Συνέχισε τη συρρίκνωσή της η παγκόσμια αγορά tablets, όπως καταγράφεται στα προκαταρκτικά αποτελέσματα της IDC για το πρώτο τρίμηνο του 2017.

Συγκεκριμένα, το πρώτο τρίμηνο του 2017 (1Q17) οι συνολικές παραγγελίες tablets ανήλθαν στα 36,2 εκατ. τεμάχια, ήτοι 8,5% λιγότερες από ότι το περασμένο έτος. Η μείωση του πρώτου τριμήνου σηματοδοτεί τη δέκατη συνεχόμενη, με τα πέντε προηγούμενα τρίμηνα να καταγράφουν διψήφιο ποσοστό υποχώρησης.

Η αγορά tablets διαμορφώνεται από δύο διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων, σύμφωνα με την IDC: τις συσκευές με πληκτρολόγιο, τα λεγόμενα detachable tablets, τα οποία συνεχίζουν την ανάπτυξή τους και τα slate tablets (χωρίς πληκτρολόγιο) που βίωσαν την κορύφωσή τους το 2014 τα οποία βρίσκονται σε περίοδο απότομης πτώσης, μια τάση που δεν αναμένεται να αντιστραφεί στο άμεσο μέλλον.

Όσον αφορά τους vendors, η Apple, παρά τη συνεχιζόμενη υποχώρηση της για 13ο συνεχόμενο τρίμηνο, συνεχίζει να διατηρεί τα πρωτεία. Στη δεύτερη θέση ακολουθεί η Samsung, η οποία, όπως και η Apple, συνεχίζει να μεταφέρει το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της στην detachable κατηγορία. Στην τρίτη θέση ακολουθεί η Huawei με 31,7% ανάπτυξη (μακράν τη μεγαλύτερη από όλους τους υπολοίπους κατασκευαστές), ενώ τις υπόλοιπες θέσεις συμπληρώνουν οι Amazon.com (4η) και Lenovo (5η).