Σε νέες λύσεις στον ψηφιακό χώρο έχει στρέψει το επίκεντρο των δραστηριοτήτων της η Inform Lykos, η οποία έχει επενδύσει σε δύο γραμμές προϊόντων, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων.

Το πρώτο προϊόν, το οποίο μπήκε πέρσι για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά, είναι η εφαρμογή digital onboarding για τους πελάτες της Εθνικής Τράπεζας. Μέσω της εφαρμογής NBG Mobile Banking, ο κάθε πολίτης έχει τη δυνατότητα να ανοίξει λογαριασμό ταμιευτηρίου, να εκδώσει χρεωστική κάρτα ΕΤΕ (Debit VISA ή Debit MasterCard) και να αποκτήσει κωδικούς πρόσβασης στο i-bank Internet & mobile banking.

Το δεύτερο προϊόν συνδέεται με λύσεις Ρομποτικής Αυτοματοποίησης (RPA) και ψηφιακών βοηθών (chatbots και voice bot). «Αναπτύσσουμε αυτά τα δύο business lines, τα οποία προσδοκούμε να φέρουν σημαντικά αποτελέσματα, κυρίως την επόμενη χρονιά», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Inform Lykos, Παναγιώτης Σπυρόπουλος, στη διάρκεια της ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης της εταιρείας.

Στόχος της εταιρείας, έτσι όπως τον περιέγραψε ο κ. Σπυρόπουλος, είναι η στροφή σε υπηρεσίες και η δυναμική είσοδος στο κομμάτι του digital. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσονται και οι εξαγορές των εταιρειών SISTEC NEXT DOCS και SISTEC CONFIDENTIAL, από την Inform Lykos Ρουμανίας, θυγατρική της Inform Lykos.

Στόχος η αλλαγή αντίληψης στους πελάτες «Η αντίληψη των πελατών για την Inform Lykos είναι ότι πρόκειται για μία εταιρεία printing. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι χτίσουμε την εμπιστοσύνη στους πελάτες, ότι μπορούμε να παρέχουμε και ψηφιακά έργα. Το παραδοσιακό κομμάτι της αγοράς που έχει να κάνει με τα υφιστάμενα προϊόντα φθίνει, για αυτό και πρέπει να στραφούμε και σε κάτι άλλο», σημείωσε ο κ. Σπυρόπουλος. 

Όπως πρόσθεσε ο ίδιος, το στοίχημα για την εταιρεία είναι να υποκαταστήσει τα περσινά και τα προπέρσινα one-off έργα με οργανική κερδοφορία, μέσω των νέων προϊόντων. Σημειώνεται ότι το 2018 η εταιρεία υλοποίησε έργο του ΟΑΣΑ για την κατασκευή των ηλεκτρονικών επαναφορτιζόμενων καρτών (ATH.ENA Card) και εισιτηρίων (ATH.ENA Ticket), ύψους 2,5 εκατ. ευρώ ενώ πέρσι παρήγαγε ψηφοδέλτια ασφαλείας για τις προεδρικές εκλογές της Νιγηρίας (έργο ύψους 4,7 εκατ. ευρώ).

Από τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν εξαιτίας του κορονοϊού, επλήγη ένα μικρό, παραδοσιακό μέρος των δραστηριοτήτων της εταιρείας (όπως οι λοταρίες σε κάποιες χώρες που παραμένουν κλειστές), κομμάτι που αντιστοιχεί στο 15-20% των εργασιών της εισηγμένης. Αντιθέτως, ευνοήθηκαν τα προϊόντα του ψηφιακού μετασχηματισμού.