Η παγκόσμια αγορά Digital Signage αναπτύχθηκε το β’ τρίμηνο του έτους κατά 15,9% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο και κατά 10% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του έτους, διοχετεύοντας στην αγορά περίπου 870.000 συσκευές, εκ των οποίων οι 295.585 ήταν της Samsung (με τους Κορεάτους κατασκευαστές να απορροφούν το ένα τρίτο σχεδόν της συνολικής ζήτησης).

Για όλο το έτος η IDC εκτιμά ότι θα πουληθούν συνολικά περίπου 3,5 εκατ. συσκευές, σε μια αγορά η οποία θα αναπτυχθεί κατά 10% το 2019 και κατά 12% το 2020. Ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι η αύξηση των 4K μοντέλων: η ανάπτυξη σε αυτήν την κατηγορία αγγίζει το 396,9% σε σχέση με πέρσι. Αν και προς το παρόν οι Full HD οθόνες συνεχίζουν να κρατάνε τη μερίδα του λέοντος, οι πωλήσεις των 4K οθονών αυξάνονται συνεχώς. Παράλληλα, οι πιο δημοφιλείς κατασκευαστικοί τύποι είναι οι οθόνες των 32 και 43 ιντσών. Όσον αφορά τους προμηθευτές, η Samsung φιγουράρει στην κορυφή με 33,9% μερίδιο αγοράς, με τις LG (8,5 %), Goodview (8%) και NEC (7,4%) να ακολουθούν στις επόμενες θέσεις.