Ο Αθανάσιος Κωτσής, CEO της INTRASOFT International και Β΄ Αντιπρόεδρος του ΣΕΠΕ, μιλά στο netweek για την ευρωπαϊκή κουλτούρα της εταιρείας και για τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που την καθιστούν έναν από τους βασικούς προμηθευτές υπηρεσιών Πληροφορικής για τα θεσμικά όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εξηγεί ακόμα τους στόχους της εταιρείας στην ελληνική και διεθνή αγορά.
nw: Μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες επιτυχημένης δραστηριότητας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, ποιες είναι οι σημερινές προκλήσεις για την INTRASOFT International και αντίστοιχα ποιες οι στρατηγικές επιδιώξεις της;
Αθανάσιος Κωτσής: Η INTRASOFT International, μέσα από συστηματική προσπάθεια δεκαπέντε και πλέον ετών, έχει εδραιωθεί ήδη ως μία αναγνωρίσιμη δύναμη στην Ευρώπη στον τομέα της παροχής υπηρεσιών πληροφορικής. Η μέχρι σήμερα πορεία της εταιρίας είναι συνυφασμένη με τον εξαγωγικό της προσανατολισμό.
Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι, σε αντίθεση με τις περιπτώσεις εταιριών που ξεκίνησαν την πορεία τους από την ελληνική αγορά και σταδιακά επεκτάθηκαν εκτός των ελληνικών συνόρων, η INTRASOFT International δομήθηκε εξαρχής πάνω σε καθαρά ευρωπαϊκά πρότυπα και στόχευσε κατά προτεραιότητα στην αγορά της Δυτικής Ευρώπης με έμφαση στα ευρωπαϊκά Όργανα και Ινστιτούτα.
Μετά και τη συνένωσή της με την INTRACOM IT Services, μια εταιρία με έντονη δραστηριοποίηση στις αγορές της Ελλάδας, των Βαλκανίων και της Μέσης Ανατολής, η INTRASOFT International αποκτά μεγαλύτερη δυναμική. Έχοντας πλέον παρουσία σε 12 χώρες, δραστηριότητα σε πάνω από 60 χώρες και μία ευρεία γκάμα λύσεων και περιοχών εξειδίκευσης, η INTRASOFT International φιλοδοξεί να εξελιχθεί σε μία υπολογίσιμη δύναμη στην παγκόσμια αγορά. Αυτή είναι και η σημαντικότερη πρόκληση στην παρούσα χρονική συγκυρία, ο επιτυχής δηλαδή μετασχηματισμός της σε μία πραγματική πολυεθνική εταιρία που θα πρωταγωνιστεί σε συγκεκριμένους τομείς στους οποίους εστιάζει.
Για την υλοποίηση του παραπάνω οράματος, η εταιρία έχει θέσει σε εφαρμογή ένα στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης που περιλαμβάνει τους ακόλουθους συμπληρωματικούς στόχους: την ενίσχυση της θέσης της στις κύριες αγορές όπου έχει ήδη να επιδείξει σημαντική δραστηριότητα, την επέκταση και ενδυνάμωση της παρουσίας της σε νέες γεωγραφικές περιοχές, την ανάπτυξη κάθετων τομέων προωθώντας αντίστοιχες λύσεις που διαθέτει και έχουν επιτύχει διεθνή αναγνώριση και τέλος, τον εσωτερικό μετασχηματισμό της εταιρίας και τη διαμόρφωση αντίστοιχης κουλτούρας που δίνει έμφαση στο διεθνή της προσανατολισμό.
nw: Υπάρχουν συγκεκριμένες προτεραιότητες αναφορικά με τη γεωγραφική ανάπτυξη της εταιρίας, η οποία τίθεται ως ένας από τους κυριότερους στρατηγικούς σας στόχους;
Αθανάσιος Κωτσής: Καταρχήν, η INTRASOFT International στοχεύει στην ενδυνάμωση της δραστηριότητάς της στις περιοχές όπου διαθέτει ήδη τοπική παρουσία. Τέτοιες περιπτώσεις είναι οι σκανδιναβικές χώρες, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Μέση Ανατολή και οι χώρες της Βαλκανικής.
Παράλληλα η εταιρία τοποθετείται στρατηγικά –μέσω της συστηματικής συμμετοχής σε διαγωνισμούς και έργα– σε περιοχές με δυναμική ανάπτυξης, όπως της Αφρικής και της Κεντρικής Ασίας. Για την εκπλήρωση των παραπάνω στόχων γεωγραφικής επέκτασης, κρίσιμος παράγοντας επιτυχίας είναι η ανάπτυξη των κατάλληλων συνεργασιών και συνεργιών.
Ήδη οι στρατηγικές συνεργασίες σε παγκόσμιο επίπεδο με την IBM στον χώρο των τελωνείων και με την Oracle στον χώρο της φορολογίας έχουν αποφέρει σημαντικούς καρπούς. Παράλληλα αναπτύσσεται και ένα δίκτυο συνεργατών που θα καλύψει γεωγραφικές αγορές στις οποίες η εταιρία δε διαθέτει τοπική παρουσία.
Πιστεύουμε ότι η συγκεκριμένη στρατηγική, αλλά και η προσήλωσή μας στην εφαρμογή της, θα επιφέρει σύντομα σημαντικά αποτελέσματα. Ήδη έχουμε τις πρώτες ενδείξεις από την προσπάθεια εισόδου μας σε νέες χώρες. Χαρακτηριστικά είναι τα πολύ πρόσφατα παραδείγματα των έργων Κοινωνικής Ασφάλισης στην Κένυα, Φορολογίας στο Κατάρ και τελωνείων σε FYROM και Τατζικιστάν.
nw: Αν και η επέκταση σε νέες χώρες αποτελεί σίγουρα μία σημαντική πρόκληση για το μέλλον, η αγορά των ευρωπαϊκών Οργανισμών και Ινστιτούτων παραμένει για εσάς ο χώρος που σας ανέδειξε και ένας τομέας με σημαντικές ευκαιρίες αλλά και πολύ έντονο ανταγωνισμό. Ποια πιστεύετε ότι είναι τα στοιχεία εκείνα που σας επέτρεψαν να αναδειχθείτε σε ένα από τους βασικούς παρόχους υπηρεσιών πληροφορικής στην αγορά αυτή;
Αθανάσιος Κωτσής: Εκτιμούμε ότι το κυρίαρχο χαρακτηριστικό που επέτρεψε στην INTRASOFT International να εδραιωθεί ως ένας από τους σημαντικότερους παίκτες στη συγκεκριμένη αγορά ήταν η έμπρακτη δέσμευσή της στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και η έντονη πελατοκεντρική της προσέγγιση.
Βασικός μας στόχος δεν ήταν ποτέ απλώς η πώληση κάποιας συγκεκριμένης τεχνολογίας ή προϊόντος, αλλά η κάλυψη πραγματικών αναγκών και η δημιουργία προστιθέμενης αξίας όσον αφορά στους πελάτες μας. Για να το πετύχουμε αυτό, εμβαθύνουμε στο αντικείμενο δραστηριοποίησης των πελατών μας και αποκτούμε την αναγκαία επιχειρησιακή τεχνογνωσία, την οποία συνδυάζουμε με την τεχνολογία.
Στόχος μας είναι να εντοπίσουμε τον βέλτιστο τρόπο με τον οποίο η τεχνολογία θα συμβάλλει στην επίτευξη συγκεκριμένων επιχειρηματικών στόχων. Γενικά έχουμε την πεποίθηση ότι το καθετοποιημένο business know-how είναι το συστατικό που μπορεί να αποτελέσει παράγοντα διαφοροποίησης για τις εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην παροχή υπηρεσιών πληροφορικής.
Παράλληλα δίνουμε σημαντική βαρύτητα στην ποιότητα της δουλειάς μας. Έχοντας να αντιμετωπίσουμε απαιτητικούς πελάτες και ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον, πρέπει συχνά να ξεπερνάμε τις προσδοκίες και -σε κάθε περίπτωση- να διασφαλίζουμε ότι το τελικό αποτέλεσμα είναι λειτουργικό, ικανοποιεί συγκεκριμένες ανάγκες και καλύπτει τις δεσμεύσεις που έχουμε αναλάβει. Για το λόγο αυτό, εφαρμόζουμε πάντα τυποποιημένες διαδικασίες και αξιοποιούμε συγκεκριμένα εργαλεία στη διαχείριση των έργων, τα οποία επιτρέπουν να αξιολογούμε από κοινού με τον πελάτη και βάσει μετρήσιμων στοιχείων το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Η έμφαση στην τυποποίηση και στην επιχειρησιακή αριστεία γίνεται εμφανής και από το πολύ μεγάλο εύρος πιστοποιήσεων που κατέχει η INTRASOFT International, είτε αυτές αφορούν σε επιχειρησιακές διαδικασίες σε επίπεδο εταιρίας, είτε γνώσεις και δεξιότητες του ίδιου του προσωπικού της. Είμαστε πραγματικά μία από τις ελάχιστες εταιρίες στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη, που διαθέτουν μία τόσο μεγάλη γκάμα πιστοποιήσεων αναφορικά με το προσωπικό, τις εσωτερικές διαδικασίες και τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Αναφερόμενος στο προσωπικό, δε θα έπρεπε να παραλείψω ότι το υψηλό επίπεδο του ανθρωπίνου δυναμικού μας αποτελεί ίσως το σημαντικότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρίας και έναν παράγοντα που συμβάλλει με τη σειρά του τα μέγιστα στους παραπάνω στόχους. Εσωτερικά αναφερόμαστε συχνά στον ανθρώπινο παράγοντα με τον όρο “brainware”, θέλοντας να τονίσουμε ότι αυτός αποτελεί και το βασικότερο κεφάλαιο στο οποίο πρέπει να βασίζεται και να επενδύει η εταιρία.
nw: Αναφέρατε το ανθρώπινο δυναμικό ως το βασικότερο παράγοντα για την επίτευξη των στόχων της εταιρίας. Δεδομένου ότι η INTRASOFT International απασχολεί προσωπικό 20 διαφορετικών εθνικοτήτων, πώς θα αξιολογούσατε το επίπεδο ειδικά του ελληνικού επιστημονικού δυναμικού;
Αθανάσιος Κωτσής: Οι Έλληνες έχουν πολύ υψηλή κατάρτιση, σημαντικές ικανότητες αναλυτικής και συνθετικής σκέψης αλλά, κυρίως, είναι άνθρωποι που μπορούν να δομήσουν την εργασία τους γύρω από την επίτευξη ενός συγκεκριμένου στόχου. Είναι διατεθειμένοι να κινηθούν πέρα από καθιερωμένα πλαίσια και να καταβάλουν όλη την προσπάθεια που απαιτείται προκειμένου να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Η νοοτροπία αυτή χαρακτηρίζει τους εργαζόμενους όλων των βαθμίδων ανεξαρτήτως ιεραρχίας. Η ευελιξία που διαθέτουν οι Έλληνες επαγγελματίες, τους επιτρέπει να σταθούν επάξια σε διάφορους χώρους και περιβάλλοντα.
nw: Αναφερθήκατε νωρίτερα στις πιστοποιήσεις που φέρουν τόσο το προσωπικό, όσο και οι διαδικασίες της INTRASOFT International. Πώς μπορεί μια πιστοποίηση να λειτουργήσει σαν κάτι παραπάνω από τυπικό προσόν και να βελτιώσει έμπρακτα το επίπεδο των υπηρεσιών μιας εταιρίας Πληροφορικής;
Αθανάσιος Κωτσής: Η μεγάλη έμφαση που δίνει η εταιρία στον τομέα της πιστοποίησης ανθρώπων και διαδικασιών με βάση διεθνή πρότυπα πηγάζει από ένα σύνολο διαφορετικών αναγκών που συγκλίνουν στο ίδιο ζητούμενο.
Καταρχήν, σε πολλές ώριμες αγορές, η ύπαρξη συγκεκριμένων πιστοποιήσεων τίθεται ως απαραίτητη προϋπόθεση από τους ίδιους τους πελάτες για την επιλογή δυνητικών συνεργατών/ προμηθευτών υπηρεσιών πληροφορικής. Ακόμα όμως και στην περίπτωση που η απαίτηση αυτή δεν τίθεται επιτακτικά, η ύπαρξη σχετικής πιστοποίησης αποτελεί μία αρχική ένδειξη της ωριμότητας του Οργανισμού και του επιπέδου των επαγγελματιών του, ένα αρχικό διαπιστευτήριο δηλαδή, σε περιπτώσεις που ο δυνητικός πελάτης δεν έχει σχηματίσει ακόμα άποψη εμπράκτως για τo επίπεδο ποιότητας και τις δυνατότητες της εταιρίας.
Πέραν αυτού, η τυποποίηση διοικητικών συστημάτων και επιμέρους μεθοδολογιών στην παροχή υπηρεσιών αποτελεί μία εσωτερική αναγκαιότητα για την εταιρία, δεδομένου του μεγέθους της, της γεωγραφικής της διασποράς και της οργανωτικής της διάρθρωσης. Έχοντας μία κοινή οργανωτική δομή για το σύνολο των χωρών και ένα πλήθος στελεχών κατανεμημένων σε διαφορετικές χώρες, η εταιρία έπρεπε να επαληθεύσει την τήρηση συγκεκριμένων μεθοδολογιών στον τρόπο λειτουργίας και παροχής των υπηρεσιών της.
Η ύπαρξη κοινών προτύπων επιτρέπει σε διεσπαρμένες ομάδες να λειτουργούν αρμονικά και στην ίδια την εταιρία να ελέγχει το επίπεδο των υπηρεσιών της ανεξαρτήτως εμπλεκομένων προσώπων και γεωγραφίας. Τέλος, ο ίδιος ο κλάδος της πληροφορικής εξελίσσεται διαρκώς και χαρακτηρίζεται –μεταξύ άλλων- από διαρκείς αλλαγές σε επίπεδο εφαρμοζόμενων μεθοδολογιών. Ως αποτέλεσμα, η πιστοποίηση σε τεχνικό επίπεδο διασφαλίζει ότι η εταιρία παρακολουθεί τις εξελίξεις και υιοθετεί τις βέλτιστες πρακτικές στην ανάπτυξη συστημάτων και στην παροχή υπηρεσιών πληροφορικής.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα της προσήλωσης μας στην συμμόρφωση με τα πιο απαιτητικά διεθνή πρότυπα είναι η πολύ σημαντική και συστηματική δουλειά που έγινε τους τελευταίους 12 μήνες, προκειμένου να γίνει η διαπίστευση της συμμόρφωσης της εταιρίας σύμφωνα με το επίπεδο 3 του CMMI (capability maturity model integration) στον τομέα του Software Engineering. Η συγκεκριμένη διαπίστευση αποτελεί μοναδικό επίτευγμα για τα Ελληνικά δεδομένα και εξαιρετικά σπάνιο σε Ευρωπαϊκό επίπεδο. Αλλά και στον τομέα του IT Service Management, η εταιρία είναι μία από τις λίγες εκατοντάδες παγκοσμίως που έχει πιστοποιηθεί σύμφωνα με το πρότυπο ISO 20000.
nw: Εστιάζοντας στην εγχώρια αγορά, ποια από τα χαρακτηριστικά της INTRASOFT International είναι εκείνα που θα μπορούσαν να φανούν χρήσιμα στους ελληνικούς φορείς του δημόσιου και του ιδιωτικού κλάδου;
Αθανάσιος Κωτσής: Θα πρέπει πρώτα απ’ όλα να τονιστεί ότι και σε τοπικό επίπεδο η INTRASOFT International αποτελεί τη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία στον χώρο παροχής υπηρεσιών πληροφορικής και Ολοκλήρωσης Συστημάτων, διαθέτοντας ανθρώπινο δυναμικό που υπερβαίνει τα 500 άτομα και υλοποιώντας ένα σημαντικό αριθμό έργων υψηλής εξειδίκευσης και πολυπλοκότητας.
Τα σημαντικότερα στοιχεία της εταιρίας που θα μπορούσαν να προσδώσουν προστιθέμενη αξία στην τοπική αγορά είναι το υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας, αλλά και η δυνατότητα μεταφοράς βέλτιστων πρακτικών και εμπειρίας από την πολυετή δραστηριοποίηση στο εξωτερικό. Οι βέλτιστες πρακτικές μπορεί να αφορούν κατά περίπτωση σε τεχνολογίες, επιχειρησιακές πρακτικές, αλλά και τη συνολικότερη προσέγγιση για την επιτυχή ολοκλήρωση και λειτουργία έργων πληροφορικής σε σύνθετους οργανισμούς με πολυσχιδείς ανάγκες.
Για παράδειγμα, ένα συχνό φαινόμενο στα έργα πληροφορικής –ειδικά στα πιο φιλόδοξα και μεγάλα – είναι να αποτυγχάνουν στους στόχους που βάζουν και να μην μπορούν τελικά να εκπληρώσουν στην πράξη τις επιχειρησιακές ανάγκες που καλούνται να αντιμετωπίσουν.
Από τη μεριά μας, πιστεύουμε ότι η INTRASOFT International έχει σημαντικότατη εμπειρία στην επιτυχή ολοκλήρωση σύνθετων τεχνολογικών έργων με έντονη επιχειρησιακή διάσταση. Γνωρίζουμε πώς να θέτουμε ρεαλιστικούς στόχους και να τους φέρνουμε σε πέρας εντός συγκεκριμένου χρόνου και κόστους, ενώ θέτουμε πάντα ως βασική προτεραιότητα τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για τους πελάτες μας.
nw: Σε ποιο βαθμό είναι εφικτή η μετάδοση των βέλτιστων πρακτικών και της ευρωπαϊκής κουλτούρας όταν πελάτης είναι το Ελληνικό Δημόσιο;
Αθανάσιος Κωτσής: Τόσο μέσα από την INTRASOFT International, όσο και μέσω του ΣΕΠΕ, τον οποίο έχω την τιμή να εκπροσωπώ ως Β’ Αντιπρόεδρος, καταβάλουμε συνεχή προσπάθεια για την προώθηση της Πληροφορικής στον ελληνικό Δημόσιο Τομέα. Μεταφέροντας αντίστοιχες παραστάσεις από τη διεθνή εμπειρία, έχω την πεποίθηση ότι η πληροφορική έχει κομβικό ρόλο στην προσπάθεια εκσυγχρονισμού του ελληνικού δημόσιου τομέα, στην αύξηση δηλαδή της αποτελεσματικότητας και στη μείωση του λειτουργικού του κόστους.
Όσον αφορά στην INTRASOFT International, η εταιρία στηρίζει τεχνολογικά κάποιες από τις πιο σημαντικές λειτουργίες και συστήματα πληροφορικής του δημοσίου όπως ενδεικτικά συμβαίνει στις περιπτώσεις της φορολογίας με το Taxis, του ελεγκτικού έργου με το Elenxis, των ηλεκτρονικών προμηθειών, αλλά και της κοινωνικής ασφάλισης.
Αξίζει επίσης να αναφέρουμε και την πρόσφατη συνδρομή της εταιρίας μας με την κορυφαία λύση συμμόρφωσης παγκοσμίως – το ESKORT, η οποία εφαρμόζεται από κυβερνήσεις σε 23 χώρες, όπως πχ. ΗΠΑ, Ευρώπη και Νότια Αφρική- στην ανάδειξη με σημαντική επιτυχία περιπτώσεων απάτης σε βάρος του ΙΚΑ.
Στο πλαίσιο αυτό επιχειρούμε να μεταφέρουμε την εμπειρία μας από διεθνή έργα αντίστοιχης πολυπλοκότητας και μεγέθους για να συμβάλλουμε στην καλύτερη αξιοποίηση των λύσεων που παρέχουμε και μέσω αυτών, στη βελτίωση της επιχειρησιακής ικανότητας των πελατών μας.
Πέραν των παραπάνω, η εταιρία έχει να καταθέσει και συγκεκριμένες προτάσεις αναφορικά με τις διαδικασίες σχεδιασμού, υλοποίησης και αξιοποίησης των έργων, μεταφέροντας την εμπειρία της από τη διεθνή πρακτική. Είναι γεγονός ότι ο τρόπος σχεδιασμού και υλοποίησης των έργων στον ελληνικό δημόσιο τομέα δεν έχει προσαρμοστεί στις σύγχρονες προσεγγίσεις που ακολουθούν άλλες χώρες ή η ίδια η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο «μονολιθικός» τρόπος σχεδιασμού έργων σταθερού κόστους (fixed price) που εστιάζει σε υπερβολικό βαθμό στις τεχνικές προδιαγραφές, επιχειρεί να καθορίσει όλες τις επιμέρους πτυχές της υλοποίησης που είναι αδύνατο να αντιμετωπιστούν εκ των προτέρων και δεν προβλέπει κανένα μηχανισμό προσαρμογής και διαχείρισης της αλλαγής.
Αντί να επιχειρούμε να ανακαλύψουμε τον τροχό, μπορούμε απλά να παραδειγματιστούμε από τον τρόπο υλοποίησης σημαντικών ευρωπαϊκών έργων που έχουν αντιμετωπίσει όλες τις παραπάνω προκλήσεις επιτυχώς και ταυτόχρονα, είναι συμβατά με το νομικό πλαίσιο που διέπει το δίκαιο των ελληνικών δημόσιων προμηθειών.
Το προφίλ της INTRASOFT International
Η INTRASOFT International είναι μια κορυφαία ευρωπαϊκή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα των υπηρεσιών Τεχνολογίας των Πληροφοριών και των Επικοινωνιών, παρέχοντας καινοτόμες λύσεις υψηλής ποιότητας και απόδοσης σε ένα ευρύ φάσμα εθνικών και διεθνών οργανισμών του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα.
Eίναι θυγατρική της εισηγμένης στο ΧΑΑ, INTRACOM Holdings και από τα τέλη του 2011 η INTRASOFT International συγχωνεύτηκε με την INTRACOM IT SERVICES, με απορρόφηση της δεύτερης από την πρώτη. Η συγχώνευση πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της γενικότερης στρατηγικής της INTRACOM Holdings για ενίσχυση της επιχειρηματικής δραστηριότητάς της στις διεθνείς αγορές.
Το νέο διεθνές σχήμα θα αξιοποιήσει με τον καλύτερο τρόπο τη συσσωρευμένη ευρωπαϊκή εμπειρία του Ομίλου και θα οδηγήσει σε περαιτέρω ανάπτυξή του στην ελληνική και παγκόσμια αγορά.
Διεθνής Παρουσία
Με έδρα το Λουξεμβούργο, η INTRASOFT International έχει φυσική παρουσία μέσω γραφείων, υποκαταστημάτων και θυγατρικών σε 12 χώρες (Ελλάδα, Ιορδανία, Βέλγιο, Δανία, Βουλγαρία, Κύπρο, Μεγάλη Βρετανία, Ρουμανία, Μολδαβία, Σαουδική Αραβία, Φιλιππίνες, ΗΠΑ), ενώ οι διεθνείς της δραστηριότητες εκτείνονται σε 68 χώρες παγκοσμίως.
Ανθρώπινο δυναμικό & εργασιακό περιβάλλον
Η INTRASOFT International απασχολεί 1.700 στελέχη υψηλής εξειδίκευσης με άριστες τεχνικές γνώσεις και δεξιότητες, τα οποία εκπροσωπούν 20+ διαφορετικές εθνικότητες και κατέχουν 18+ γλώσσες.
Τομείς δραστηριότητας
Η INTRASOFT International εξυπηρετεί πελάτες κυρίως στις παρακάτω αγορές, παρέχοντας ένα πλήρες και ευρύ σύνολο λύσεων και επαγγελματικών υπηρεσιών:
• Όργανα και οι Οργανισμοί της Ευρωπαϊκής Ενωσης
• Δημόσιος Τομέας
• Τραπεζικός & Χρηματοοικονομικός Τομέας
• Τομέας Μεταφορών & Υποδομών
• Τηλεπικοινωνίες
Πιστοποιήσεις Συστημάτων Διαχείρισης
H INTRASOFT International έχει αναπτύξει συστήματα διαχείρισης, τα οποία είναι πιστοποιημένα από έγκριτους φορείς, στους τομείς Διαχείρισης Ποιότητας (ISO 9001:2008), Περιβαλλοντικής Διαχείρισης (ISO 14001:2004), Υγιεινής και Ασφάλειας στους χώρους εργασίας (OHSAS 18001:2007), Κοινωνικής Ευθύνης (SA 8000:2001), Υπηρεσιών Μετάφρασης (EN15038:2006), Υπηρεσιών μη Τυπικής Εκπαίδευσης (ISO 29990 : 2010), Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων (ISO/IEC 27001:2005) και Υπηρεσιών Τεχνολογίας Πληροφοριών (ISO/IEC 20000-1:2005).