Το 9μηνο του 2009, η Ελλάδα αποτέλεσε θετική συνιστώσα για την εταιρεία, η οποία είδε τις πωλήσεις της να μειώνονται σε άλλες χώρες. Συγκεκριμένα, το 9μηνο οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6,3%. “Είχαμε πολύ καλές επιδόσεις παρά το ότι το 2009 ήταν μια δύσκολη χρονιά αφού υπήρξε μείωση της κατανάλωσης λόγω της οικονομικής κρίσης”, τόνισε ο Jacques Brault, Γενικός Διευθυντής της Fnac, συμπληρώνοντας ότι η αγορά των προϊόντων τεχνολογίας στα τέλη Αυγούστου σημείωσε παγκοσμίως πτώση 12,6%. Το νέο κατάστημα της Fnac στο Μοναστηράκι βρίσκεται στην συμβολή των οδών Μητροπόλεως και Αιόλου και αποτελεί επένδυση 4 εκατ. ευρώ.
Η συνολική του έκταση είναι 2.800 τ.μ. κατανεμημένη σε 5 επίπεδα όπου διατίθενται συνολικά 100.000 κωδικοί προϊόντων. Σε ερώτησή μας σχετικά με τη στρατηγική της εταιρείας για τα επόμενα καταστήματα και αν αυτά θα λειτουργήσουν σε εμπορικά κέντρα, ο Jacques Brault δήλωσε ότι η εταιρεία στην Ελλάδα εφαρμόζει ένα μικτό μοντέλο με καταστήματα στο κέντρο της πόλης και σε εμπορικά κέντρα και αυτή τη στρατηγική θα συνεχίσει να ακολουθεί.
Ωστόσο, όπως ανέφερε ο ίδιος “Διάφορα προβλήματα που είχαν σχέση με το εμπορικό κέντρο Mall είχαν ως αποτέλεσμα μειωμένη κίνηση στους χώρους του πολυκαταστήματος και κατ’ επέκταση στη λειτουργία του καταστήματος της Fnac σε αυτό”. Από τα 8 έως 10 καταστήματα συνολικά που σχεδιάζει να λειτουργήσει η εταιρεία στην Ελλάδα, τα πέντε εξ αυτών θα βρίσκονται στην Αθήνα, ήδη λειτουργούν τα τρία, τα δύο στη Θεσσαλονίκη και κάποια σε μεγάλες πόλεις, όπως τα Γιάννενα, η Πάτρα ή η Λάρισα.