Εγκαινιάστηκε χθες, από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Τράπεζας Πειραιώς, Χρήστο Μεγάλου, το αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα (e-branch) στο Ηράκλειο Κρήτης, στην οδό 25ης Αυγούστου.
Το e-branch, που ξεκίνησε τη λειτουργία του στις 25/5/2018, είναι το πέμπτο του δικτύου των αυτοματοποιημένων ηλεκτρονικών καταστημάτων της Τράπεζας και το πρώτο εκτός Αττικής. Στην εκδήλωση των εγκαινίων παρέστησαν εκπρόσωποι της τοπικής και περιφερειακής αυτοδιοίκησης, φορέων της περιοχής καθώς και πελάτες της Τράπεζας. Επίσης παρέστησαν τοπικοί εκπρόσωποι συλλόγων ΑμεΑ για να γνωρίσουν τις πρωτοποριακές υπηρεσίες για αυτονομία και προσβασιμότητα, καθώς στα e-branch παρέχεται δυνατότητα στα άτομα με προβλήματα όρασης, ακοής και κινητικά προβλήματα να πραγματοποιούν ανεμπόδιστα τις συναλλαγές τους.
Το νέο κατάστημα θα δώσει λύσεις στους επιχειρηματίες του νομού, καθώς το διευρυμένο ωράριο, καθημερινά μέχρι τις 21.00 & το Σάββατο εξυπηρετεί την δυναμική τουριστική αγορά της περιοχής. Όλοι οι πελάτες θα μπορούν να απευθυνθούν στο διαθέσιμο προσωπικό για οποιαδήποτε απορία, να ενημερωθούν για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να εκπαιδευτούν στη χρήση των μηχανημάτων & ψηφιακών υπηρεσιών της Τράπεζας, καθώς και να βοηθηθούν σε κάθε τους συναλλαγή.
Με την ευκαιρία της έναρξης λειτουργίας του e-branch Ηρακλείου, η Τράπεζα Πειραιώς ξεκίνησε συνεργασία με το Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ) για την εγκατάσταση έξυπνων διαδραστικών συστημάτων στο χώρο του εν λόγω καταστήματος. Στο e-branch του Ηρακλείου εγκαταστάθηκε το διαδραστικό σύστημα “Navigation Map” το οποίο επιτρέπει στους πελάτες και επισκέπτες να ανακαλύψουν τις υπηρεσίες που παρέχονται καθοδηγώντας τους στα αντίστοιχα σημεία εξυπηρέτησης. Ταυτόχρονα, “έξυπνες” προθήκες με ενημερωτικά έντυπα που αφορούν τα προϊόντα της Τράπεζας, προβάλλουν αυτόματα ένα σχετικό ενημερωτικό βίντεο κάθε φορά που ο επισκέπτης επιλέγει ένα από τα έντυπα.