Η Forrester Research χαρακτηρίζει την Oracle ως "Global Power Seller" για τις συμφωνίες της κατά το 2008, όσον αφορά στις πλατφόρμες τραπεζικών συναλλαγών, στην ανεξάρτητη έκθεσή της, που δημοσιεύτηκε το Μάιο του 2009 με τίτλο "Global Banking Platform Deals 2008: Setting The Stage In A Maturing Market".

Ο χαρακτηρισμός “Global Power Seller” δίνεται από τη Forrester Research σε εταιρείες με ηγετική θέση και “περισσότερους από 35 νέους πελάτες όσον αφορά στις πλατφόρμες τραπεζικών συναλλαγών σε τουλάχιστον έξι περιοχές του κόσμου μέσα στο 2008”. Σύμφωνα με την έκθεση, η Oracle κατόρθωσε να πετύχει συνολικά 62 καταμετρημένες συμφωνίες με νέους πελάτες, είκοσι περισσότερες από τον προμηθευτή με την πλησιέστερη απόδοση.