Μετά από 3 επιτυχημένα χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα και μερίδιο αγοράς που ξεπερνάει πλέον το 40%, η πλατφόρμα email marketing του Moosend, επεκτείνεται στην Πολωνία.

Δεύτερος σταθμός της εταιρείας μετά το Βουκουρέστι, είναι η Βαρσοβία, μέσω της επέκτασης της ομάδας με τοπικά στελέχη που θα διευρύνουν το πελατολόγιο της Moosend με καινούριους λογαριασμούς. Aπό τους πρώτους στόχους της εταιρείας ήταν να αναπτύξει τοπικό ιστότοπο, το www.moosend.pl, για να εξυπηρετήσει την Πολωνική αγορά. Ο Παναγιώτης Μελισσαρόπουλος, συνιδρυτής του Moosend, αναφέρει σε δήλωση του: «Η Πολωνία είναι μια αγορά με πολύ μεγάλες εμπορικές ευκαιρίες αλλά και μια τεχνολογική κοινότητα που ξεχωρίζει για το δυναμισμό και την καινοτομία της. Ο υφιστάμενος ανταγωνισμός είναι σε πολύ καλό επίπεδο, γεγονός το οποίο είναι ενδεικτικό του sophistication της αγοράς αλλά και κάτι το οποίο θα κάνει και εμάς καλύτερους.»