Η πρόσφατη μελέτη της Infobank Hellastat εξετάζει τον εγχώριο κλάδο των on-line αγορών.
Βάσει των στοιχείων του ELTRUN, η αγορά εκτιμάται ότι ενισχύθηκε το 2014, καθώς οι καταναλωτές αύξησαν κατά περίπου 10% τον αριθμό των προϊόντων και υπηρεσιών που αγόρασαν διαδικτυακά, ενώ η συχνότητα των on-line αγορών αυξήθηκε από μια για κάθε μήνα του 2013 σε 3 ανά 2 μήνες το 2014. Οι on-line καταναλωτές το 2013 ανήλθαν σε περίπου 2,2 εκατ. (από 1,9 το 2012), αποτελώντας μόνο το 35% των χρηστών του διαδικτύου. Επιπλέον, μόνο το 60%-65% των αγορών πραγματοποιούνται από ελληνικά site.
Για το 2014, το 70% των e-shop αναφέρει αναλυτικά τους όρους χρήσης των συναλλαγών (61% το 2012), ενώ αύξηση σε 68% εμφανίζει το ποσοστό όσων αναφέρουν ξεκάθαρα την πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένα (60% το 2012). Αντιθέτως, το 10% κρίνεται επισφαλές ως προς την ασφάλεια των συναλλαγών λόγω έλλειψης εταιρικής πληροφόρησης. Η αντικαταβολή αποτελεί τον πιο συνηθισμένο τρόπο πληρωμής, καθώς εφαρμόζεται στο 91% των e-shop, ενώ το 81% παρέχει δυνατότητα χρήσης πιστωτικής κάρτας και το 72% χρεωστικής.