Νέα υπηρεσία Social Networking από τη Vodafone

Η υπηρεσία προσφέρει δυνατότητες αποθήκευσης και συγχρονισμού των επαφών, δημιουργία και διατήρηση αντιγράφων καθώς και αυτόματη ενημέρωση όλων των επαφών του κινητού τηλεφώνου (ή/και του Internet), όποτε παρατηρείται αλλαγή των πληροφοριών.

Επίσης προβάλλει τα social updates από Facebook, Twitter, Flickr κτλ. και blog και ενημερώνει όταν κάποιος φίλος βρίσκεται κάπου κοντά. Τέλος δίνει τη δυνατότητα webmail (Yahoo, Gmail, Hotmail, freemail, Mail.gr). Η υπηρεσία διατίθεται δωρεάν για τους συνδρομητές της Vodafone.

Ο Νίκος Φούτρης αναλαμβάνει τα operations της La Redoute Hellas

Μετά από τριετή αναπτυσσόμενη πορεία του τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών της La Redoute, ανέλαβε από τον Ιανουάριο τα καθήκοντα του Operations Manager έχοντας ευθύνη για το μεγαλύτερο μέρος των πελατειακών αναγκών της εταιρίας. Στις αρμοδιότητες του θα εντάσσονται τα τμήματα Logistics, Distribution και Customer Service.

Επιτυχής ο απολογισμός της ΚΤΠ για το 2008

Το 2008 παρέλαβε και διεκπεραίωσε έργα -συνολικού προϋπολογισμού άνω των 200 εκ. ευρώ- όπως: το Εθνικό Δίκτυο Δημόσιας Διοίκησης “ΣΥΖΕΥΞΙΣ”, έργα των Διευθύνσεων των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, τις Δημοτικές Διαδικτυακές Πύλες για 485 Δήμους, το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Πολιτικής Προστασίας καθώς και άλλα 73 έργα που έμμεσα ή άμεσα υποστηρίζουν την καλύτερη εξυπηρέτηση του Έλληνα Πολίτη. Για το 2009 η ΚτΠ ΑΕ στοχεύει στην πλήρη υλοποίηση των υπόλοιπων έργων του ΕΠ ΚτΠ του Γ’ ΚΠΣ αλλά και παράλληλα στην προκήρυξη των πρώτων έργων των Ε.Π. της Ψηφιακής Σύγκλισης και Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

Ο Λάζαρος Ζήσογλου Γενικός Διευθυντής στην NCR

Ο Λ. Ζήσογλου είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου  από το Πανεπιστήμιο Πατρών, στην επιστήμη της Πληροφορικής & Μηχανικής (Computer Science and Engineering). Ξεκίνησε την καριέρα του το 1998 με την NCR Hellas στην Εξυπηρέτηση Πελατών (WCS) και από το 2002 ηγείτο του τμήματος αυτού στην Ελλάδα. Επίσης, ο Βασίλης Μήκας αναλαμβάνει καθήκοντα Τεχνικού Διευθυντή της εταιρείας.

Ο Β. Μήκας έχει διατελέσει στο παρελθόν ως Account Support Manager της NCR Hellas στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών (WCS), ενώ τα τελευταία χρόνια εργάστηκε στην Hewlett-Packard Hellas ως Channel Delivery Manager. Είναι κάτοχος πτυχίου στον τομέα Electrical & Electronic Engineering από το University Dundee & Cardiff.

Επισημοποιήθηκε η συγχώνευση Wind-Tellas

Η Tellas θα συνεχίσει την πορεία της στην αγορά σταθερής τηλεφωνίας και Internet ως business unit της Wind Ελλάς, διατηρώντας την εμπορική επωνυμία της. Επικεφαλής του business unit Σταθερής Τηλεφωνίας & Ευρυζωνικού Internet, αναλαμβάνει ο Claudio Ongaro, ο οποίος θα αναφέρεται απευθείας στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Wind Ελλάς, Σωκράτη Κομινάκη. O C. Ongaro προέρχεται από τον όμιλο της Orascom και έχει πάνω από 14 χρόνια εμπειρίας στο χώρο των τηλεπικοινωνιών.

Η Globo αποκτά το 35% της Reachfurther Communications

Λόγος απόκτησης του εν λόγω ποσοστού είναι η δημιουργία ενός νέου unit — υπό την ονομασία Globo Mobile — που θα ικανοποιεί τις αυξανόμενες ανάγκες της “κινητής” επικοινωνιακής στρατηγικής της. Η Globo Mobile θα αναλάβει την ανάπτυξη και προώθηση του CitronGO! ενός software συστήματος που θα παρέχει μία κοινή πλατφόρμα χρήσης για όλα τα κινητά τηλέφωνα και υπολογιστές ανεξαρτήτως κατασκευαστή, προμηθευτή και παρόχου. Το CitronGO! έχει ανακοινωθεί από τον περασμένο Οκτώβριο ενώ η διάθεσή του αναμένεται τον Φεβρουάριο του 2009. Η Globo θα καταβάλει 650.000 ευρώ για την εξαγορά του 35%.

Ολοκληρώνεται έργο της Uni Systems για το χρηματιστήριο

Το έργο, η υλοποίηση του οποίου έχει  διαρκέσει για σχεδόν ένα χρόνο, αφορά το σύστημα διαχείρισης του Δικτύου Χρηματιστηριακών Συναλλαγών, ένα δίκτυο που αποτελείται από 130-140 κόμβους σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και πόλεις σε χώρες του εξωτερικού. Το σύστημα διαχείρισης κατηγοριοποιείται σε πέντε υποσυστήματα που λειτουργούν πάνω στην πλατφόρμα HP Open View: Network Node Management, Open View Performance Inside, Service Desk, Open View Operation και SLAs Management.

Επίσης, μία από τις καινοτομίες του συστήματος είναι πως υπάρχουν κεντρικοί “χάρτες” μέσα στο Open View Operation, στους οποίους απεικονίζονται όλα τα συμβάντα του δικτύου (ή/και των συστημάτων) στο κατάλληλο σημείο, δείχνοντας πως επηρεάζεται η ποιότητα του συνολικού service διαχείρισης απ’ ευθείας στο top level management.

Οι εργαζόμενοι της Parallon απέκτησαν το 35% της εταιρείας από την Performance

O Γιώργος Πετρίδης, Managing Director της Parallon, δήλωσε στο NetFax πως “Η Performance Technologies είναι από τους αρχικούς μετόχους της εταιρείας, δηλαδή από το 2004 όταν και ιδρύθηκε η Parallon Systems. Προτείναμε στον Δρα. Δημήτριο Παπαντωνίου, CEO της Performance Technologies, να εξαγοράσουμε το ποσοστό του μετοχικού κεφαλαίου που κατείχε. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Δρα. Δημήτριο Παπαντωνίου για την εξαιρετική συνεργασία που είχαμε καθώς και να του ευχηθώ κάθε επιτυχία στα μελλοντικά του σχέδια”.