Η Adecco HR προχώρησε στην εφαρμογή της λύσης της Impact για ηλεκτρονική αρχειοθέτηση των παραστατικών της, ενώ, παράλληλα, επέλεξε να αποστέλλει ηλεκτρονικά μέσω της υπηρεσίας Paperless Connect, τόσο τα τιμολόγια προς τους πελάτες της, όσο και τις αποδείξεις μισθοδοσίας προς το προσωπικό της.
Η Adecco επέλεξε την υιοθέτηση της λύσης Archiving Connect Cloud (SaaS) για την ηλεκτρονική αρχειοθέτηση των παραστατικών της, κινούμενη στο πλαίσιο της εφαρμογής τεχνολογιών αιχμής που ακολουθεί η εταιρεία. Μέσω της υπηρεσίας ηλεκτρονικής τιμολόγησης Paperless Connect, θα αποστέλλει αυτοματοποιημένα και ηλεκτρονικά τα τιμολόγια προς τους πελάτες της έχοντας παράλληλα επιβεβαίωση για την παραλαβή τους, αλλά και τα αποδεικτικά μισθοδοσίας μαζί με όλα τα σχετικά έγγραφα σε περισσότερους από 2.000 εργαζομένους της. Με την υλοποίηση της ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης και τιμολόγησης μέσω των λύσεων της Impact, η Adecco βελτιστοποιεί τις μεθόδους τιμολόγησης και εξυπηρέτησης των πελατών και των υπαλλήλων της, ενώ παράλληλα προχωράει και στην ηλεκτρονική παραλαβή των τιμολογίων δαπανών μέσω της ίδιας λύσης.