Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της IDC, η αγορά smart home στην Ευρώπη αναπτύχθηκε κατά 23,9% το πρώτο τρίμηνο.

Εκτιμάται ότι 21,3 εκατ. συσκευές πουλήθηκαν αυτό το χρονικό διάστημα. Αν και η μεγαλύτερη ανάπτυξη καταγράφηκε στην Κεντρική Ευρώπη, η Δυτική Ευρώπη συνεχίζει να αποσπά τη μερίδα του λέοντος, με 88,3%. Ειδικά η αγορά των έξυπνων ηχείων κερδίζει δυναμική, με την ανάπτυξή της το πρώτο τρίμηνο να αγγίζει το 58,1% – με 3,35 εκατ. πωλήσεις συσκευών και 15,8% μερίδιο.

Με αυτόν τον τρόπο τα έξυπνα ηχεία αποσπούν τη 2η θέση στην αγορά smart home, πίσω από το Video Entertainment. Η Google πλασάρεται στην πρώτη θέση (με 16,8% μερίδιο), με διαφορά από τις Samsung (13,4%) και Amazon (13,2%). Στις επόμενες θέσεις συναντάμε τις LG (10%) και Sony (5,8%). Η Apple δεν εμφανίζεται στην πρώτη θέση και συμπεριλαμβάνεται μαζί με τους άλλους κατασκευαστές, κάτι που δείχνει τη μικρή, ακόμα, διείσδυσή της σε αυτήν την αγορά.

Τη μεγάλη ανάπτυξη της Google η IDC την αποδίδει στην επέκτασή της σε επιπλέον χώρες, αλλά και στην υποστήριξη περισσότερων γλωσσών σε σχέση με την Amazon. Συν τις άλλοις, οι συσκευές Amazon Echo Dot δεν φαίνεται να έχουν εν μέρει καλή αποδοχή σε διάφορες χώρες.