Η IBM ανακοίνωσε τη σύναψη πολυετούς συμφωνίας με τη Ferrari S.p.A. με στόχο να αποτελεί, από το 2025, τον επίσημο συνεργάτη Fan Engagement και Data Analytics της Scuderia Ferrari HP, της πιο αναγνωρισμένης ομάδας της Formula 1. Η IBM και η Scuderia Ferrari HP θα σχεδιάσουν, θα αναπτύξουν και θα παρέχουν ψηφιακές εμπειρίες παγκόσμιας κλάσης, που θα φέρουν τους λάτρεις των αγώνων πιο κοντά από ποτέ στην αγωνιστική ομάδα.

Οι δυο εταιρείες θα αναπτύξουν μια πλήρως επανασχεδιασμένη εφαρμογή για κινητά που θα παρουσιαστεί τη σεζόν 2025. Για την ανάπτυξή της θα αξιοποιηθούν οι τεχνολογίες και η τεχνογνωσία της IBM στην ανάλυση και μετατροπή του τεράστιου όγκου δεδομένων της Ferrari – τόσο σύγχρονων όσο και ιστορικών – σε εξατομικευμένες πληροφορίες και περιεχόμενο, καθώς και καινοτόμες δυνατότητες που έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύσουν την εμπειρία των φιλάθλων.

Η IBM θα παρέχει επίσης τεχνολογία αιχμής και λύσεις που βασίζονται σε δεδομένα για να αυξήσει την ταχύτητα και την παραγωγή.