H Opencomm προμήθευσε την Klisis, η οποία δραστηριοποιείται σε υπηρεσίες εξυπηρέτησης κλήσεων απασχολώντας περισσότερους από 110 agents, με το σύστημα OC Voice Recording -το οποίο έχει περάσει ήδη σε φάση παραγωγικής διαδικασίας.

Το καταγραφικό φωνής OC Voice Recording χρησιμοποιεί εξελιγμένες τεχνολογίες packet -sniffing  για την ηχογράφηση  εισερχόμενων  και εξερχόμενων κλήσεων  και ολοκληρώνεται με τα υφιστάμενα τηλεφωνικά κέντρα της επιχείρησης, χωρίς την ανάγκη καλωδιακών υποδομών καθώς η διασύνδεση του γίνεται μέσω TDM ή SIP trunking. Το σύστημα υποστηρίζει on demand ηχογράφηση ή ηχογράφηση βάσει παραμέτρων κλήσεων.