Ο Ανδρέας Δούμουρας νέος Δ/νων Σύμβουλος στην Algonet-Net One

Ο Α. Δούμουρας διαθέτει εικοσαετή εμπειρία στο χώρο των τηλεπικοινωνιών, έχοντας αναλάβει διάφορες θέσεις ευθύνης μέχρι σήμερα. Ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του το 1989 στην Algosystems ως Τεχνικός Διευθυντής και ήταν από τους πρωτοπόρους που μαζί με την ομάδα του σχεδίασαν και υλοποίησαν τηλεπικοινωνιακά δίκτυα δεδομένων. Στη συνέχεια ανέλαβε στην ίδια εταιρεία τη Διεύθυνση Πωλήσεων και Marketing όπου κατάρτισε ολοκληρωμένες τηλεπικοινωνιακές λύσεις για σημαντικούς πελάτες
(Lucent, Cisco, Nortel, IBM, κ.λ.π.).

Συνέχισε τη σταδιοδρομία του στην Cisco αρχικά ως Διευθυντής Πωλήσεων Ελλάδος και στη συνέχεια ως Regional Sales Manager για εναλλακτικούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. Το 2004 ανέλαβε τη δημιουργία ενός καινοτόμου τμήματος στην Gennet για την ανάπτυξη Υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας. Έχει σπουδάσει Εφαρμοσμένη Φυσική και Πληροφορική στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και είναι κάτοχος MSc στην Πληροφορική και στις Ψηφιακές Επικοινωνίες από το Loughborough University of Technology στην Αγγλία.

Κέρδη έναντι ζημιών για την Info-Quest στο εννεάμηνο του 2009

Η μείωση οφείλεται κατά κύριο λόγο στη μείωση των πωλήσεων τόσο της μητρικής εταιρείας όσο και της θυγατρικής της Unisystems, καθώς και στη μη ενσωμάτωση κατά το εννεάμηνο του 2009 των οικονομικών στοιχείων εταιριών που επωλήθησαν ή εκκαθαρίσθηκαν στα τέλη του προηγούμενου έτους. Το EBITDA διαμορφώθηκε σε 6,2 εκατ. ευρώ έναντι 1,9 εκατ. ευρώ κατά το 2008.

Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 1,4 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 3,3 εκατ. ευρώ ενώ τα αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ήταν κέρδη 0,2 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 4,5 εκατ. ευρώ πέρυσι. Οι πωλήσεις της μητρικής ανήλθαν σε 145,4 εκατ. ευρώ έναντι 184,7 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, μειωμένες κατά 21%. Η μείωση οφείλεται κυρίως στη γενικότερη μείωση της ζήτησης στον κλάδο των προϊόντων πληροφορικής που συντελείται από τα τέλη του 2008, καθώς και στη μεταφορά δραστηριοτήτων τεχνικής υποστήριξης από την Εταιρεία στη θυγατρική της Unisystems.

Το EBITDA ανήλθε σε -0,6 εκατ. ευρώ έναντι 1,6 εκατ. ευρώ πέρυσι. Τα αποτελέσματα προ φόρων ήταν ζημίες 2,8 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 0,9 εκατ. ευρώ ενώ τα αποτελέσματα μετά από φόρους ήταν ζημίες 2,9 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 0,05 εκατ. ευρώ πέρυσι. Οι πωλήσεις της UniSystems ανήλθαν σε 70,8 εκατ. ευρώ έναντι 100,3 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο μειωμένες κατά 29%. Το EBITDA ανήλθε σε 2,9 εκατ. ευρώ έναντι -1,3 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων σε 1,6 εκατ. ευρώ έναντι 0,2 εκατ. ευρώ και τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε 0,8 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 0,5 εκατ. ευρώ πέρυσι.

H Best Practice Consulting χορηγός στο Bank Management Conference 2009

Στις εργασίες του συνεδρίου συμμετέχουν σημαντικές προσωπικότητες του τραπεζικού κλάδου και της διεθνούς οικονομίας στα πλαίσια παρουσίασης απόψεων για να διερευνηθούν νέες προσεγγίσεις και τάσεις της παγκόσμιας Τραπεζικής Αγοράς. Η συμμετοχή της Best Practice Consulting πιστοποιεί την προσήλωση της εταιρείας στην παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον των Τραπεζικών Πληροφοριακών Συστημάτων. Η Best Practice Consulting προωθεί την πιστοποιημένη λύση OneClick Desktop για επιτάχυνση των εργασιών Customer Service και έχει αναλάβει σημαντικά έργα σε Τραπεζικούς & Χρηματοπιστωτικούς Οργανισμούς.

SingularLogic: Στα 70 εκατ. ευρώ ο κύκλος εργασιών στο εννεάμηνο του 2009

Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 12% και ανήλθαν σε 10,4 εκατ. ευρώ έναντι 9,2 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2008. Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων (ΕΒΤ) διαμορφώθηκαν σε 6,8 εκατ. ευρώ έναντι 5,7 εκατ. ευρώ κατά το εννεάμηνο του 2008. Τα αποτελέσματα μετά φόρων βελτιώθηκαν κατά 0,8 εκατ. ευρώ και ανήλθαν σε 4,8 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, παρά τη συνεχιζόμενη διεθνή οικονομική κρίση που επηρεάζει σημαντικά και τη χώρα μας, αλλά και την απουσία οιασδήποτε προόδου στην εξέλιξη παλιών ή την προώθηση νέων Έργων στο Δημόσιο Τομέα λόγω των Εθνικών Εκλογών, ο Όμιλος SingularLogic διατήρησε τα έσοδά του ενώ ταυτόχρονα βελτίωσε σημαντικά την κερδοφορία του, σαν αποτέλεσμα τόσο της αυξημένης παραγωγικότητας των πόρων, όσο και της αναδιοργάνωσης της βάσης κόστους σε όλες τις λειτουργίες.

H Regate υλοποίησε έργο Sales Force Automation στην Relkon Hellas

Η Relkon αντιπροσωπεύει και εισάγει αποκλειστικά, προϊόντα που καλύπτουν όλο το φάσμα των ζαχαρωδών προϊόντων (σοκολατάκια, καραμέλες, ζελεδάκια, παιχνίδια, γλειφιτζούρια, κ.τ.λ.) από Αγγλία, Γερμανία, Ολλανδία, Βέλγιο & Ιταλία.
Το BizeGate παρέχει στους πωλητές της εταιρείας δυνατότητες φορητής παραγγελιοληψίας με τη χρήση τιμοκαταλόγων και σύνθετης εμπορικής πολιτικής, πρόσβαση στις καρτέλες πελατών και στα ευρετήρια παραγγελιών και επισκέψεων, καταγραφές merchandising και ανταγωνισμού, ταμείο και εξοδολόγιο του πωλητή και πρόσβαση σε ένα σύνολο στατιστικών και άλλων αναφορών πωλήσεων που καλύπτουν πλήρως τις πληροφοριακές ανάγκες του κάθε πωλητή. Ο εξοπλισμός που επιλέχθηκε για τους πωλητές της εταιρείας περιλαμβάνει φορητές συσκευές Symbol Motorola MC35 με Camera, Bluetooth και GPS.

Στρατηγική συνεργασία Oμίλου Printec & Oberthur Technologies

Η συνεργασία αφορά στη διάθεση των λύσεων καρτών πληρωμών της Oberthur Technologies, στους πελάτες του Ομίλου στην περιοχή. Διαθέτοντας περισσότερα από 30 κέντρα έκδοσης και προσωποποίησης καρτών, καθώς και τοπικές συνεργασίες παγκοσμίως, οι καινοτόμες λύσεις της Oberthur Technologies παρέχουν τη δυνατότητα στους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς της περιοχής, να προσφέρουν στους πελάτες τους προσωποποιημένες κάρτες πληρωμών.

Η  Oberthur Technologies διαθέτει σε πελάτες παγκοσμίως, περισσότερες από 300 εκατομμύρια κάρτες το χρόνο. “H νέα μας συνεργασία με την Oberthur Technologies, αποτελεί μια σημαντική προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο ολοκληρωμένων λύσεων που διαθέτει η Printec στο χώρο των ηλεκτρονικών πληρωμών”, δήλωσε ο Πρόεδρος του Ομίλου Printec, Χάρης Κωνσταντίνου.

20% του τζίρου της προσδοκά η Cyta από την ελληνική αγορά 80 εκατ. ευρώ σε νέες επενδύσεις

Από το Νοέμβριο, η εταιρεία έχει ξεκινήσει τη δραστηριότητά της και στη Θεσσαλονίκη, όπου εξυπηρετεί 12 δήμους, ενώ σύμφωνα με τον ίδιο το τέλος της ερχόμενης χρονιάς θα βρει την εταιρεία με περισσότερους από 100.000 πελάτες σε σχέση με τους 50.000 πελάτες που θα έχει στο τέλος του 2009.

Η Cyta Κύπρου έχει πλέον λάβει και την έγκριση του Κυπριακού κράτους να επενδύσει στην Ελλάδα 80 εκατ. ευρώ επιπλέον, τα οποία αναμένονται να καλύψουν τις ανάγκες της Cyta Hellas μέχρι και το 2011, όταν πλέον η εταιρεία θα έχει φτάσει σε λειτουργική κερδοφορία. Για την επένδυση αυτή η Cyta θα διαθέσει 30 εκατ. ευρώ από ίδια κεφάλαια, ενώ 50 εκατ. ευρώ θα προέλθουν από τραπεζικό δανεισμό.

Υπενθυμίζεται ότι η Cyta Hellas έχει επενδύσει ήδη 65 εκατ. ευρώ στην ελληνική αγορά, καλύπτοντας τους νομούς Φλωρίνης, Πέλλας, Γρεβενών, Κοζάνης, Καστοριάς, Ημαθίας, Ηρακλείου, Λασιθίου, τα νησιά του Αργοσαρωνικού Αίγινα, Πόρος, Αγκίστρι και τους δήμους  Σαλαμίνας και Αμπελακίων. Η Cyta Hellas απασχολεί ήδη στην Ελλάδα 272 άτομα, εκ των οποίων περισσότερα από 140 ασχολούνται με τον τομέα εξυπηρέτησης πελατών.

Με αφορμή την επέκταση των δραστηριοτήτων της Cyta Hellas στη Θεσσαλονίκη, ο Στάθης Κιττής, Πρόεδρος της Cyta, δήλωσε ότι “Οι βάσεις της μητρικής και η απόλυτη στήριξή της τόσο σε τεχνογνωσία όσο και σε οικονομικούς πόρους υπήρξε το εφαλτήριο για να κτιστεί αυτό για το οποίο σήμερα, ένα μόλις χρόνο μετά, νιώθουμε όλοι υπερήφανοι.

Σε μια αγορά εξαιρετικά ανταγωνιστική την οποία χαρακτηρίζει η έντονη τάση συγχωνεύσεων και εξαγορών στο χώρο αποδείξαμε ότι μία εταιρεία μπορεί, όταν γνωρίζει πως, να σταθεί μόνη της δίπλα στους υπόλοιπους παρόχους”.

H Nigico υποστηρίζει την Τυποεκδοτική με UPS Chloride

Το νέο μηχάνημα αντικατέστησε το ήδη υπάρχον προσφέροντας περισσότερη ισχύ για την κάλυψη των κρίσιμων φορτίων και προστιθέμενη αξία στις υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες. Τα UPS προσφέρουν  σημαντικά τεχνικά χαρακτηριστικά όπως υψηλή απόδοση μετατροπής (98%), εξαιρετικά χαμηλή παραμόρφωση αρμονικών ρεύματος (<3%), βελτιωμένη ικανότητα διόρθωσης σφαλμάτων σε βραχυκυκλώματα. Όλα αυτά πλαισιώνονται από την υπηρεσία Τηλεσυντήρησης Life.net που παρέχει απομακρυσμένη παρακολούθηση της λειτουργικής κατάστασης του UPS 24ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο.

LAMDA Hellix: “Προϊόντα της χρονιάς” τα Hotlok Blanking Panels

Οι ανεξάρτητοι αναλυτές του SearchDataCenter.com βαθμολόγησαν το προϊόν έχοντας σαν γνώμονα την ευκολία εγκατάστασης/απεγκατάστασης, τη λειτουργικότητα, τη διαχειρισιμότητα, την καινοτομία και την ενεργειακή απόδοση.

Ο Γιάννης Νούλης, Διευθυντής του Data Center Integration & Consulting Services Business Unit της LAMDA Hellix, δήλωσε σχετικά: “Η LAMDA Hellix, αποτελεί την πρώτη εταιρεία στην Νοτιοανατολική Ευρώπη και μία από τις πρώτες σε ολόκληρη την Ευρώπη, που είναι μέλος του EU Code of Conduct για Data Centers.

Η αποκλειστική συνεργασία μας με την Upsite Technologies και ειδικότερα για τα βραβευμένα HotLoK Blanking Panels, αποδεικνύει για άλλη μία φορά τη συνεχή δέσμευση προς τους πελάτες μας για την ανάδειξη και υλοποίηση “green” προτάσεων με στόχο τη μεγαλύτερη δυνατή ενεργειακή απόδοση των υποδομών, την εξοικονόμηση ενέργειας και την παρεπόμενη μείωση εκπομπής CO2″.

H Pansystems ανέλαβε έργο προμήθειας λογισμικού Oracle στην Κτηματολόγιο

Τα ανωτέρω λογισμικά είναι απαραίτητα για τη συνολική αναβάθμιση της υποδομής Βάσεων Δεδομένων του ΣΠΕΚ της Κτηματολόγιο διότι με την εγκατάσταση των αδειών λογισμικού Βάσεων Δεδομένων της Oracle μπορούν να λειτουργούν 6 εξυπηρετητές IBM AIX p630 dual core ως δύο active-active clusters. Συγκεκριμένα θα λειτουργούν δύο clusters, ένα 4 κόμβων με λογισμικό Real Application Clusters στο πρωτεύον κέντρο δεδομένων και ένα cluster 2 κόμβων, επίσης με λογισμικό Real Application Clusters στο δευτερεύον κέντρο δεδομένων.

Εκτός της Βάσεως Δεδομένων, θα εγκατασταθούν συνοδευτικά λογισμικά απαραίτητα για την υλοποίηση τεχνικών λύσεων που ήδη υφίστανται ή έχουν σχεδιαστεί για την ασφάλεια, την βέλτιστη λειτουργικότητα και την εύκολη αξιοποίηση των δεδομένων του ΣΠΕΚ από το προσωπικό της Κτηματολόγιο. Τα είδη λογισμικού που θα εγκατασταθούν είναι: α) Λογισμικό διαχείρισης Βάσεων Δεδομένων Oracle Enterprise Edition, συνοδευτικά λογισμικά Real Application Clusters (RAC), Change Management, Diagnostics, Advanced Security, Partitioning, Database Vault και λογισμικό Oracle BI.

Το έργο εκτός της προμήθειας λογισμικού περιλαμβάνει τη συντήρηση και υποστήριξη των αδειών αυτών για τρία χρόνια καθώς και υπηρεσίες εκπαίδευσης των στελεχών της Κτηματολόγιο. Η αξία του έργου ανέρχεται στις 916.000 ευρώ, μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.