Ο Αθανάσιος Δόσης, Γενικός Δ/ντής Marketing στην Cosmoline

Ο Α. Δόσης έχει συνολικά 15 έτη επαγγελματικής εμπειρίας, εκ των οποίων τα 10 έτη αφορούν τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών. Ειδικότερα, από το 1994 έως το 1999 εργάστηκε στο εμπορικό τμήμα της Violex-BIC, ενώ από το 1999 έως το Σεπτέμβριο του 2009 κατείχε διευθυντικές θέσεις στο ευρύτερο εμπορικό τμήμα της Wind-Tellas, στην οποία τελευταία είχε τη θέση του Sales Operation Director.

Ο Α. Δόσης είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου (Executive MBA) από το Kingston University της Μεγάλης Βρετανίας.

Αύξηση 27% στα καθαρά κέρδη της Google κατά το Γ’ τρίμηνο του 2009

Οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 4,38 δισ. δολάρια, έναντι προβλέψεων για 4,25 δισ. δολάρια. Μάλιστα, σε αυτά τα νούμερα δεν έχουν υπολογιστεί τα έσοδα των site με τα οποία συνεργάζεται η Google. Κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Eric Schmidt τόνισε ότι τα χειρότερα της ύφεσης έχουν περάσει και ότι η Google “έχει την πίστη να είναι αισιόδοξη”.

Συνάντηση του Λεωνίδα Κανέλλου με την επίτροπο της Ε.Ε. Viviane Reding

Αντικείμενο της συνάντησης ήταν, μεταξύ άλλων, το μέλλον του υπό δημόσια διαβούλευση σχεδίου για την εθνική υποδομή οπτικών ινών, για το οποίο έχει ήδη ξεκινήσει σχετική συνεργασία ανάμεσα στην ΕΕΤΤ και το Υπουργείο Υποδομών και οι κύριες ρυθμιστικές προτεραιότητες της νέας Ολομέλειας της ΕΕΤΤ.

Ο Λ. Κανέλλος ενημέρωσε την Επίτροπο ότι η διάδοση της ευρυζωνικότητας στην Ελλάδα έχει σήμερα ξεπεράσει το 16%,  με στόχο να προσεγγίσει τον ευρωπαϊκό μέσο όρο μέχρι το τέλος του 2010. Η Επίτροπος Reding εξέφρασε την υποστήριξή της προς το σημαντικό έργο που έχει επιτελέσει και συνεχίζει να επιτελεί η ΕΕΤΤ, ενώ επανέλαβε την πάγια θέση της Επιτροπής ότι είναι σημαντικό για την Ελλάδα να έχει έναν ισχυρό και ανεξάρτητο ρυθμιστή της αγοράς ηλεκτρονικών επικοινωνιών, του οποίου οι αποφάσεις θα εφαρμόζονται γρήγορα και αποτελεσματικά.

Ο Αλέξανδρος Νταβός, Δ/ντής Retail Marketing στο δίκτυο Γερμανός

Ο Αλέξανδρος Ντάβος έχει σημαντική προϋπηρεσία σε μεγάλες εταιρείες όπως οι Friesland και Henkel στον τομέα του marketing, και οι ΕΛΓΕΚΑ, Coca-Cola και Panasonic, στον τομέα των πωλήσεων.

H SAS διαμορφώνει νέα γεωγραφική περιοχή για την Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη

Η ανακοίνωση έγινε στη Βιέννη από τον Mikael Hagstr?m, Executive Vice President της SAS EMEA (Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής) και Άπω Ανατολής και απώτερος στόχος της εταιρείας είναι να πλησιάσει ακόμα πιο κοντά και να ευθυγραμμιστεί με τις ανάγκες της μεγάλης πελατειακής βάσης που διαθέτει στην περιοχή.

Η νέα περιοχή SAS CSEE περιλαμβάνει τα τοπικά γραφεία  της εταιρείας στην Τσεχία, τη Σλοβακία, την Αυστρία, την Ουγγαρία, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, τη Σλοβενία, την Κροατία, τη Σερβία, τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη, το Μαυροβούνιο, τη FYROM  και την Ελλάδα. “Διαμορφώνοντας τη συγκεκριμένη περιοχή, δημιουργούμε τις ιδανικές συνθήκες για να έρθουμε ακόμα πιο κοντά στους πελάτες μας και, ως εκ τούτου, να είμαστε σε θέση να τους εξυπηρετούμε καλύτερα ως έμπιστοι σύμβουλοι,” τονίζει ο Mikael Hagstrοm.

Tη θέση της Διευθύντριας της Περιοχής CSEE αναλαμβάνει η Jana Zizkova, η οποία μέχρι πρότινος ήταν Επικεφαλής των χωρών της Τσεχίας και της Σλοβακίας. Η Jana Zizkova δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο σημαντικό ρόλο της νέας γεωγραφικής περιοχής στην αμεσότερη απόκριση και κάλυψη των μεταβολών στη συμπεριφορά και τις ανάγκες των πελατών: “Η σύγχρονη τάση της παγκοσμιοποίησης δημιουργεί νέες επιχειρηματικές προκλήσεις και ανάγκες. Για το λόγο αυτό, σήμερα, περισσότερο από ποτέ, είναι σημαντικό να διαμορφώνουμε τη δομή μας με τρόπο τέτοιο ώστε να συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε τις απαιτήσεις των πελατών μας – ειδικά στις τρέχουσες οικονομικές συνθήκες”.

Ο Νίκος Πέππας, Γενικός Διευθυντής της SAS Ελλάδας & Κύπρου δήλωσε ότι: “Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τη διαμόρφωση της νέας γεωγραφικής περιοχής αφού θεωρούμε ότι δημιουργεί πολλαπλά οφέλη. Συγκεκριμένα, μας επιτρέπει να έχουμε ακόμα πιο άμεση πρόσβαση και, ως εκ τούτου, να εκμεταλλευτούμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία και τις συμβουλευτικές υπηρεσίες της SAS, ενώ παράλληλα ενδυναμώνει την παρουσία μας στη συγκεκριμένη περιοχή παρέχοντάς μας τη δυνατότητα να εξυπηρετήσουμε ακόμα καλύτερα τους πελάτες μας τόσο εντός των ελληνικών συνόρων, όσο και στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης”.

Στις Infoδημ & Άποψη το έργο πυροπροστασίας της Ν. Δυτικής Αττικής

Αντικείμενο του έργου είναι η ανάπτυξη ενός Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Πυροπροστασίας, που περιλαμβάνει τη συνδυασμένη χρήση: μιας σειράς προηγμένων τεχνολογιών (δορυφορικών εικόνων, ορθοφωτοχαρτών, εφαρμογών γεωγραφικού πληροφοριακού συστήματος, μοντέλων προσομοίωσης εξέλιξης πυρκαγιάς, μετεωρολογικών δεδομένων και ψηφιακού τηλεματικού δικτύου ανίχνευσης δασικών πυρκαγιών συνδεδεμένων στο Γεωγραφικό Σύστημα), καθώς και, δράσεων εκπαίδευσης και δημοσιότητας, ώστε να προστατευθεί η περιοχή από περαιτέρω φυσικές καταστροφές και ειδικά πυρκαγιές, εφαρμόζοντας πιο αποτελεσματικά μέτρα για την πρόληψη, την παρακολούθηση των φυσικών καταστροφών και την επιχειρησιακή ετοιμότητα των αρμόδιων φορέων.

Το προτεινόμενο σύστημα στοχεύει στη δημιουργία ενός πυρήνα για την ολοκληρωμένη διαχείριση κρίσεων στο νομό, εφόσον θέτει τις βάσεις για την έγκαιρη προειδοποίηση και άρα διαχείρισή τους (με δράσεις όπως η εκκένωση περιοχών, η αποστολή βοήθειας, ο συντονισμός των επιχειρησιακών δυνάμεων, ο σχεδιασμός μέτρων αποκατάστασης).

Υπενθυμίζεται πως εκτός της εν λόγω ένωσης, είχαν αρχικά καταθέσει προσφορές οι ενώσεις εταιρειών Data Concept – Globo, Pylones – Satways – Γηγετρον, Infomap – Virtual Trip καθώς και η εταιρεία Onex Hellenic.

Το έργο (υποέργο 1) έχει ενταχθεί στην Πρόσκληση 184, Μέτρο 2.4 του Ε.Π. “ΚτΠ”  και ο συνολικός προϋπολογισμός του ανέρχεται στο ποσό των 903.924 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.