Ωριμάζει το e-Commerce στην Ελλάδα

Η Ξένια Κούρτογλου, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Focus Bari παρουσίασε τα αποτελέσματα έρευνας, σύμφωνα με τα οποία οι Έλληνες online καταναλωτές αγγίζουν τους 620.000. Οι εν λόγω καταναλωτές πραγματοποιούν έξι περίπου αγορές ανά εξάμηνο συνολικής αξίας 550 ευρώ. Αγοράζουν συνήθως αεροπορικά/ακτοπλοϊκά εισιτήρια (37%), Εξοπλισμό Πληροφορικής (25%), βιβλία (19%), ρούχα/ αξεσουάρ (15%), εισιτήρια (13%), κρατήσεις σε ξενοδοχεία (13%), gadgets (13%), Λογισμικό (13%), ηλεκτρικά είδη (12%), μουσική / dvd (11%). Κατά τη διάρκεια της ημερίδας παρουσιάστηκαν case studies από επιχειρήσεις όπως Πλαίσιο, e-Shop, Airtickets.gr, Skroutz.gr, Mayfair Travel και Grecotel.

Δορυφορικό Internet 4 Mbps από 29 ευρώ τον μήνα

Η υπηρεσία, της οποίας πρώτος διανομέας έγινε η hellas online, καλύπτει όλη την Ελλάδα με ταχύτητες μέχρι 4 Mbps download και 384 Kbps upload και παρέχεται με κόστος 29 ευρώ το μήνα. Η ταχύτητα αναμένεται να φτάσει τα 10 Mbps, όταν το 2010, η Eutelsat θα εκτοξεύσει ένα νέο τελευταίας τεχνολογίας δορυφόρο, ο οποίος θα έχει 40 φορές περισσότερη χωρητικότητα από ένα τυπικό δορυφόρο.

Η υπηρεσία “tooway” αποτελεί μια λύση για ιδιώτες και επιχειρήσεις που δεν έχουν την επιλογή επίγειας πρόσβασης.
Ωστόσο, ειδικά όσον αφορά τους ιδιώτες, θα πρέπει να είναι έτοιμοι για κάποιες παραχωρήσεις, καθώς η μηνιαία συνδρομή αφορά ένα μέγιστο όγκο δεδομένων, ο οποίος για τα 29 ευρώ είναι 4 GB και αναμένεται να διπλασιαστεί στα 8 GB στις αρχές Ιουνίου.

Ακόμα όμως και με το διπλασιασμό, το όριο των 8 GB είναι επαρκές για ένα λιτό Internet surfing, ενώ το download μουσικής και κυρίως ταινιών είναι σχεδόν απαγορευμένο. Συνήθως, περιορισμούς στην ποιότητα των δορυφορικών υπηρεσιών δημιουργούν και οι καιρικές συνθήκες, όπως βροχές ή πυκνές νεφώσεις, αλλά σύμφωνα με στέλεχος της Eutelsat, η τεχνολογία που χρησιμοποιείται για την υπηρεσία “tooway” ξεπερνά αυτά τα προβλήματα.

Η υπηρεσία είναι ήδη διαθέσιμη στους ιδιώτες, οι οποίοι θα πρέπει να προμηθευτούν τον εξοπλισμό (δορυφορική κεραία και modem) έναντι 300 περίπου ευρώ. Επιπλέον, η εταιρεία Εικόνα & Ήχος Τηλεπικοινωνίες που αντιπροσωπεύει τη Eutelsat στην ελληνική αγορά παρέχει μια σειρά turn key και customize υπηρεσιών αμφίδρομης δορυφορικής επικοινωνίας, οι οποίες απευθύνονται σε επιχειρήσεις.

H Info-Quest παρουσιάζει τις νέες λύσεις της Citrix

Οι νέες λύσεις της Citrix, επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν μία ολοκληρωμένη στρατηγική  application delivery για την παροχή εφαρμογών από το Data Center στο Desktop, επιτυγχάνοντας έως 50% μείωση στα λειτουργικά κόστη, έως 75% μείωση των απαιτήσεων σε bandwidth και  έως  60% μείωση στις απαιτήσεις web server.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, οι συμμετέχοντες θα έχουν επίσης την ευκαιρία να ενημερωθούν για το πώς οι Citrix και HP συνεργάζονται για να παρέχουν end-to-end λύσεις virtualization. Επίσης, θα πραγματοποιηθεί Virtual lab όπου θα παρουσιαστούν σε real time πρωτοποριακές τεχνολογίες της Citrix, όπως η επιτάχυνση διαδικτυακών εφαρμογών, desktop και server virtualization.

Νέα κατανομή Διοικητικού Συμβουλίου για την Space Hellas

1. Δημήτριος Σπυρίδωνος Μανωλόπουλος Πρόεδρος Δ.Σ. Εκτελεστικό Μέλος
2. Παρασκευάς Δημητρίου Δροσινός Διευθύνων Σύμβουλος Εκτελεστικό Μέλος
3. Χρήστος Παναγιώτου Μπέλλος Α’ Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Μη Εκτελεστικό Μέλος
4. Αναστάσιος Ιωάννη Γκιόκας Β’ Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Μη Εκτελεστικό Μέλος
5. Γεώργιος Παναγιώτου Λαγογιάννης Μέλος Δ.Σ. Εκτελεστικό Μέλος
6. Δημήτριος Ευαγγέλου Χουχουλής Ανεξάρτητο Μη Εκτελεστικό Μέλος Δ.Σ.
7. Λύσανδρος Κωνσταντίνου Καπόπουλος Ανεξάρτητο Μη Εκτελεστικό Μέλος Δ.Σ.

Ο Τζέραλντ Τέρνερ αναλαμβάνει Πρόεδρος της ΑΟΝ Ελλάδας

Ο κάθε ένας από τους παραπάνω κλάδους θα λειτουργούν υπό ξεχωριστή διοίκηση και υπό τη γενική καθοδήγηση του Τ. Τέρνερ. Ο Τ. Τέρνερ, ο οποίος έχει 36 χρόνια εμπειρίας στον ασφαλιστικό χώρο, δήλωσε ενθουσιασμένος για την ευκαιρία που του δίνεται να προσφέρει στους πελάτες της Aon την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και υπηρεσίες. Η Aon Ελλάδος πιστεύει ότι η νέα αυτή δομή του Ομίλου θα ωφελήσει τους πελάτες της και θα υποστηρίξει τα στελέχη της στη συνεχή προσπάθειά τους να προσφέρουν υπηρεσίες διακριτής επιχειρηματικής αξίας.

Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ Cosmoline & ΕΥΑΘ

Οι εταιρείες δεσμεύονται να προετοιμάσουν και να αξιολογήσουν το τελικό business plan και να λάβουν τις αποφάσεις για την υλοποίηση του έργου μέχρι το τέλος Αυγούστου 2009. Η έναρξη των εργασιών εγκατάστασης των συστημάτων WiMAX προβλέπεται για το τέταρτο τρίμηνο του 2009 και η έναρξη των εργασιών του δικτύου οπτικών ινών το δεύτερο εξάμηνο του 2010, καταλήγει η ανακοίνωση της ΕΥΑΘ.

Νέο έργο για τη Lavisoft

Η Hellas Dust Control δραστηριοποιείται στην εισαγωγή και εμπορία συστημάτων καθαρισμού,  επαγγελματικών αρωματικών συσκευών και σαρώθρων. Το Time Master ανήκει στην οικογένεια εφαρμογών HR Master της Lavisoft. Συνεργάζεται αρμονικά με κατάλληλους ηλεκτρονικούς σταθμούς ωρομέτρησης (Time Attendance Terminals) για την συλλογή των στοιχείων που συγκεντρώνονται σ’ αυτούς από τα “κτυπήματα” των καρτών παρουσίας των εργαζομένων.

Στη συνέχεια, η εφαρμογή αναλαμβάνει την επεξεργασία των στοιχείων, την έκδοση όλων των απαραίτητων καταστάσεων, αναλυτικών και συγκεντρωτικών, καθώς και τη δημιουργία κατάλληλων αρχείων για αυτόματη ενημέρωση του προγράμματος Μισθοδοσίας. Το Time Master έχει τη δυνατότητα της αυτόνομης λειτουργίας για τη διαχείριση των παρουσιών του προσωπικού, ενώ μπορεί να αποτελέσει συμπλήρωμα της Μισθοδοσίας, ολοκληρώνοντας τη Μηχανογραφική κάλυψη του Γραφείου Προσωπικού της Επιχείρησης ή του Οργανισμού.

H Exodus ολοκλήρωσε το website της Δ.Ε.Η.

Το νέο website σχεδιάστηκε από την EXODUS με γνώμονα τον πελατοκεντρικό προσανατολισμό του οργανισμού δίνοντας έμφαση στην υψηλή λειτουργικότητα και στη φιλικότητα προς τον χρήστη. Η αναβάθμιση υλοποιήθηκε με την πλατφόρμα eCentric, η οποία παρέχει τη δυνατότητα στους πελάτες της  Δ.Ε.Η. για ηλεκτρονική πρόσβαση στις υπηρεσίες της και άμεση ενημέρωση για τις δραστηριότητές της. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στις εφαρμογές για ΑΜΕΑ. Στο αναβαθμισμένο website άτομα με σοβαρά προβλήματα όρασης  μπορούν να ενημερώνονται για τις δυνατότητες εξυπηρέτησής τους, τους τρόπους εξόφλησης των λογαριασμών τους και να έχουν άμεση επικοινωνία με το προσωπικό της Δ.Ε.Η.