Αυτό που πρωτίστως έχει σημασία για τους χρήστες των ψηφιακών υπηρεσιών μας είναι να βιώνουν μια καλή εμπειρία χρήσης και να ολοκληρώσουν την αλληλεπίδραση μαζί μας γρήγορα, απλά και με ασφάλεια - και να μην ασχολούνται σχεδόν καθόλου για το είδος της τεχνολογίας που έχουμε χρησιμοποιήσει για να τις αναπτύξουμε.
Σκοπός της τεχνολογίας είναι να εξυπηρετεί την υπηρεσία και όχι το αντίθετο, θα πρέπει δηλαδή να είναι διάφανη και ο μόνος τρόπος για να επιτευχθεί αυτό είναι η συστηματική επένδυση σε νέες τεχνολογίες, φιλοσοφία που βρίσκεται στον πυρήνα του ομίλου Newsphone. Τα σχέδια μας για το προσεχές μέλλον, αρχίζοντας από το vrisko.gr που πλέον έχει ξεπεράσει τους 4,5 εκατ. χρήστες ανά μήνα, περιλαμβάνουν την επένδυση σε τεχνολογίες voice και machine learning. Στόχος μας είναι να κρατήσουμε την υπηρεσία πρώτη στις προτιμήσεις των χρηστών κατά τη μετάβαση από τη σημερινή εποχή της χρήσης κινητών συσκευών για browsing στην εποχή των κινητών ως ΑΙ personal assistants, και αυτό απαιτεί να αλλάξουμε ριζικά την διεπαφή της υπηρεσίας μας με τους χρήστες.
Το ίδιο ισχύει και για την digital παρουσία της ακτοπλοϊκής εταιρείας του ομίλου, Levante Ferries, που είναι η πρώτη του κλάδου στην Ελλάδα που έδωσε την δυνατότητα στους πελάτες της να αγοράζουν ηλεκτρονικό εισιτήριο από το 2016, είτε από το site levanteferries.com, είτε από mobile app (iOS και Android). Το πλάνο μας, βάσει των projects που έχουμε προγραμματίσει, περιλαμβάνει χρήση chat bots σε όλα τα touchpoints (website, social media, applications) για αγορά εισιτηρίων αλλά και επένδυση σε νέο CRM (cloud based), με όραμα να ολοκληρώσουμε το digital transformation και να συνεχίσουμε να πρωτοπορούμε στον κλάδο της ακτοπλοΐας.
Σε επίπεδο ομίλου έχουμε αποφασίσει να αναπτύξουμε στο εξής όλες τις νέες υπηρεσίες μας στο cloud ώστε να εκμεταλλευτούμε την ευελιξία που προσφέρει σε θέματα διαχείρισης πόρων, είτε με Infrastructure As A Service (IaaS), είτε με Platform As A Service (PaaS) μοντέλο. Παράλληλα, σκοπεύουμε να εκμεταλλευτούμε τις αυξημένες παροχές του στον τομέα ασφάλειας των δεδομένων και τήρησης των κανόνων της ιδιωτικότητας των χρηστών. Παράδειγμα αξιοποίησης του cloud από τον όμιλο είναι η πλατφόρμα ηλεκτρονικών πλειστηριασμών eauction.gr, υπηρεσία που είναι εξαιρετικά ευαίσθητη τόσο όσον αφορά την απόδοση της (Real Time Communication), αλλά και όσο αφορά την αξιοπιστία και την ασφάλεια της.
Έχοντας πάντα ως κεντρικό ζητούμενο την αύξηση της ποιότητας της εμπειρίας χρήσης των υπηρεσιών μας, εξετάζουμε διαρκώς αν υπάρχει μια νέα τεχνολογία που θα μπορούσε να μας βοηθήσει να αλληλοεπιδράσουμε με τους χρήστες μας, όπως αυτοί επιθυμούν (text/voice) αλλά και σε όποιο κανάλι επιθυμούν (website/app/social/messaging).