Ένα project, το οποίο εξέταζε η Huawei στην Ελλάδα και λόγω της πανδημίας ανεστάλη, είναι αυτό της ανάπτυξης ενός brand store και στην Ελλάδα κατά το παράδειγμα άλλων χωρών στο εξωτερικό, όπως ανέφερε ο Πέτρος Δρακόπουλος, Marketing Director του Huawei Consumer Business Group για την Ελλάδα.

«Είναι δελεαστικά τα φυσικά καταστήματα, ωστόσο λόγω της πανδημίας αυτή η σκέψη πήγε προς τα πίσω. Θεωρώ ότι κάποια στιγμή και στην Ελλάδα θα δημιουργηθεί ένα brand store», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κύριος Δρακόπουλος.

Η εταιρεία επικεντρώνει διεθνώς στη στρατηγική 1+8+Ν, η οποία υποδηλώνει τη συνδεσιμότητα με απεριόριστο αριθμό συσκευών, έχοντας στο επίκεντρο το λειτουργικό σύστημα HarmonyOS.

Στην Ελλάδα η Huawei διαθέτει παρουσία στις περισσότερες προϊοντικές κατηγορίες. Στόχος είναι να επεκτείνει την παρουσία της και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων, στις οποίες δεν δραστηριοποιείται αυτή τη στιγμή. Σε αυτό το πλαίσιο αναπτύσσεται όχι μόνο στο hardware αλλά και στο software, δημιουργώντας ένα οικοσύστημα για τη σύνδεση όλων των συσκευών μεταξύ τους.

Μεταξύ των στόχων που έχει θέσει για την Ελλάδα οι κυριότεροι είναι:

•             Να έχει κυρίαρχη θέση στην αγορά

•             Να διατηρεί την 1η θέση στα wearables

•             Να κατακτήσει την πρωτιά στο TWS audio category

•             Να ενδυναμώσει τοπικές συνεργασίες με CPS

•             Να αναπτύξει το HMS οικοσύστημα και το ΑppGallery

Η Huawei επί του παρόντος καταλαμβάνει την 3η θέση της ελληνικής αγοράς στα καταναλωτικά προϊόντα. Σε ό,τι αφορά τo Huawei Mobile Services τα στελέχη της ανέφεραν ότι παρουσίασε ανάπτυξη σε παγκόσμιο αλλά και σε τοπικό επίπεδο. Το ΑppGallery της Huawei κατέγραψε περισσότερα από 384 δισ. downloads και άνοδο κατά 83% το 2020 διεθνώς Στην Ελλάδα και σε ό,τι αφορά το HMS επεκτάθηκαν οι υπηρεσίες, κλείνοντας με περισσότερα από 700.000 downloads από το application gallery εντός του 2020.  Προστέθηκαν εφαρμογές για τράπεζες και άλλες υπηρεσίες για τον καταναλωτή, καταμετρώντας περισσότερους από 500.000 ενεργούς χρήστες σε μηνιαία βάση.

Επένδυση 1 δισ. ευρώ παγκοσμίως – Στο επίκεντρο το NFC Payment Functionality στην Ελλάδα

Για το 2021 στόχος της Huawei σε παγκόσμιο επίπεδο είναι η επένδυση 1 δισ. δολαρίων τόσο σε ανάπτυξη νέων εφαρμογών, προώθηση των εφαρμογών, ενώ ένα μεγάλο ποσό θα διατεθεί σε έρευνα και ανάπτυξη για τη βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή. Στην Ελλάδα στοχεύει να μεγιστοποιήσει την καταναλωτική εμπειρία και ένα από τα κύρια στοιχεία που απασχολεί την εταιρεία είναι το NFC Payment Functionality κάτι που ήδη προγραμματίζεται να υλοποιηθεί στο πρώτο μισό του 2021 θα είναι ενεργό για τις εφαρμογές τραπεζών που βρίσκονται ήδη μέσα στο  HMS. Όπως τόνισε ο κύριος Δρακόπουλος στο επίκεντρο της εταιρείας στη χώρα μας βρίσκεται η ανάπτυξη συνεργασιών για την δημιουργία εμπειριών και οφέλους για τον καταναλωτή.

Τα νέα λανσαρίσματα στην ελληνική αγορά προσεχώς

•  FreeBuds4i: Ασύρματα ακουστικά με 10 λεπτά φόρτισης για 4 ώρες ακρόασης και 10 ώρες μουσική με μία πλήρη φόρτιση. Διαθέτουν Active Noise Cancellation και δυνατότητα pop up σύνδεσης.

•   Huawei Band 6: Το 1ο smart band με λειτουργία σε πλήρη οθόνη (full view) – Κυκλοφορία μέσα Μαΐου έως αρχές Ιουνίου

•   Huawei Watch Fit Elegant Edition: Έξυπνο ρολόι με πλαίσιο από ανοξείδωτο ατσάλι και 10 ημέρες διάρκεια μπαταρίας καθώς και νέα εφαρμογή με 12 γρήγορες προπονήσεις με animations – Κυκλοφορία μέσα Μαΐου έως αρχές Ιουνίου

• Ηuawei MateBook D15: Λάπτοπ με συμπαγές μεταλλικό σώμα και Eye Comrfort Huawei FullView Οθόνη (Αναμένεται στην Ελλάδα τον Μάιο).