Η Tripsta, το μεγαλύτερο ελληνικό online ταξιδιωτικό πρακτορείο, με παρουσία σε 55 χώρες και περισσότερους από 260 εργαζομένους, υιοθέτησε την cloud λύση της Microsoft, Office 365.

Πρωταρχικός στόχος της εταιρείας ήταν να αντιμετωπίσει θέματα που σχετίζονται με τη διαχείριση αρχείων και τον εκσυγχρονισμό διαδικασιών. Η υλοποίηση του έργου ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2014, ενώ η προετοιμασία διήρκεσε περίπου δύο μήνες, κατά τη διάρκεια των οποίων πραγματοποιήθηκε μια σειρά από εκπαιδευτικά σεμινάρια, δίνοντας την δυνατότητα, αρχικά σε 120 χρήστες, να εξοικειωθούν με τη σουίτα Office 365, και τα σύγχρονα εργαλεία και υπηρεσίες της, όπως είναι το Skype for Business, το Yammer, το SharePoint Online και το OneDrive for Business.

Προκειμένου να εκσυγχρονίσει τις εσωτερικές διαδικασίες, η Tripsta, χρησιμοποιεί το SharePoint Online, ενώ το Skype for Business έχει συμβάλλει σημαντικά στη διευκόλυνση της επικοινωνίας και στη βελτίωση της συνεργασίας των εργαζομένων. Επίσης, όλα τα προσωπικά αρχεία είναι αποθηκευμένα στο OneDrive for Business, διευκολύνοντας με αυτόν τον τρόπο την κοινή χρήση εγγράφων. Τέλος, το Yammer είναι ένα επιπλέον εργαλείο που προσφέρει ενημέρωση σχετικά με διάφορες δράσεις της εταιρίας, όπως κοινωνικές εκδηλώσεις, αγγελίες, νέες προσλήψεις και γενέθλια.