1 εκατ. επισκευές ξεπέρασε το τεχνικό κέντρο της Info-Quest

Το Τεχνικό Τμήμα της Info-Quest παρέχει υπηρεσίες επισκευής carry in, on site και pick up and return, δίνοντας σε πολύ λίγο χρόνο στους πελάτες την πρώτη εκτίμηση για το είδος της βλάβης και το κόστος της. Επιπλέον, προσφέρεται ενημέρωση για την πορεία της επισκευής ηλεκτρονικά στην ιστοθέση www.quest.gr/repairs και, μόλις ολοκληρωθεί η επισκευή, με SMS στο κινητό τηλέφωνο του πελάτη.

Βελτιώνεται ο διαδικτυακός αλφαβητισμός στην Ελλάδα

Συγκεκριμένα, κάποια από τα βασικά συμπεράσματα είναι: Το 18,2% των Ελλήνων πολιτών διαθέτουν ικανοποιητικές δεξιότητες στη χρήση του διαδικτύου, ενώ εμφανής είναι η βελτίωση στις δεξιότητες χρήσης διαδικτύου των πολιτών μέσα σε 3 χρόνια. Επίσης, ο διαδικτυακός αλφαβητισμός των ανέργων και των κατοίκων αγροτικών περιοχών συγκλίνει ολοένα και περισσότερο με εκείνον του γενικού πληθυσμού. Για τις υπόλοιπες κοινωνικές ομάδες η βελτίωση του ποσοστού των πολιτών με ικανοποιητικές δεξιότητες διαμορφώθηκε σε χαμηλότερα επίπεδα, μεταξύ 1,6% (για τους οικονομικά ανενεργούς πολίτες) και 7,1% (για τις γυναίκες) μέσα στην τριετία.

Συνολικά, παρόλο που το επίπεδο διαδικτυακού αλφαβητισμού του γενικού πληθυσμού στην Ελλάδα υπολείπεται σημαντικά του μέσου όρου της ΕΕ27, για το σύνολο της υπό εξέταση περιόδου, η εξέλιξη του το ίδιο χρονικό διάστημα στο γενικό πληθυσμό της Ελλάδας αντικατοπτρίζει ρυθμούς βελτίωσης συγκρίσιμους με αυτούς της ΕΕ27. Μέσα σε 3 χρόνια υπήρξε αύξηση του ποσοστού των Ελλήνων πολιτών με ικανοποιητικές δεξιότητες κατά 9,3% και μείωση του ποσοστού των πολιτών χωρίς δεξιότητες κατά 7,7%. Το ποσοστό των Ελλήνων πολιτών με χαμηλό επίπεδο δεξιοτήτων παρέμεινε σχετικά σταθερό γύρω στο 10% (συγκεκριμένα 9% – 10,6%), ωστόσο το ποσοστό αυτό είναι περίπου το 1/3 του αντίστοιχου των Ευρωπαίων πολιτών με χαμηλό επίπεδο δεξιοτήτων, το οποίο κυμαίνεται γύρω στο 30%.

Εξελίξεις στο ευρωπαϊκό ρυθμιστικό πλαίσιο επικοινωνιών

Η Σύνοδος ενέκρινε το Πρόγραμμα Εργασιών για το έτος 2010, κεντρικό στόχο του οποίου αποτελεί η εναρμόνιση των ρυθμιστικών δράσεων για την αντιμετώπιση των τεχνολογικών προκλήσεων που προκύπτουν από τη σύγκλιση δικτύων και υπηρεσιών υπό το αναθεωρημένο Ευρωπαϊκό Κανονιστικό Πλαίσιο.

Μεταξύ των τομέων κοινού ενδιαφέροντος των μελών της Συνόδου περιλαμβάνεται η ουδετερότητα του διαδικτύου, η χονδρική παροχή πρόσβασης σε επιχειρηματικούς πελάτες, η προώθηση των επενδύσεων σε ευρυζωνικά δίκτυα καθώς και η αποτελεσματική ρύθμιση συνδυαστικών πακέτων υπηρεσιών, με ταυτόχρονη εξασφάλιση της προστασίας των καταναλωτών και του υγιούς ανταγωνισμού. Σημαντική θεσμική αλλαγή που επιφέρει το νέο Πλαίσιο είναι η δημιουργία του Σώματος Ευρωπαίων Ρυθμιστών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών (BEREC).

Πρόκειται για ένα νέο συμβουλευτικό σώμα, διάδοχο του ERG, που τελεί υπό τον πλήρη έλεγχο των ανεξάρτητων εθνικών Ρυθμιστών. Στο BEREC ανατίθεται, με απόφαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, σημαντικά αναβαθμισμένος ρόλος σε ότι αφορά την εφαρμογή στις εθνικές αγορές του νέου Ευρωπαϊκού πλαισίου, το οποίο ενισχύει και θωρακίζει περαιτέρω την προσωπική, λειτουργική και οικονομική ανεξαρτησία των εθνικών Ρυθμιστικών Αρχών.

Σημαντικός κίνδυνος η έλλειψη κονδυλίών για την ασφάλεια IT

ITΗ έρευνα, στην οποία συμμετείχαν σχεδόν 1.900 ανώτατα στελέχη σε περισσότερες από 60 χώρες, αποκάλυψε ότι το 75% των ερωτηθέντων εκφράζει φόβους για ενδεχόμενα αντίποινα από εργαζομένους που πρόσφατα αποχώρησαν από τις επιχειρήσεις τους. Επίσης, το 42% καταβάλλει ήδη προσπάθειες να κατανοήσει τους πιθανούς κινδύνους που σχετίζονται με αυτό το θέμα και το 26% λαμβάνει ήδη μέτρα περιορισμού των εν λόγω κινδύνων.

Η διάθεση επαρκών κονδυλίων για την ασφάλεια των συστημάτων πληροφορικής εξακολουθεί να αποτελεί φλέγον ζήτημα εν έτει 2009, καθώς το 50% των ερωτηθέντων το θεωρεί ως “σημαντικό” ή “μείζον” ζήτημα, ποσοστό το οποίο συνιστά αξιοσημείωτη αύξηση της τάξεως των 17 ποσοστιαίων μονάδων έναντι του 2008. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, ειδικά στον Ελληνικό χώρο υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον για επενδύσεις στην ενημέρωση και εκπαίδευση χρηστών σε θέματα ασφάλειας και γενικότερα διαπιστώνεται σχετική σύγκλιση της Ελλάδας με τις διεθνείς τάσεις, όπως π.χ. όσον αφορά στις επενδύσεις σε τεχνολογίες virtualization.

Υπάρχει όμως ακόμη σημαντική υστέρηση όσον αφορά στην εφαρμογή τεχνολογιών identity & access management, αλλά και σε θέματα αξιολόγησης των πρακτικών ασφαλείας των εξωτερικών συνεργατών (service providers), ενώ η ύπαρξη επαρκών κονδυλίων για την υλοποίηση προγραμμάτων ασφάλειας παραμένει και για την Ελλάδα μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις.

Πράσινο φως από την Ε.Ε. για την εξαγορά της Sun από την Oracle

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, που επί μήνες δηλώνει αντίθεση στην συμφωνία εξαιτίας προβλημάτων στον ανταγωνισμό που πιθανόν να προκαλέσει η εξαγορά, δήλωσε ότι είναι αισιόδοξη για την έκβαση του εγχειρήματος.

Η HP στην κορυφή της αγοράς servers στην ΕΜΕΑ

Η ΗΡ έλαβε επίσης την πρώτη θέση για το συνολικό αριθμό server που απέστειλε σε παγκόσμιο επίπεδο, σύμφωνα με τα στοιχεία για το τρίτο τρίμηνο του 2009 που ανακοινώθηκαν από την IDC.

Η ΗΡ τοποθετείται με μερίδιο 47,7% του συνόλου των server που στάλθηκαν και μερίδιο 40,3% στα έσοδα, με υπερδιπλάσιο δηλαδή αριθμό μονάδων από τον επόμενο ανταγωνιστή. Η ΗΡ ξεπέρασε το ρυθμό της αγοράς, που στο μεγαλύτερο μέρος της σημείωσε πτώση στην περιοχή ΕΜΕΑ, με ετήσια αύξηση μεριδίου 2,6% στο συνολικό αριθμό αποστολών στην περιοχή. Επίσης, η κορυφαία θέση της HP διατηρήθηκε στα έσοδα από servers Χ86 για το τρίτο τρίμηνο στην περιοχή ΕΜΕΑ, τα οποία έφτασαν το 50,3%, περισσότερο από ότι οι επόμενοι ανταγωνιστές μαζί.

Ήταν επίσης πρώτη στο συνολικό αριθμό servers που στάλθηκαν παγκοσμίως, με μερίδιο 36,5%. Επιπλέον, κατέχει την πρώτη θέση στις μονάδες UNIX-Windows-Linux και τα σχετικά έσοδα. Αυτό αντιπροσωπεύει το 99.3% όλων των servers που στάλθηκαν και 84,7% του συνόλου των εσόδων από servers.

Συνολικά, στην ΗΡ αντιστοιχούν περισσότεροι από έναν στους τρείς servers που αποστέλλονται παγκοσμίως.

Βραβεύτηκε το call center της Marfin Egnatia Bank

Με το διαγωνισμό CRM Grand Prix, ο οποίος διεξάγεται ταυτόχρονα σε 31 χώρες, η Teleperformance Hellas, αξιολογεί το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρουν οι ελληνικές επιχειρήσεις στους πελάτες τους, δημιουργώντας ταυτόχρονα τα ποιοτικά σημεία αναφοράς, τόσο της αγοράς συνολικά όσο και ανά κλάδο δραστηριότητας.

Εννέα προσφορές σε διαγωνισμό για την IT στρατηγική της ΔΕΗ

Oι εταιρείες 1) Accenture, 2) ATOS Origin, 3) A.T. Kearney (μαζί με την Planning), 4) Deloitte, 5) Ernst & Young, 6) IBM, 7) IDS Scheer (μαζί με τη Spirit), 8) KPMG και 9) PricewaterhouseCoopers κατέθεσαν, σύμφωνα με πληροφορίες, προσφορές στο διαγωνισμό της ΔΕΗ για το έργο με τίτλο: “Μελέτη Διαμόρφωσης Πληροφοριακής Στρατηγικής της ΔΕΗ”.

Σύμβαση της OTS με το Δήμο Ρεθύμνου

Το έργο αφορά: 1) υπηρεσίες καινοτόμου χαρακτήρα που στοχεύουν στην αναβάθμιση του τουριστικού -πολιτισμικού προϊόντος του Δήμου Ρεθύμνου παρέχοντας ένα σύστημα ηλεκτρονικής ξενάγησης με πληροφορίες αξιοθέατων διαδρομών, ψυχαγωγίας, καταλυμάτων κλπ. 2) ανάπτυξη και αξιολόγηση καινοτόμων τεχνικών για την υποστήριξη μιας σειράς τοπικών δημοτικών υπηρεσιών διευκολύνοντας έτσι το έργο των υπαλλήλων του δήμου και προς το γενικότερο όφελος των κατοίκων. 3) εγκατάσταση 3 wifi hotspots σε περιοχές μεγάλης επισκεψιμότητας του Δήμου και οι οποίες θα προσδιοριστούν απο τη μελέτη εφαρμογής και παράδοση στο Δήμο 40 φορητών συσκευών (smart phones- PDAs) καθώς και του απαιτούμενου εξοπλισμού (2 Συστήματα servers) για τη φιλοξενία των εφαρμογών και κατάλληλο λογισμικό υποστήριξης. Το έργο είναι αξίας 211.764 ευρώ, χωρίς ΦΠΑ.

Στο διαγωνισμό συμμετείχαν και άλλες 4 εταιρείες.