Στην επέκταση της δραστηριοποίησής της στις χώρες του Αραβικού Κόλπου προχωρά με σταθερά βήματα η Workathlon, η οποία πρόσφατα «έκλεισε» τέσσερις πιλοτικές συνεργασίες με γνωστούς ξενοδοχειακούς ομίλους που εδρεύουν στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΗΑΕ), οι οποίες και εκκινούν το καλοκαίρι.
Την ίδια στιγμή, εδώ και λίγες εβδομάδες έλαβε χρηματοδότηση από τον γνωστό επιταχυντή Techstars, ενώ παράλληλα προετοιμάζει τις διαδικασίες για την πραγματοποίηση ενός γύρου άντλησης πρόσθετων κεφαλαίων, όπως αποκαλύπτει σε αποκλειστική της συνέντευξη στο Netfax, η Κατερίνα Σαντίκου, Founder και Managing Director της Workathlon.
Μάλιστα, καθώς η δυναμική στην ευρύτερη περιοχή του Κόλπου είναι ιδιαίτερα μεγάλη, η εταιρεία εξετάζει τη δημιουργία τοπικού γραφείου. «Μια απόφαση που θα ληφθεί τον Απρίλιο και σίγουρα γι’ αυτήν θα ληφθεί υπόψη η ευρύτερη οικονομικοπολιτική κατάσταση που θα ισχύει σε διεθνές επίπεδο ελέω της πανδημίας του κορονοϊού», όπως σημείωσε η κυρία Σαντίκου.
Νέες προοπτικές συμπληρωματικής απασχόλησης στις χώρες του Κόλπου
Βέβαια, η αισιοδοξία για την επίλυση του ζητήματος με τον κορονοϊό αποτελεί τη μια πλευρά του νομίσματος, καθώς η άλλη έχει να κάνει με όσους δραστηριοποιούνται ως στελέχη και υπάλληλοι στις τουριστικές επιχειρήσεις στην πατρίδα μας και οι οποίοι αντιμετωπίζουν το ενδεχόμενο είτε η σεζόν να χαθεί εξ ολοκλήρου ή να είναι αρκετά συρρικνωμένη.
«Κατά την παραμονή μας στο Άμπου Ντάμπι καταφέραμε να κλείσουμε τέσσερις πιλοτικές συνεργασίες με πολύ γνωστούς ξενοδοχειακούς ομίλους που εδρεύουν στα ΗΑΕ, μέσω των οποίων θα είμαστε σε θέση να κατευθύνουμε υψηλής ποιότητας προσωπικό από την χώρα μας προς τις χώρες του Κόλπου. Το ενδιαφέρον στο συγκεκριμένο business case είναι πως η τουριστική σεζόν στην ευρύτερη Μέση Ανατολή εκτείνεται από τον Οκτώβριο μέχρι τον Απρίλιο. Το ακριβώς αντίθετο από την δική μας εποχικότητα».
Αναθεώρηση πλάνων για την προστασία της «οικογένειας» Workathlon
Αναμφίβολα, οι startup που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού σε διεθνές επίπεδο έχουν δεχτεί ένα σημαντικό πλήγμα, με αποτέλεσμα να υπάρχει άμεση ανάγκη για τη λήψη αποφάσεων που εκτείνονται από την αναθεώρηση της στρατηγικής, μέχρι τον εμπλουτισμό των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών ή τον εξορθολογισμό του κόστους.
«Υπό αυτό το πρίσμα, κινηθήκαμε άμεσα όσο και δυναμικά, καθώς εξετάσαμε το υφιστάμενο business plan μας και το θέσαμε σε συνάρτηση με ποικίλα σενάρια. Παράλληλα, προβήκαμε σε περικοπές περιττών εξόδων, αλλά και σε αναθεώρηση επιμέρους πτυχών του μοντέλου λειτουργίας μας, καθώς πρώτιστο μέλημά μας είναι να προστατεύσουμε την “οικογένεια” της Workathlon.
Σε ό,τι αφορά τους πελάτες μας και τις υπηρεσίες που παρέχουμε, αυτές τις ημέρες ξεκινάμε το λανσάρισμα μιας σειράς εκπαιδευτικών βίντεο, στα οποία διακεκριμένοι επαγγελματίες θα προσφέρουν την εμπειρία, τη γνώση, τα insights και την εξειδίκευσή τους. Αυτά, θα αφορούν από τον διευθυντή, τις πωλήσεις και το marketing, μέχρι τους σεφ, τους σομελιέ, τους σερβιτόρους και τους εργαζόμενους στο housekeeping».
Η ίδια ανέφερε: «Είμαι αισιόδοξη πως κάποια στιγμή η αγορά θα “γυρίσει”, απλά δεν είμαι σε θέση να προσδιορίσω το πότε ακριβώς, χρονικά! Ωστόσο, η Ελλάδα κάθε άλλο παρά θα σταματήσει να αποτελεί έναν από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς σε παγκόσμιο επίπεδο. Μάλιστα, σε περίπτωση που η πορεία της πανδημίας του COVID-19 στην χώρα μας εξακολουθήσει να κινείται σε απόλυτα ελεγχόμενα επίπεδα, τότε μόνο κέρδη μπορούμε να αποκομίσουμε και ως προς την εικόνα μας στο διεθνές στερέωμα».