Cruises, είναι η επαφή και επικοινωνία με τους φιλοξενούμενούς μας στα κρουαζιερόπλοια, ώστε να ενισχυθούν η πιστότητα και η ικανοποίηση τους. Ως η μόνη εταιρεία που δραστηριοποιούμαστε στον κλάδο της κρουαζιέρας με βάση την Ελλάδα και τα ελληνικά νησιά, αντιλαμβανόμαστε την ανάγκη επένδυσης σε νέα και ευέλικτα συστήματα, προκειμένου να παρέχουμε ένα σύγχρονο τουριστικό προϊόν και μια ολοκληρωμένη τουριστική εμπειρία.»