H Warply είναι η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από την πλατφόρμα e-λαχαναγορά για λογαριασμό του Οργανισμού Κεντρικών Αγορών και Αλιείας, ο οποίος κάνει πρεμιέρα στην αγορά με το δικό του B2B marketplace. Πρόκειται για πλατφόρμα που απευθύνεται σε χονδρεμπόρους κρέατος, ιχθύων και φρουτολαχανικών που συνεργάζονται με τον ΟΚΑΑ. Αποδέκτες θα είναι όπως και κατά τις φυσικές συναλλαγές τα κρεοπωλεία, τα ιχθυοπωλεία, τα οπωροπωλεία, η βιομηχανία πρώτων υλών, τα καταστήματα εστίασης και HoReCa, οι χονδρέμποροι επαρχίας, τα σούπερ μάρκετ και τα μίνι μάρκετ.

Τοποθετώντας τον ΟΚΑΑ έναντι του ηλεκτρονικού ανταγωνισμού

Η συγκεκριμένη πλατφόρμα είναι διαθέσιμη 24 ώρες το εικοσιτετράωρο και με αυτήν ο Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας έρχεται να λάβει θέση στην αγορά, διεκδικώντας μερίδιο στο ηλεκτρονικό εμπόριο έναντι ανταγωνιστικών υπηρεσιών όπως είναι οι Wikifarmer, hot.market και hello. Ταυτόχρονα όμως το e-λαχαναγορά έρχεται να τοποθετηθεί ως ανταγωνιστική υπηρεσία και σε υπάρχουσες πλατφόρμες ηλεκτρονικών αγορών αλυσίδων που συνδέονται με σούπερ μάρκετ και εξυπηρετούν τη χονδρική όπως η The Mart (Σκλαβενίτης) και η ΕΝΑ Foods (ΑΒ Βασιλόπουλος). Στο πλάνο του Οργανισμού Κεντρικών Αγορών είναι προσεχώς η λειτουργία της και ως B2C πλατφόρμας.

Πρόκειται ουσιαστικά για την επέκταση του καναλιού φυσικών πωλήσεων και παραγγελιοληψιών των Κεντρικών Αγορών σε Αθήνα και Πάτρα, ενώ σε αυτή την πλατφόρμα διασυνδέονται και οι 11 ιχθυόσκαλες της χώρας. Λανσάροντας την πλατφόρμα e-λαχαναγορά ο ΟΚΑΑ δίνει την δυνατότητα στους πελάτες των χονδρεμπόρων να καταχωρούν σε λίγα λεπτά την παραγγελία τους στο σύστημα, ενώ η εφαρμογή μεταδίδει κατευθείαν την παραγγελία στο σύστημα παραγγελιοληψίας της επιχείρησης και κατ’ επέκταση τοποθετείται σε packing list και πραγματοποιείται η τιμολόγηση.