Προηγείται η Μ. Παπασάββας σε διαγωνισμό 206 χιλιάδων ευρώ του Ε.Μ.Π.

Στο διαγωνισμό προϋπολογισμού 206 χιλιάδων ευρώ συμμετείχε και η εταιρεία Infolab. Ο διαγωνισμός είναι μειοδοτικός και αναμένεται η κατακύρωσή του στην εταιρεία Μ. Παπασάββας.

Μειωμένη χρήση Η/Υ αλλά ικανοποίητική πρόσβαση στο διαδίκτυο στον κλάδο της υγείας

Σύμφωνα με στοιχεία της έρευνας του Παρατηρητηρίου για την ΚτΠ, σε αυτό το πλαίσιο, διαπιστώνεται ανάγκη περαιτέρω κατάρτισης των εργαζομένων του κλάδου. Θετικό είναι το γεγονός ότι οι επιπτώσεις χρήσης ΤΠΕ φαίνεται να είναι θετικές τόσο στην εργασία του προσωπικού των δημόσιων νοσοκομείων όσο και στους πολίτες.

Βασικός στόχος της έρευνας που εκπόνησε το Παρατηρητήριο σε δημόσιους φορείς υγείας της χώρας, ήταν η διερεύνηση της αντίληψης των εργαζομένων στα δημόσια νοσοκομεία σχετικά με τις ΤΠΕ, τη χρήση και διαθεσιμότητα ηλεκτρονικών υπολογιστών και πρόσβασης στο διαδίκτυο, αλλά και τις ψηφιακές δεξιότητες των γιατρών, νοσοκόμων και του διοικητικού προσωπικού. Τέλος, έμφαση δόθηκε και στην αποτίμηση των έργων ΤΠΕ στο πλαίσιο του Γ’ ΚΠΣ, αλλά και το επίπεδο διείσδυσής τους στο χώρο της Υγείας.

Τα βασικά συμπεράσματα της μελέτης είναι το χαμηλό επίπεδο χρήσης Η/Υ (34%), και το ικανοποιητικό επίπεδο πρόσβασης στο διαδίκτυο (54%), Επίσης, είναι αντιληπτή η σημασία χρήσης εξειδικευμένων εφαρμογών ΤΠΕ υγείας με κρίσιμες για την εργασία, τους ηλεκτρονικούς φακέλους ασθενούς (79%), τις κάρτες υγείας (75%) και τα πληροφοριακά συστήματα υγείας (74%). Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι τη μεγαλύτερη αναγκαιότητα εγκατάστασης συστημάτων ηλεκτρονικών προμηθειών επισήμαναν κυρίως οι εργαζόμενοι στον τομέα της πληροφορικής και όχι τα διοικητικά ή ανώτατα διοικητικά στελέχη.

Προέκυψε επίσης, ότι μόλις το 0,5% του συνολικού προϋπολογισμού των νοσοκομείων διατίθεται για κατάρτιση των εργαζομένων τους σε ΤΠΕ.

Τέλος, μεγάλο ποσοστό των διοικητικών στελεχών και του προσωπικού πληροφορικής (80%) ανέφερε ότι η χρήση ΤΠΕ είχε θετικές επιπτώσεις στην άσκηση των καθηκόντων τους. Αντίστοιχα, 76% του ιατρικού προσωπικού ανέφερε ότι η χρήση ΤΠΕ βοηθά γενικά στην εργασία τους, ενώ λιγότεροι από τους μισούς εργαζόμενους ανέφεραν ότι είχε σημαντικά θετικό αντίκτυπο στο κόστος παροχής υπηρεσιών και στο χρόνο παραλαβής παραγγελιών.

Άφιξη της Saturn στην Ελληνική Αγορά

Στο πλαίσιο της φιλοσοφίας της Saturn, ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην εσωτερική διαρρύθμιση του καταστήματος, όπου τα προϊόντα εκτίθενται τμηματικά ανά εταιρεία προμηθευτή, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις εφαρμόζεται η πρακτική των “shops in shop”.

Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα συνιστούν υπηρεσίες, όπως η εγγύηση χαμηλής τιμής, η παράδοση, εγκατάσταση και επίδειξη λειτουργιών ηλεκτρονικού εξοπλισμού, η προώθηση προς ανακύκλωση παλαιών συσκευών, το εργαστήριο για επεξεργασία φωτογραφίας, η τεχνική υποστήριξη για Η/Υ, η εγκατάσταση ηχοσυστημάτων αυτοκινήτου, καθώς και οι πλήρεις τραπεζικές υπηρεσίες.

Στο κατάστημα θα απασχολείται προσωπικό άνω των 150 ατόμων. Με τη δημιουργία του συγκεκριμένου καταστήματος στην ελληνική αγορά, η Saturn συμπληρώνει τον αριθμό των 10 κρατών, στα οποία δραστηριοποιείται διατηρώντας περισσότερα από 200 καταστήματα.

Η Intralot πιστοποιείται από την παγκόσμια ένωση λοταριών

Παράλληλα λαμβάνει και την πιστοποίηση “ISO/IEC 27001:2005” από το “BSI Management Systems”, φορέα πιστοποίησης συστημάτων διαχείρισης ασφαλείας, διαπιστευμένο από τον επίσημο φορέα διαπίστευσης της Μ. Βρετανίας (UKAS).

Η διαδικασία πιστοποίησης της WLA (World Lottery Association – WLA) περιλαμβάνει ενδελεχή εξέταση των μέτρων ασφαλείας που προστατεύουν συστήματα και υπηρεσίες τυχερών παιχνιδιών.

Προκειμένου να λάβει την πιστοποίηση, η Intralot ελέγχθηκε στη λειτουργία του συστήματος διαχείρισης ασφάλειας πληροφοριών (ISMS) της, καθώς επίσης και σε συγκεκριμένα μέτρα και τεχνικές ασφαλείας σχετικά με την αξιολόγηση και την αντιμετώπιση ρίσκου, την πολιτική ασφάλειας, την οργάνωση ασφάλειας, την ασφάλεια του προσωπικού, τη διαχείριση πληροφοριακών πόρων, τη φυσική ασφάλεια, τη διαχείριση των επικοινωνιών και των λειτουργιών, τους ελέγχους πρόσβασης, την ανάπτυξη συστημάτων και λύσεων, την αντιμετώπιση περιστατικών ασφάλειας, τη συμμόρφωση με νόμους και κανονισμούς και την επίτευξη της επιχειρηματικής συνέχειας.

Η Space Hellas πιστοποιήθηκε ως Microsoft Gold Certified Partner

Η συγκεκριμένη πιστοποίηση κατατάσσει τη Space Hellas στους κορυφαίους συνεργάτες της Microsoft και παράλληλα, εξασφαλίζει ένα πλαίσιο εμπορικής και τεχνικής συνεργασίας που της επιτρέπει να βελτιώσει ακόμη περισσότερο τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πελάτες της.

“Οι προηγμένες τεχνολογικά λύσεις της Microsoft σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία και την πολύχρονη εμπειρία του ανθρώπινου δυναμικού μας εξασφαλίζει εγγυημένη ποιότητα και υψηλή προστιθέμενη αξία για τους πελάτες μας”, υποστήριξε ο Δρ. Ιωάννης Μερτζάνης, γενικός εμπορικός διευθυντής της Space Hellas.

Η Teledome υπέβαλλε μήνυση στον ΟΤΕ

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, την Παρασκευή 12.9.08, πρώτη ημέρα διαπράξεως των παραπάνω αδικημάτων από τον ΟΤΕ, η Teledome ενημέρωσε την ΕΕΤΤ και στη συνέχεια ζήτησε την κατά νόμο παρέμβασή της για την αποκατάσταση των τηλεπικοινωνιών της, από τις κατάφωρα καταχρηστικές και παράνομες ενέργειες του ΟΤΕ.

“Η ΕΕΤΤ κωφεύει, δημιουργώντας ερωτηματικά γιατί μία επονομαζόμενη “ανεξάρτητη αρχή” μένει αδιάφορη ενώπιον της πραξικοπηματικής αυτής μεθόδευσης εξοντώσεώς μας”.

Πρώτη πράξη για την Performance στην ΕΝ.Α.

Τα τελευταία χρόνια η εταιρεία κινείται με σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης και το 2007 πέτυχε κύκλο εργασιών 11,5 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά περίπου 45% σε σχέση με το 2006. Επίσης, η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει την κερδοφορία της, η οποία διαμορφώθηκε στα 557 χιλιάδες ευρώ από 323 χιλιάδες ευρώ της προηγούμενης χρονιάς.

“Θέλουμε να συνεχίσουμε με διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης”, δήλωσε ο Δημήτρης Παπαντωνίου, πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος της Performance, “και αυτό θα το πετύχουμε γιατί δραστηριοποιούμαστε σε τομείς της αγοράς, όπως το virtualization, business continuity και utility management, όπου υπάρχουν ακόμα πολλά περιθώρια”.

Για την επόμενη τριετία ο Δημήτρης Παπαντωνίου δεν προβλέπει διασπορά των μετοχών της εταιρείας, η οποία αναμένεται να προσελκύσει κυρίως ιδιώτες επενδυτές. Τα νέα κεφάλαια θα διατεθούν για την ανάπτυξη της εταιρείας σε ανθρώπινο δυναμικό και R&D ώστε να γίνει εφικτή η απόκτηση μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς, ενώ μέρος των κεφαλαίων θα χρηματοδοτήσουν την επέκταση στις χώρες της Νέας Ευρώπης.

Ήδη η Performance έχει παρουσία σε Βουλγαρία και Κύπρο και πρόσφατα ξεκίνησε και η λειτουργία γραφείου της στη Ρουμανία. Το 80% του κύκλου εργασιών της Performance προέρχεται από τηλεπικοινωνίες και τράπεζες, με τους δύο αυτούς τομείς να συνεισφέρουν πλέον σχεδόν εξίσου. Στο χώρο των τηλεπικοινωνιών βρίσκονται παραδοσιακοί πελάτες της εταιρείας, όπως η Forthnet, Otenet και OTE.

Τρεις προσφορές για το έργο ανάπτυξης ΟΠΣ των Δ/νσεων εργασίας, μεταναστών & αστικών υποθέσεων της ΝΑ Αθηνών

Αντικείμενο του έργου είναι η δημιουργία και θέση σε λειτουργία ενός ΟΠΣ διαχείρισης των λειτουργιών των παραπάνω Διευθύνσεων, η δημιουργία και θέση σε λειτουργία ηλεκτρονικής πύλης πληροφόρησης και εξυπηρέτησης πολιτών σχετικά με θέματα των Δ/νσεων Εργασίας, Μεταναστών και Αστικών Υποθέσεων, καθώς και η παροχή υπηρεσιών συντήρησης για 3 χρόνια με δικαίωμα της Νομαρχίας Αθηνών να διακόψει την παροχή των υπηρεσιών συντήρησης με έγγραφη ειδοποίηση της αζημίως για την ίδια.

Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 296.572 ευρώ περιλαμβανομένου ΦΠΑ και η προθεσμία εκτέλεσής του 42 µήνες από την ανάθεση της σύµβασης.