Ένα νέο σύστημα Customer Relationship Management (CRM) λάνσαρε η Eurolife ERB, με σκοπό να παρέχει κορυφαία εξυπηρέτηση στους πελάτες και συνεργάτες της.
Η πλατφόρμα που χρησιμοποιήθηκε για την ανάπτυξη είναι της εταιρείας Salesforce και ξεκίνησε το 2018. Το συγκεκριμένο εργαλείο δίνει στην εταιρεία τη δυνατότητα να διαχειρίζεται τα αιτήματα των πελατών της σε πραγματικά χρόνο, δίνοντας τη συνολική εικόνα των προγραμμάτων, των συναλλαγών και των αιτημάτων τους, προσφέροντας έτσι μια αποτελεσματική και σύγχρονη εμπειρία εξυπηρέτησης.
Ταυτόχρονα, μπορεί να προτείνει βελτιώσεις και παραμετροποιήσεις, πάντα με σκοπό την καλύτερη και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση πελατών και συνεργατών. «Πρόκειται για ένα προϊόν εκτεταμένης έρευνας, σχεδιασμού και ελέγχου», ανέφερε ο Σωτήρης Ματσιούλας, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Εργασιών και Εξυπηρέτησης της Eurolife ERB.
«Λαμβάνοντας υπόψιν τις ανάγκες που έχουμε ως εταιρεία και τους στόχους μας για την ικανοποίηση των πελατών και συνεργατών από τις εμπειρία τους με εμάς, δημιουργήσαμε ένα χρήσιμο εργαλείο που αναβαθμίζει τον τρόπο που επικοινωνούμε μαζί τους».