Την παρουσία της στη ρουμανική αγορά ενισχύει η Warply, στοχεύοντας να αποτελέσει την πρώτη επιλογή για τη δημιουργία προγραμμάτων loyalty στη χώρα

Mέσω του ‘Warply Engage Marketing Cloud‘, της εξελιγμένης πλατφόρμας CRM και μάρκετινγκ που έχει αναπτύξει, η εταιρεία υπόσχεται να βοηθήσει τις ρουμανικές επιχειρήσεις να αυξήσουν τις αλληλεπιδράσεις τους με τους πελάτες τους και τις πωλήσεις τους, μέσω push notifications, πρωτοποριακών συστημάτων συλλογής πόντων επιβράβευσης, online και offline μηχανισμών και με τη διεξαγωγή εξατομικευμένων εκστρατειών omni-channel, βασισμένων σε δεδομένα συμπεριφορών, καταναλωτικών συνηθειών και γεωγραφικής θέσης. Επιπλέον, η Waprly θα προσφέρει στη ρουμανική αγορά το WarplyPay, τη cloud λύση της για mobile πληρωμές.

«Θεωρούμε ότι η Ρουμανία αποτελεί μια ισχυρή αγορά, με μεγάλο δυναμικό ανάπτυξης, ειδικά στην περιοχή του mobile banking και των ψηφιακών πληρωμών. Η Warply θα επενδύσει στη ρουμανική αγορά τα επόμενα χρόνια, έχοντας ως στόχο να αποτελέσει την πρώτη επιλογή σε λύσεις mobile loyalty και payments» ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο Σωτήρης Αλεξόπουλος, Head of International Business της Warply. H Warply δραστηριοποιείται σε επτά χώρες, καταγράφοντας ένα ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 260% τα τελευταία τρία χρόνια.