Στη νέα ψηφιακή εποχή, όπου η εμπειρία του πελάτη αναδεικνύεται σε καθοριστικό παράγοντα για την πώληση και σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που θα φέρει την πολυπόθητη ανάπτυξη, λύσεις που καταφέρνουν να συνδυάσουν με έναν καινοτόμο και κυρίως φιλικό προς τον χρήστη τρόπο την αποτελεσματική εξυπηρέτηση με το σωστό marketing, μάλλον έχουν πετύχει γκολ από τα αποδυτήρια…
Αυτό θα μπορούσε να είναι σε δυο-τρεις φράσεις το συμπέρασμα από τη χθεσινή εκδήλωση «Grow your business with Salesforce» την οποία οργάνωσε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας η NetU, Gold Partner της Salesforce στην Ελλάδα, προκειμένου να παρουσιάσουν την cloud πλατφόρμα (πιο σωστά, τις τελευταίες εξελίξεις της, καθώς ανανεώνεται συνεχώς, σε τετραμηνιαία βάση). Προφανώς, όλα αυτά σε ένα ενιαίο οικοσύστημα, που διασυνδέει πελάτες, πωλητές, συνεργάτες, όπου κι αν βρίσκονται, με οποιονδήποτε τρόπο και μέσα από οποιοδήποτε κανάλι.
Τρία έμπειρα στελέχη της Salesforce πήραν διαδοχικά το λόγο, μετά την εισαγωγή εκ μέρους του Γεν. Διευθυντή της NetU, Βαγγέλη Χατζηγεωργίου: η Sales Manager SEE/CIS (περιοχή στην οποία υπάγονται Ελλάδα & Κύπρος) Στανισλάβα Ατανάσοβα, ο Sr. Account Executive, Γιώργος Βούλγαρης, και ο Account Executive SMEs Μπουράγκ Πεκσεζέρ, για να παρουσιάσουν με νούμερα, διαγράμματα αλλά και demo σε πραγματικό χρόνο τις δυνατότητες των λύσεων της Salesforce .
Σε ερώτηση του NetFAX για την εντελώς πρόσφατη εξαγορά της Tableau, μας απάντησαν πως οι δυνατότητες που θα συνεισφέρει σε θέματα οπτικοποίησης (και όχι) μόνο των δεδομένων και των analytics στην πλατφόρμα της Salesforce, θα ενισχύσουν ακόμα περισσότερο την εμπειρία των χρηστών.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν οι παρουσιάσεις δυο πελατών της NetU, που χρησιμοποιούν Salesforce, της Barphone (Diamond Partner της Avaya στην περιοχή μας) και της Υδάτωρ, εταιρείας κατασκευής αντλιών και συναφούς βιομηχανικού εξοπλισμού, που έδωσαν μια απτή εικόνα της καθημερινότητάς τους και των ευκολιών που το σύστημα τους προσφέρει. Ανάμεσα στις δυο παρουσιάσεις, είχαμε και μια έκπληξη -την ανακοίνωση της συνεργασίας Barphone και NetU με στόχο το integration των λύσεών τους, για όσους πελάτες έχουν τέτοια ανάγκη.
Με αφορμή την ανακοίνωση, ζητήσαμε περισσότερες λεπτομέρειες από τον Β. Χατζηγεωργίου: «Η Salesforce παραδοσιακά είχε συνέργεια σε global επίπεδο με τη Avaya. Μιλώντας με την Barphone, είδαμε κάποιους κοινούς πελάτες που είχαν ανάγκη για integration. Σκεφτήκαμε ότι είναι μια καλή ευκαιρία, από τη στιγμή που υπάρχει το integration διεθνώς, να το φέρουμε και στην ελληνική αγορά κι αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σ’ αυτή τη συνέργεια, με στόχο να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στον πελάτη, ο οποίος θέλει -την ώρα που έρχεται μια κλήση- να βλέπει ποιος πελάτης είναι, την ιστορία του, την υποστήριξη που έχει ζητήσει, τα πάντα.
Ήδη έχουμε κάποιους πελάτες και στόχος μας είναι να ενώσουμε τις δυνάμεις μας (η Barphone είναι πολλά χρόνια στην αγορά κι έχει μεγάλη εγκατεστημένη βάση) με στόχο τη μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία». Λίγο πριν κλείσουμε το μαγνητόφωνο, ζητήσαμε ένα καταληκτικό σχόλιο από τον Β. Χατζηγεωργίου, για την εκδήλωση -«Πιστεύω οι νυν και οι υποψήφιοι πελάτες να ευχαριστήθηκαν… Η Salesforce μεγαλώνει κι είναι σημαντική η πρόσφατη εξαγορά της Tableau – θα προσφέρει ακόμα καλύτερο visualization, που θα αξιοποιήσουμε κι εμείς, στην ελληνική αγορά».