Τον καθοριστικό ρόλο που μπορεί να παίξει η αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στις πωλήσεις, ιδιαίτερα στον χώρο της λιανικής και μάλιστα εν καιρώ πανδημίας, ανέδειξε η ψηφιακή παρουσίαση που πραγματοποίησαν χθες από κοινού η Linakisdigital και η πολωνική (με έδρα την Κρακοβία) συνεργάτις της, Synerise. «Οχημα» για την είσοδο της ΤΝ στις συγκεκριμένες επιχειρηματικές εφαρμογές, η κατάλληλη προσαρμογή της στρατηγικής τους στον τομέα του CRM, όπου η COVID-19 ήρθε να ανατρέψει τους κανόνες του παιχνιδιού, «γεννώντας» νέες προκλήσεις και ευκαιρίες. Αυτές ακριβώς υπογράμμισε η Βικτώρια Κιμωνίδη εκ μέρους της Microsoft, μιλώντας για νέες συμπεριφορές εκ μέρους του αγοραστικού κοινού, αλλά και για εξανθρωπισμό της ψηφιακής εμπειρίας που, σε συνδυασμό με τον αναγκαίο ψηφιακό μετασχηματισμό και την «έκρηξη» που σημειώνεται στη συλλογή δεδομένων, μπορούν να «αναγεννήσουν» τη λιανική, καθώς μάλιστα το ηλεκτρονικό εμπόριο ωρίμασε και στη χώρα μας, σε ελάχιστο χρονικό διάστημα.

Ο Διευθυντής Στρατηγικής της SyneriseJanusz Naklicki, περιέγραψε την πλατφόρμα της εταιρίας του η οποία συνδυάζει δεδομένα, αυτοματισμούς και εμπειρία, με καταλύτη την ΤΝ και τη Μηχανική Μάθηση, και έδωσε με λίγες λέξεις το απλοποιημένο διάγραμμα ροής της: συλλέγουμε δεδομένα, ανακαλύπτουμε σχέσεις, βελτιώνουμε προϊόντα και προσφέρουμε περισσότερα έσοδα στους πελάτες μας. Οι εκπρόσωποι της Linakis.digital μίλησαν για την ανάγκη επαναπροσδιορισμού των προτεραιοτήτων, προκειμένου να διατηρηθεί η πιστότητα στο brand στους δύσκολους καιρούς και έδωσαν περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες για το πώς μπορεί αυτό να επιτευχθεί. Και η δική τους αποστολή είναι απλή: Συνδυάζουμε δεδομένα για να διευκολύνουμε τη λήψη σωστών αποφάσεων. Τέλος, η εκπρόσωπος του ΙΚΕΑ, Ada Glanneskis, περιέγραψε τη μεταμόρφωση της εταιρείας της (που ξεκίνησε τον ψηφιακό μετασχηματισμό της το ’17, δρομολογώντας περισσότερα από 100 projects και «προλαβαίνοντας» την πανδημία) με απώτερο στόχο να πείσει τους καταναλωτές ότι… «στο ΙΚΕΑ ξέρουν τι θέλω».