10 καταστήματα Fnac στην Ελλάδα μέχρι το 2012

Το 9μηνο του 2009, η Ελλάδα αποτέλεσε θετική συνιστώσα για την εταιρεία, η οποία είδε τις πωλήσεις της να μειώνονται σε άλλες χώρες. Συγκεκριμένα, το 9μηνο οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6,3%. “Είχαμε πολύ καλές επιδόσεις παρά το ότι το 2009 ήταν μια δύσκολη χρονιά αφού υπήρξε μείωση της κατανάλωσης λόγω της οικονομικής κρίσης”, τόνισε ο Jacques Brault, Γενικός Διευθυντής της Fnac, συμπληρώνοντας ότι η αγορά των προϊόντων τεχνολογίας στα τέλη Αυγούστου σημείωσε παγκοσμίως πτώση 12,6%. Το νέο κατάστημα της Fnac στο Μοναστηράκι βρίσκεται στην συμβολή των οδών Μητροπόλεως και Αιόλου και αποτελεί επένδυση 4 εκατ. ευρώ.

Η συνολική του έκταση είναι 2.800 τ.μ. κατανεμημένη σε 5 επίπεδα όπου διατίθενται συνολικά 100.000 κωδικοί προϊόντων. Σε ερώτησή μας σχετικά με τη στρατηγική της εταιρείας για τα επόμενα καταστήματα και αν αυτά θα λειτουργήσουν σε εμπορικά κέντρα, ο Jacques Brault δήλωσε ότι η εταιρεία στην Ελλάδα εφαρμόζει ένα μικτό μοντέλο με καταστήματα στο κέντρο της πόλης και σε εμπορικά κέντρα και αυτή τη στρατηγική θα συνεχίσει να ακολουθεί.

Ωστόσο, όπως ανέφερε ο ίδιος “Διάφορα προβλήματα που είχαν σχέση με το εμπορικό κέντρο Mall είχαν ως αποτέλεσμα μειωμένη κίνηση στους χώρους του πολυκαταστήματος και κατ’ επέκταση στη λειτουργία του καταστήματος της Fnac σε αυτό”. Από τα 8 έως 10 καταστήματα συνολικά που σχεδιάζει να λειτουργήσει η εταιρεία στην Ελλάδα, τα πέντε εξ αυτών θα βρίσκονται στην Αθήνα, ήδη λειτουργούν τα τρία, τα δύο στη Θεσσαλονίκη και κάποια σε μεγάλες πόλεις, όπως τα Γιάννενα, η Πάτρα ή η Λάρισα.

H Realize υλοποίησε το νέο site της Agoudimos Lines

Το νέο website της Agoudimos Lines, ανανεωμένο πλήρως ως προς το εικαστικό του, παρέχει μεταξύ άλλων στον επισκέπτη online πρόγνωση του καιρού, αναλυτικές πληροφορίες για τον στόλο, τα δρομολόγια και τους τιμοκαταλόγους της εταιρείας και παρέχεται επίσης η δυνατότητα on-line κράτησης εισιτηρίου, ξενοδοχείου και εγγραφής σε newsletter με τα τελευταία νέα και τις προσφορές της Agoudimos Lines. Το νέο website δημιουργήθηκε με την πλατφόρμα RealCMS, το Content Management System που έχει αναπτύξει η Realize.

Η πλατφόρμα RealCMSTM ενσωματώνει βέλτιστες πρακτικές SEO για κάθε website που υποστηρίζει, παρέχοντας παράλληλα ολοκληρωμένη διασύνδεση με τα Google APIs, για εύκολη διαχείριση των AdWords. Στηριζόμενη στην πλατφόρμα Google Analytics, η Realize ανέπτυξε και πρόσθετους μηχανισμούς παρακολούθησης και αποτίμησης της αποτελεσματικότητας συγκεκριμένων σελίδων – μηχανισμών – διαδικασιών του website. Η συνεργασία της Realize με την Agoudimos Lines θα συνεχιστεί με την δημιουργία e-mail Marketing ενεργειών.

Εντείνεται ο ανταγωνισμός μεταξύ HP & Cisco

Στόχος της HP είναι να μετατραπεί σε ένα one-stop shop για τους εταιρικούς πελάτες, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις σε θέματα computing, δικτύωσης, αποθήκευσης και λογισμικού. Με την κίνηση αυτή, η HP επιταχύνει τον ανταγωνισμό μεταξύ της ίδιας και της Cisco, ειδικότερα στην αγορά της Κίνας, όπου η 3Com κατέχει ένα 30% μερίδιο αγοράς. Οι αναλυτές εκτιμούν πως η εν λόγω στρατηγική κίνηση θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο τη θέση της HP στην παγκόσμια αγορά. Ακόμα, η HP ανακοίνωσε αύξηση των λειτουργικών της κερδών κατά 11% το τέταρτο οικονομικό τρίμηνο αλλά και μείωση των εσόδων κατά 8% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα της προηγούμενης χρονιάς.

SiEBEN: Νέα υλοποίηση έργου Pocketbiz Field Service

Με την εγκατάσταση του PocketBiz Field Service οι τεχνικοί μπορούν να οργανώσουν αποτελεσματικότερα την εργασία τους έχοντας στα χέρια τους ανά πάσα στιγμή σε ηλεκτρονική μορφή όλες τις απαραίτητες πληροφορίες ενώ παράλληλα θα μπορούν να συνδέονται με το Microsoft CRM της εταιρείας. Επιπλέον, μπορούν να καταγράψουν με κάθε λεπτομέρεια τις εργασίες που έχουν επιτελέσει, διευκολύνοντας με αυτό τον τρόπο την ακριβέστερη κοστολόγηση και τιμολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Η Ανδρέου Μόνωση επέλεξε τη συγκεκριμένη λύση μέσω της εταιρείας Technologic, η οποία είναι συνεργάτης της SiEBEN και θα χρησιμοποιηθούνε 10 άδειες PocketBiz Field Service με συσκευές HTC HD.

Στην Άποψη το Wi-Fi του Δ. Κορυδαλλού

Συγκεκριμένα, το έργο αφορά στην εγκατάσταση ενός συστήματος ασύρματης πρόσβασης στο Διαδίκτυο, μέσω ευρυζωνικών υποδομών, σε πολυσύχναστους χώρους. Τα εγκατεστημένα Ασύρματα Σημεία Πρόσβασης (ΑΣΠ) θα παρέχουν ευρυζωνικές υπηρεσίες πρόσβασης στο Διαδίκτυο για τους πολίτες.

Οι συσκευές των χρηστών (Φορητοί Υπολογιστές, Υπολογιστές παλάμης κ.α), εφόσον αυτές διαθέτουν εξοπλισμό (ενσωματωμένο ή ειδικές κάρτες επέκτασης) συμβατό με τα πρωτόκολλα IEEE 802.11b, IEEE 802.11g, που θα βρίσκονται εντός της περιοχής κάλυψης του ΑΣΠ, θα έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Κάθε ΑΣΠ θα επιτρέπει πρόσβαση σε πολλαπλούς χρήστες, ενώ κρίνεται απαραίτητο να εγκατασταθεί και τεθεί σε λειτουργία με τρόπο ώστε, αφενός να καλύπτονται ομοιόμορφα οι χώροι ασύρματης πρόσβασης και αφετέρου να ελαχιστοποιηθεί η ισχύς εκπομπής των ασύρματων συσκευών των χρηστών. Υπενθυμίζεται πως η Άποψη είναι η μοναδική εταιρεία που κατέθεσε προσφορά στον εν λόγω διαγωνισμό. Το τίμημα του έργου ορίστηκε στις 173.000 ευρώ, μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.

Στις Cosmos Business Systems & SDC το Mobile Portal του Δ. Ψυχικού

Στόχος του έργου είναι η εγκατάσταση ενός συνόλου υποδομών και καινοτόμων υπηρεσιών που θα δίνουν τη δυνατότητα στους δημότες και τους επισκέπτες του Δήμου να κάνουν χρήση των δυνατοτήτων του διαδικτύου καθώς και η δημιουργία εξειδικευμένου λογισμικού παροχής πληροφοριών σχετικά με την περιοχή. Το έργο ανάπτυξης υπηρεσιών mobile government αποτελείται από δύο βασικές δράσεις:

Α) Την ανάπτυξη – εγκατάσταση mobile web site και εφαρμογών το οποίο θα είναι ειδικά σχεδιασμένο για πρόσβαση από κινητά τηλέφωνα και Β) Την ανάπτυξη – εγκατάσταση πλατφόρμας παροχής υπηρεσιών mobile government μέσω μηνυμάτων κινητής τηλεφωνίας. Υπενθυμίζεται πως εκτός της εν λόγω ένωσης, είχαν αρχικά καταθέσει προσφορές στο διαγωνισμό η ένωση Infotrip – DotSoft και η εταιρεία HellasCom. Το τίμημα του έργου ανέρχεται στις 232.751 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.