Σύμφωνα με έρευνα της IDC, το 69% των χρηστών smartphone πιστεύουν ότι η χρήση του βελτιώνει την αγοραστική τους εμπειρία, σε αντίθεση με το 12% που διαφωνεί.
Επίσης, το 70% σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το smartphone για να ενισχύσει την αγοραστική του εμπειρία μέσα στον επόμενο χρόνο, σε αντίθεση με το 11%. Επιπλέον, το smartphone επιτρέπει στους καταναλωτές να λαμβάνουν πιο ενημερωμένες αποφάσεις σχετικά με τις αγορές τους και να αισθάνονται πιο σίγουροι γι’ αυτές. Εφτά στους δέκα συμμετέχοντες στην έρευνα αναφέρουν ότι ελέγχουν τις τιμές των προϊόντων που τους ενδιαφέρουν χρησιμοποιώντας το smartphone, ενώ πέντε στους δέκα διαβάζουν κριτικές για τα προϊόντα μέσω του smartphone. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι ο “Smart(Phone) Shopper” αποτελεί πρόκληση για τους παραδοσιακούς πωλητές λιανικής με έναν στους τρεις συμμετέχοντες να δηλώνουν ότι έκαναν περισσότερες αγορές online παρά μέσω παραδοσιακών καταστημάτων φέτος σε σχέση με πέρυσι.