Το β΄ τρίμηνο του έτους πουλήθηκαν συνολικά σε όλο τον κόσμο σχεδόν 30,1 εκατ. οθόνες υπολογιστών, όπως καταγράφει η IDC σε πρόσφατη μελέτη της.

Αν και αυτό μεταφράζεται σε μια υποχώρηση της τάξης του 2,2% σε σχέση με πέρσι, η IDC σημειώνει ότι τα αποτελέσματα ήταν καλύτερα από τις αρχικές προσδοκίες των αναλυτών. Σε αυτό συνέβαλαν, μεταξύ άλλων, η αυξανόμενη αποδοχή των μεγαλύτερων μοντέλων από το καταναλωτικό κοινό και η εστίαση στις premium συσκευές (των κατηγοριών curved και gaming). Ως εκ τούτου ο τζίρος των curved μοντέλων αυξήθηκε κατά 44,7%, με την ανάπτυξη να επηρεάζει τόσο το καταναλωτικό όσο και το business κομμάτι της αγοράς.

Δημοφιλέστερη διαγώνιος, σύμφωνα με την IDC, είναι οι 21,5’’ αν και έως το 2023 τα μοντέλα των 23,8 ιντσών θα πάρουν τα πρωτεία, καταγράφοντας τις περισσότερες πωλήσεις. Όσον αφορά τα IPS πάνελ αυτά θα ξεπεράσουν το β’ τρίμηνο του 2019 για πρώτη φορά το όριο του 50% του συνολικού τζίρου.

Τα ηνία της αγοράς συνεχίζει κρατά η Dell με 21,4% μερίδιο το β’ τρίμηνο και 1,1% ανάπτυξη. Στις επόμενες θέσεις ακολουθούν η HP Ιnc. (15,2% μερίδιο, -1,9% ανάπτυξη), TPV (14,4% μερίδιο, 8,9% ανάπτυξη), Lenovo (10% μερίδιο, -5,8% ανάπτυξη) και LG (8,2% μερίδιο, -3,3% ανάπτυξη).