Η SingularLogic ολοκλήρωσε με επιτυχία το έργο Διαχείρισης Υπηρεσιών Πληροφορικής – ITSM για τον ΔΕΣΦΑ αξιοποιώντας τις δυνατότητες της πλατφόρμας ServiceNow. Με την υλοποίηση της πλατφόρμας ServiceNow, η οποία πρωτοπορεί στην ψηφιοποίηση και αυτοματοποίηση των ροών εργασίας και στην ενοποίηση διαδικασιών, ο ΔΕΣΦΑ εκσυγχρόνισε τις υπηρεσίες πληροφορικής που παρέχει στους εργαζόμενους, βελτιώνοντας παράλληλα την εμπειρία των χρηστών.
Oι χρήστες του ΔΕΣΦΑ απολαμβάνουν ένα σύγχρονο και ενιαίο περιβάλλον διαχείρισης IT υπηρεσιών στο cloud, όπου μέσω αυτοματοποιημένων ροών εργασίας επιτυγχάνεται ταχύτερη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση σε αιτήματα και περιστατικά, ελαχιστοποιώντας τις απρόβλεπτες διακοπές στην εργασία τους, λόγω τεχνικών θεμάτων.
Επιπλέον, η λύση προσφέρει διαφάνεια για τις υπηρεσίες πληροφορικής που παρέχονται εντός του οργανισμού, με άμεση οπτικοποίηση των εργασιών μέσω dashboards, αναφορών και δεικτών απόδοσης, διασφαλίζοντας ότι οι ενέργειες και οι προτεραιότητες του IT ευθυγραμμίζονται με τους στόχους του οργανισμού.
Ο ΔΕΣΦΑ επέλεξε τη SingularLogic αναγνωρίζοντας την εμπειρία της στην υλοποίηση σύνθετων έργων πληροφορικής, καθώς και την ιδιότητά της ως πιστοποιημένου συνεργάτη της ServiceNow.