H ComSys, που εδρεύει στην Αθήνα και παρέχει λύσεις για Omni-Channel Contact Centers, ανακηρύχθηκε «Συνεργάτης της Χρονιάς στην Καινοτομία» για το 2017, από την Aspect Software.

Η Aspect απονέμει τιμητικές διακρίσεις σε συνεργάτες και πελάτες της, στο πλαίσιο των ετήσιων συνεδρίων Aspect Customer Experience (ACE), ως αναγνώριση για σημαντικές εμπορικές επιτυχίες και καινοτόμες λύσεις με την χρήση των τεχνολογιών της. H βράβευση της ComSys έγινε κατά τη διάρκεια του συνεδρίου ACE που διοργανώθηκε στο Λας Βέγκας. Τα τελευταία χρόνια η συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών έχει αναπτυχθεί σημαντικά.

Η ComSys αξιοποιώντας την τεχνογνωσία και την κατανόηση των μεταβαλλόμενων τάσεων στην αγορά του Customer Engagement, έχει εκτελέσει με επιτυχία σύνθετες και καινοτόμες λύσεις για πελάτες σε 22 χώρες σε όλο τον κόσμο. Η σημαντική αυτή βράβευση προστίθεται σε αυτές που έλαβε η ComSys το 2015 και το 2016 ως «Aspect Partner of the Year».