Η Intelli Solutions A.E., αποκλειστικός αντιπρόσωπος της eGAIN Communication σε Ελλάδα, Κύπρο, Ρουμανία, Μέση Ανατολή και Αφρική (Μ.Ε.Α.), γνωστοποιεί την Πανευρωπαϊκή Έρευνα που διεξήχθη στο Λονδίνο στις 2/3/2010 και απεικονίζει τις προτιμήσεις των καταναλωτών, αποκαλύπτοντας τη σημασία που έχει η ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών.

Η αναβάθμιση του επιπέδου των υπηρεσιών από τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους είναι περισσότερο σημαντική για τους συνδρομητές  παρά τα οικονομικά κίνητρα και τις προσφορές που κατά καιρούς κάνουν οι αντίστοιχες εταιρίες. Η έρευνα εξέτασε τις απόψεις 4.000 καταναλωτών ανά την Ευρώπη, απεικονίζοντας ότι οι καταναλωτικές προτιμήσεις τείνουν στην άμεση επικοινωνία με τα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών ή έστω στις online μεθόδους επικοινωνίας, όπως το live web chat. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω του Internet από την YouGov PLC και ανατέθηκε από την eGAIN Communications Corporation. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ όπως επισκεφτείτε το link  : http://www.intelli.gr/news/IntelliSolutions_Press_Release_EGAIN_Survey_100310.pdf.