Κατά 2,5% αναπτύχθηκε η καταναλωτική και επιχειρηματική αγορά WLAN (Wireless Local Area Network) το β’ τρίμηνο 2017 (2Q17), αγγίζοντας τα 2,37 δισ. δολάρια έσοδα, όπως καταγραφεί η IDC σε πρόσφατη μελέτη της.

Ώθηση στην αγορά, σύμφωνα με τους αναλυτές, έδωσε η ζήτηση του προτύπου 802.11ac στις δράσεις ψηφιακού μετασχηματισμού – προκαλώντας το 84,5% των παραγγελιών (σε τεμάχια) για dependent access point συσκευών και το 92,1% των εσόδων τους (+70,9% και +84,7% αντίστοιχα σε σχέση με το α’ τρίμηνο 2017). Ειδικότερα, το επιχειρηματικό τμήμα της αγοράς αναπτύχθηκε κατά 9,4%, αγγίζοντας τα 1,48 δισ. δολάρια τζίρο, ενώ το καταναλωτικό της τμήμα υποχώρησε κατά 7,2%, καταγράφοντας 892,3 εκατ. δολάρια.

H Cisco αύξησε τα έσοδά της στο τμήμα του enterprise WLAN κατά 8,2% σε ετήσια βάση,  με το μερίδιο αγοράς της να αγγίζει το 43,2%, υποχωρώντας ελαφρώς από το 43,4% (α’ τρίμηνο 2017) και το 43,7% (β’ τρίμηνο 2016). Η ΗPE Aruba (εξαιρώντας τo ΟΕΜ τμήμα της και την H3C από το β’ τρίμηνο 2016) αναπτύχθηκε κατά 28,8% σε ετήσια βάση, με το μερίδιο αγοράς της να αυξάνεται στο 17,2% – σε σχέση με το 16,2% (α’ τρίμηνο 2017) και 14,6% (β’ τρίμηνο 2016). Στις επόμενες θέσεις ακολουθούν οι Brocade-Ruckus (-7,4% σε ετήσια βάση, 5,8% μερίδιο αγοράς), Ubiquiti (+37,1% σε ετήσια βάση, 5,3% μερίδιο αγοράς) και η Huawei που κατέγραψε ισχυρούς ρυθμούς ανάπτυξης (+111,6% σε ετήσια βάση και 4,5% μερίδιο αγοράς).