Η MLS εισέρχεται στην αγορά της Σερβίας με αιχμή του δόρατος την καινοτομία, αφού είχε προβεί σε μια σειρά ενεργειών προετοιμασίας αυτής της κίνησής της.

Πιο συγκεκριμένα:
– Ανέπτυξε τη MAIC στη σερβική γλώσσα η οποία ενσωματώνεται τόσο στο MLS Easy όσο και στα Smartphones και Tablets της εταιρείας. Σημειώνεται ότι θα είναι η πρώτη φορά που οι Σέρβοι θα μιλάνε στα κινητά τους τηλέφωνα στη γλώσσα τους.
– Αναζήτησε, επέλεξε και προχώρησε σε συμφωνία με έναν από τους μεγαλύτερους διανομείς της Σερβίας, την εταιρεία REFOT B D.o.o.
– Προχώρησε σε συμφωνία με τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας Vip Mobile Serbia, μέλος του ομίλου Telecom Austria Group, ο οποίος κατέχει στη Σερβία μερίδιο 23% και 1.8 εκατ. συνδρομητές. Ο καταρχήν στόχος της Vip Mobile Serbia, είναι η μετακίνηση χρηστών 2G δικτύου σε 4G μέσω του μοναδικού παγκοσμίως MLS Easy™.
– Σε συνεργασία με το διανομέα, έκλεισε συμφωνίες με τις ακόλουθες αλυσίδες λιανικής της Σερβίας: WIN-WIN, Gigatron, Blue Tech, Emmezeta, Comtrade Shop και Tehnomedia.
– Προέβη σε συνεργασία με την ProMobi D.o.o., τη μεγαλύτερη εταιρεία υποστήριξης After Sales στη Σερβία.

Με το MLS Easy, τη MAIC στα σερβικά και τη διεθνή καινοτομία MLS Safe η εταιρεία φιλοδοξεί να αναπτυχθεί με επιτυχία στη σερβική αγορά υπηρετώντας το Making Life Simple και εκτός ελληνικών συνόρων. Η MLS υλοποιεί με συνέπεια το στρατηγικό της σχεδιασμό (2018-2021) με στόχο την επέκτασή της σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού.