Το Global Climate Change Meeting Platform της Cisco συμβάλλει στην κλιματική αλλαγή

Αρχικά, η GCCMP θα συνδέσει το συνεδριακό κέντρο Bella Centre της Κοπεγχάγης με ένα πλήθος κυβερνητικών εγκαταστάσεων, καθώς και εγκαταστάσεων των Ηνωμένων Εθνών και της Cisco σε όλο τον κόσμο μέσω ενός ασφαλούς ιδιωτικού δικτύου. Η πλατφόρμα θα δώσει τη δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να συζητήσουν με συνεργάτες, εμπειρογνώμονες και εμπλεκόμενες πλευρές, ανεξάρτητα από τον τόπο στον οποίο βρίσκονται – πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη διάσκεψη της Κοπεγχάγης. Νωρίτερα φέτος η Cisco επελέγη από το Υπουργείο Εξωτερικών της Δανίας ως επίσημος συνεργάτης της Διάσκεψης για την Κλιματική Αλλαγή, η οποία θα πραγματοποιηθεί στην πρωτεύουσα της Δανίας από τις 7 έως τις 18 Δεκεμβρίου.

H Kyobo Life Insurance επιλέγει τη SAS για την πρόληψη και μείωση της απάτης

Το νέο σύστημα της SAS αναμένεται να αυξήσει σημαντικά το επίπεδο της εταιρείας στον τομέα διαχείρισης των κινδύνων, εφαρμόζοντας τα εξελιγμένα SAS Analytics για την αξιολόγηση των κινδύνων στις νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες και στις αποζημιώσεις, αλλά και για τον προσδιορισμό εκείνων που απαιτούν περαιτέρω εξέταση. Η Kyobo Life αναμένεται να εγκαταστήσει το νέο σύστημα το Μάρτιο του 2010. Η κορεάτικη εταιρεία αναμένει ότι η προκύπτουσα μείωση στις παράτυπες απαιτήσεις για αποζημιώσεις θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση των τιμών στα ασφάλιστρα και τη σημαντική αύξηση της απόδοσης της επένδυσής της.

Λύση παραγγελιοληψίας & merchandising on demand από τη Regate

Η συνδρομητική υπηρεσία φορητής παραγγελιοληψίας και merchandising φέρει την εμπορική ονομασία BizeGate On Demand και απευθύνεται σε κάθε μέγεθος και μορφή επιχείρησης. Το BizeGate On Demand διατίθεται σε 4 διαφορετικές εκδόσεις με μηνιαία συνδρομή από 24 ευρώ ανά χρήστη και προσφέρει δυνατότητες όπως φορητή παραγγελιοληψία, καταγραφή merchandising, εξοδολόγιο, εισπράξεις, επιθεώρηση ομάδας εν κινήσει στελεχών, στατιστικά και αναφορές πωλήσεων, κ.ά., μέσα από ένα πολύ εύχρηστο “φορητό” περιβάλλον.

Μείωση ζημιών για τη Sun Microsystems το τρίτο τρίμηνο

Οι ζημιές της εταιρείας υποχώρησαν στα 120 εκατ. δολ. ή 16 σεντς ανά μετοχή, από 1,68 δισ. δολ. ή 2,24 δολ. ανά μετοχή, ενώ τα έσοδα διαμορφώθηκαν στα 2,24 δισ. δολ. Σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της εταιρείας, οι πωλήσεις των server υποχώρησαν 31% στα 862 εκατ. δολ., τα έσοδα από συσκευές αποθήκευσης μειώθηκαν 36%στα 325 εκατ. δολ., ενώ τα έσοδα από υπηρεσίες μειώθηκαν κατά 14% στα 1,06 δολ.

H Intralot επεκτείνει την παρουσία της στην ιταλική αγορά VLTs

Η Intralot συμμετέχει στη νεοσυσταθείσα κοινοπραξία με ποσοστό 51%. Η λειτουργία των VLTs αναμένεται να ξεκινήσει το 1ο εξάμηνο του 2010. Το μεγαλύτερο μέρος των μηχανών θα ενσωματωθεί αρχικά στο δίκτυο των αποκλειστικών σημείων πώλησης προϊόντων στοιχήματος της Intralot, που είναι το δεύτερο μεγαλύτερο στην Ιταλία. Αυτή η συνέργια του στοιχήματος και των VLTs αναμένεται να οδηγήσει σε οικονομίες κλίμακος μέσω της χρήσης κοινής υποδομής.

Η Cogetech S.p.A. ιδρύθηκε το 2004 και αποτελεί μία από τις 4 κορυφαίες εταιρείες της Ιταλίας που δραστηριοποιούνται στην αγορά των μηχανημάτων ηλεκτρονικών τυχερών παιχνιδιών (AWPs), μία από τις μεγαλύτερες αγορές στην Ευρώπη. Η εταιρεία λειτουργεί περισσότερες από 38.000 μηχανές AWPs σε 15.000 σημεία πώλησης, ενώ παρέχει ακόμα αθλητικό στοίχημα, διαδικτυακό πόκερ, εμπορικές υπηρεσίες και πληρωμές μέσω Internet.

Στη Scicom η υποστήριξη της Sprider

Η μεταβίβαση αυτή έγινε στα πλαίσια εφαρμογής μίας στρατηγικής βελτίωσης της εξυπηρέτησης των πελατών των Sprider Stores, μέσα από  μία ριζική αναβάθμιση του τρόπου λειτουργίας των συστημάτων των καταστημάτων και της συνεργασίας αυτών με τα κεντρικά συστήματα.

Η υποστήριξη αφορά σε όλα τα συστήματα των καταστημάτων, τόσο από πλευράς αναβάθμισης λειτουργιών, όσο και υποστήριξης των χρηστών, καθώς και στην αναβάθμιση των κεντρικών συστημάτων με  πρόσθετες δυνατότητες και λειτουργίες για ταχύτερη ανταπόκριση.

Με υποστήριξη διαδικασιών ενδοδιακινήσεων, ελέγχου διαθεσιμότητας εμπορευμάτων και ευέλικτο μηχανισμό εκπτώσεων και προσφορών, οι πελάτες μπορούν να επωφελούνται, ψωνίζοντας σε καλύτερες τιμές, με τη χρήση εκπτωτικών καρτών, κουπονιών δώρων, καρτών μελών για έξτρα μειωμένες τιμές, loyalty cards για συγκέντρωση πόντων και εξαργύρωση με αγορές κ.α.

Στις Ανκο & Agiltech το σύστημα διαχείρησης κρίσεων της Ν. Αρκαδίας

Το έργο αφορά στο σχεδιασμό και υλοποίηση ολοκληρωμένου συστήματος αυτόματης ειδοποίησης και διαχείρισης καταστάσεων κρίσης, το οποίο περιλαμβάνει γεωγραφικό σύστημα πληροφοριών, υποσύστημα διαχείρισης κρίσεων-συμβάντων, υποσύστημα διαδικτυακής πύλης, υποσύστημα διαχείρισης στόλου οχημάτων, καθώς και υποσύστημα συλλογής μετεωρολογικών δεδομένων.

Υπενθυμίζεται πως εκτός των Ανκο & Agiltech, είχαν αρχικά καταθέσει προσφορές οι ενώσεις εταιρειών: 1) Ατεσε – Epsilon International, 2) Byte – Geoanalysis – Ε. Αστεροσκοπείο Αθηνών – SOL, 3) Data Concept – Globo Technologies, 4) Intracom – Infomerita – Ινφοδήμ, 5) Profile – Geomatics – Talnet, 6) Quality & Reliability – ELPHO, 7) Telenavis – Newsphone και η εταιρεία 8) Onex Hellenic. Η χρονική διάρκεια υλοποίησης του έργου είναι έξι μήνες από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης. Το τίμημα του έργου ορίστηκε στις 979.064 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.