Σύμφωνα με την IDC, τα συνολικά έσοδα στην παγκόσμια αγορά συσκευών ασφαλείας (security appliances) αυξήθηκαν 0,5% σε ετήσια βάση το δεύτερο τρίμηνο του 2024 και έφτασαν στα 4,2 δισεκατομμύρια δολάρια, αύξηση 20 εκατομμυρίων δολαρίων σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2023. Πιο συγκεκριμένα, διατέθηκαν ένα εκατομμύριο συσκευές, σημειώνοντας μείωση 4,3% από έτος σε έτος.

Πάντως σε σύγκριση με το α΄ τρίμηνο του 2024, τα έσοδα είναι αυξημένα κατά 5%. Από γεωγραφική άποψη, ο Καναδάς και η Ιαπωνία ήταν οι πιο δυναμικές περιοχές στην αγορά συσκευών ασφαλείας κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2024, με ετήσια αύξηση 15,4% και 10,3% αντίστοιχα, αντισταθμίζοντας τις απώλειες στη Λατινική Αμερική (-10,7%) και στη Μέση Ανατολή και Αφρική (-17,6%).

Όσον αφορά στους κατασκευαστές συσκευών security appliance, τα ηνία κρατά για το β’ εξάμηνο 2024 η Palo Alto Networks με μερίδιο αγοράς αυξημένο στο 22,4%.

Στη δεύτερη θέση ακολουθεί η Fortinet, η οποία είδε το μερίδιο αγοράς της να μειώνεται από το 21,2% στο 19,2%. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν οι Cisco (με αύξηση του μεριδίου αγοράς από το 12,7% στο 13,2%), η Check Point (7,9%) και Huawei (3,5%).