Intralot: Δεκαετής σύμβαση για τη διαχείρηση του στοιχήματος στο Αζερμπαϊτζάν

Η Inteltek θα κατέχει το 51% της νεοϊδρυθείσας εταιρείας, Azerinteltek, η οποία θα έχει έδρα στο Αζερμπαϊτζάν. Η Azerinteltek θα οργανώνει και θα διαχειρίζεται το αθλητικό στοίχημα σε αποκλειστική βάση σε περισσότερα από 1.000 σημεία πώλησης σε όλη τη χώρα για μία περίοδο 10 ετών. “Στο πλαίσιο της αξιολόγησης επενδυτικών ευκαιριών σε διάφορες χώρες της ευρύτερης περιοχής, αποφασίσαμε να εισέλθουμε στην πολλά υποσχόμενη αγορά του Αζερμπαϊτζάν μαζί με τον πολύ καλό μας συνεργάτη, την εταιρεία Turkcell, μέσα από την Inteltek, την κοινοπραξία που δημιούργησε ισχυρές αξίες και πλεονεκτήματα στον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών και έχει αναπτύξει μία ξεκάθαρη στρατηγική επέκτασης πέρα από τα όρια της Τουρκίας”, δήλωσε ο Κωνσταντίνος Αντωνόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Intralot. “Είμαστε βέβαιοι ότι θα καταφέρουμε να κάνουμε το αθλητικό στοίχημα μία συναρπαστική εμπειρία για τους κατοίκους του Αζερμπαϊτζάν και  ελπίζουμε η παρουσία μας στη χώρα να στεφθεί με την ίδια επιτυχία που έχουμε στην Τουρκία”.

Ο Κωνσταντίνος Βούζας αναλαμβάνει τη Δ/νση λιανικής Ελλάδος της Γερμανός

Ο Κ. Βούζας κατείχε από το 2008 μέχρι σήμερα τη θέση του Διευθυντή Πωλήσεων του Δικτύου Καταστημάτων Γερμανός. Ο Κ. Βούζας ανήκει στο στελεχιακό δυναμικό του Ομίλου Cosmote από το 2002. Κατείχε τη θέση του Υποδιευθυντή Δικτύου Πωλήσεων Αντιπροσώπων Cosmote, ενώ διαθέτει πολυετή εμπειρία στο χώρο των Πωλήσεων και του Trade Μarketing. Είναι απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ) και κάτοχος πτυχίου MBA από το University του Glamorgan. Ο K. Βούζας αντικαθιστά τον Αλέξανδρο Δούκα, ο οποίος μετά από μία επιτυχημένη πορεία έξι ετών στη Γερμανός ως Διευθυντής Πωλήσεων από το Νοέμβριο του 2003 και από τον Ιούνιο του 2008 ως Διευθυντής Λιανικής Ελλάδος, αποχωρεί από την εταιρεία.

Τ.Τ.: Νέος Γεν. Δ/ντής λειτουργικών υπηρεσιών ο Α. Ταπραντζής

Ο Α. Ταπραντζής διαθέτει 20ετή διοικητική εμπειρία στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα. Το 2001 τοποθετήθηκε Γενικός Διευθυντής και μετέπειτα το 2003, Διευθύνων Σύμβουλος στα ΕΛΤΑ. Το 2008 εξελέγη Πρόεδρος του Παγκοσμίου Ταχυδρομικού Συμβουλίου (POC). Είναι διπλωματούχος Χημικός Μηχανικός (MSc) και διδάκτορας (PhD) του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, ενώ διαθέτει MΒΑ, πιστοποιητικό ΑΜΡ (Advanced Management & Leadership) από το INSEAD.

«Η τοποθέτηση του Α. Ταπραντζή ως Γενικού Δ/ντη Λειτουργικών Υπηρεσιών, ενισχύει την ποιότητα των διοικητικών στελεχών», δήλωσε ο πρόεδρος του Τ.Τ., Κλέων Παπαδόπουλος.  «Ένας κύριος στόχος του Α. Ταπραντζή είναι να συνδράμει στον περιορισμό του κόστους, ιδιαίτερα στον τομέα των γενικών διοικητικών και λοιπών λειτουργικών εξόδων. Λαμβάνοντας υπόψη την σημερινή οικονομική συγκυρία, η συγκράτηση και ο εξορθολογισμός των δαπανών μέσω συγκεκριμένων ενεργειών, αποτελεί βασική προϋπόθεση για την διατήρηση της ανάπτυξης του ΤΤ», πρόσθεσε.

H Areva υλοποίησε έργο Market Management System στον ΔΕΣΜΗΕ

Αντικείμενο της σύμβασης είναι: η επέκταση των λειτουργιών του Συστήματος Διαχείρισης Αγοράς, το σύστημα ανάπτυξης, ελέγχου και δοκιμών Συστήματος Διαχείρισης Αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας, το Εφεδρικό Σύστημα Εκκαθάρισης της Αγοράς, την συντήρηση του Συστήματος καθώς και εργασίες εξειδικευμένων μηχανικών της εταιρείας Areva T&D για την ανάπτυξη εφαρμογών με μέγιστο όριο τις ογδόντα (80) ανθρωποημέρες ή εξακόσιες σαράντα (640) ανθρωποώρες.

Το τίμημα της σύμβασης ορίστηκε στις 515.970 ευρώ, μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. Παράλληλα, η Areva ανέλαβε, πάντα σύμφωνα με πληροφορίες, τη συντήρηση και τεχνική υποστήριξη του Συστήματος Ελέγχου Ενέργειας. Αντικείμενο της σύμβασης είναι η προληπτική συντήρηση, αποκατάσταση βλαβών και η παροχή τεχνικής υποστήριξης και οποιασδήποτε αναγκαίας βοήθειας για την ικανοποιητική λειτουργία του Συστήματος Ελέγχου Ενέργειας (ΣΕΕ), χρονικής διάρκειας έξι (6) μηνών. Το τίμημα της εν λόγω σύμβασης ανέρχεται στις 514.800 ευρώ, μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.

Επεκτείνεται η Oracle στην περιοχή της ΕΜΕΑ

Στην Ελλάδα, μεταξύ των πελατών που υιοθέτησαν νέες λύσεις ή επέκτειναν ήδη υπάρχουσες υλοποιήσεις περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, οι: OTE, Wind, Olympic Air, Public, Οικογένεια Στεργίου, κ.ά. «Έχουμε σημειώσει σημαντικά νέα επιτεύγματα κατά τη διάρκεια του τριμήνου σε πολλούς κλάδους και σε όλο το χαρτοφυλάκιό μας, συμπεριλαμβανομένης της γρήγορης υιοθέτησης του Oracle Exadata», τόνισε ο Loοc le Guisquet, Executive Vice President, Oracle EMEA. «Οι συνεχείς καινοτομίες, χάρη στις οποίες παρουσιάσαμε πάνω από 190 νέα προϊόντα τον προηγούμενο χρόνο, καλωσορίζονται από τους πελάτες μας στην περιοχή της EMEA, οι οποίοι θέλουν να αποκτήσουν καλύτερη επιχειρηματική ευφυΐα, να αυξήσουν την απόδοση του IT και να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών τους, μειώνοντας παράλληλα το κόστος του IT.»

Ολοκληρώθηκε έργο Τηλεματικής για τα ΚΤΕΛ Λάρισας

Ανάδοχος του έργου ήταν η Space Hellas και το έργο υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τις εταιρίες Tredit A.E. – Λογισμικό Παρακολούθησης Στόλου, Infotrip A.E. – Συσκευές για Παρακολούθηση Οχήματος, Nest A.E. – Αυτόματοι Πωλητές Εισιτηρίων και AMCO A.B.E.E. – Τηλεματικές Έξυπνες Στάσεις & Αυτόματοι Πωλητές Εισιτηρίων. Στόχος του συγκεκριμένου έργου, είναι η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου τηλεματικού συστήματος διαχείρισης των αστικών μεταφορών, που περιλαμβάνει συστήματα δυναμικής πληροφόρησης των πολιτών, καθώς και συστήματα αυτόματης έκδοσης εισιτηρίων, με την χρήση προηγμένων τεχνολογικών Μέσων, ενώ εφαρμόζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα το ηλεκτρονικό εισιτήριο, με την χρήση έξυπνων καρτών. Το Έργο περιλαμβάνει: α) Δώδεκα Αυτόματους πωλητές εισιτηρίων σε  επιλεγμένα κεντρικά σημεία στην πόλη,  ώστε οι πολίτες να προμηθεύονται εισιτήρια οποιαδήποτε στιγμή του εικοσιτετραώρου, β) Δώδεκα έξυπνες στάσεις εγκατεστημένες σε σημεία μεγάλης πληθυσμιακής συγκέντρωσης, οι οποίες πληροφορούν τους επιβάτες για τον πραγματικό χρόνο άφιξης του επόμενου λεωφορείου, γ) Λογισμικό παρακολούθησης των οχημάτων και λογισμικό ενημέρωσης των επιβατών [real  time passenger information], δ) Λογισμικό παρακολούθησης Εισιτηρίων και Έξυπνων καρτών, ε) Διάθεση της πληροφορίας προς τους επιβάτες μέσω του διαδικτύου.

Το δημοσιευμένο στο διαδίκτυο υλικό, περιλαμβάνει πίνακες δρομολογίων, δρομολόγια και στάσεις, στ) Πληροφόρηση των επιβατών για τον πραγματικό χρόνο άφιξης μέσω: έξυπνων  στάσεων, διαδικτύου και με την χρήση SMS, ζ) GPS και τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό για την επικοινωνία φωνής και δεδομένων, των οχημάτων με το κέντρο ελέγχου, η) Σύστημα αυτόματης συλλογής κομίστρου στο εσωτερικό των οχημάτων, με υποστήριξη  έξυπνων καρτών και συμβατικών εισιτήριων, θ) Σύστημα οπτικής και ηχητικής αναγγελίας εντός των οχημάτων, για την πληροφόρηση των επιβατών σχετικά με την επόμενη στάση, καθώς και τις μετεπιβιβάσεις και τις ανταποκρίσεις και ι) Ολοκληρωμένο κέντρο ελέγχου των αστικών συγκοινωνιών, όπου παρέχονται στατιστικά στοιχεία για την εξαγωγή  συμπερασμάτων, σε σχέση με την τήρηση των δρομολογίων, τον επανασχεδιασμό τους, και τη διαμόρφωση ορθολογικής πολιτικής σε συνεργασία με τα  αρμόδια κρατικά όργανα ( λ.χ. Δήμος, Νομαρχία ), σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες των κατοίκων των αστικών πόλεων. Υπενθυμίζεται πως στο χθεσινό NetFax (28/01/10) δημοσιεύθηκε πως η Tredit ολοκλήρωσε το εν λόγω έργο, ωστόσο ήταν μία από τις υπερεργολάβους. Ο προϋπολογισμός του έργου ανήλθε στις 985.860 ευρώ, μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.