Η Nokia αλλάζει την τιμολογιακή πολιτική της

Στελέχη της φινλανδικής εταιρείας ισχυρίζονται πως η εν λόγω κίνηση είναι μέρος μιας γενικότερης στρατηγικής που εφαρμόζει σε διάφορες χρονικές στιγμές μέσα σ’ ένα έτος.Πηγές αναφέρουν πως η Nokia μείωσε τις τιμές μέχρι και 10%. Η ζήτηση για smartphone έχει διατηρήσει σε υψηλά επίπεδα πωλήσεων την συγκεκριμένη κατηγορία. Το προηγούμενο τρίμηνο τα έσοδα από τα smartphone αυξήθηκαν κατά 26%, ξεπερνώντας τα 3,9 δισ. ευρώ. Κατόπιν της μείωσης των τιμών, το φθηνότερο μοντέλο της σειράς των smartphone, το 5230, κοστίζει κάτω από 120 ευρώ, μειωμένο κατά 50 ευρώ σε σχέση με πριν.

Symantec: Πάνω από 1,5 δισ. τα έσοδα κατά το Γ’ τρίμηνο

Τα έσοδα σύμφωνα με τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα (GAAP) για το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού έτους κυμάνθηκαν στα 1.548 δισ. δολάρια. Τα Non-GAAP έσοδα ήταν 1.551 δισ. δολάρια, σημειώνοντας άνοδο 1 τοις εκατό συγκρινόμενα με την αντίστοιχη περίοδο ένα χρόνο πριν (με την προσαρμογή της ισοτιμίας σημειώθηκε πτώση 3 τοις εκατό). Τo GAAP λειτουργικό περιθώριο κέρδους για το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2010 ήταν 17.9 τοις εκατό.

Τα GAAP καθαρά έσοδα για το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2010 ήταν 300 εκατ. δολάρια σε σύγκριση με τα 6.82 δισ. δολάρια του αντίστοιχου τριμήνου του προηγουμένου έτους, ενώ τα δυνητικά μειωμένα κέρδη ανά μετοχή ήταν 0.37 δολάρια σε σύγκριση με τις απώλειες ανά μετοχή 8.25 της ίδιας περιόδου το προηγούμενο έτος. Οι ταμειακές ροές από τις λειτουργικές δραστηριότητες του τρίτου τριμήνου του οικονομικού έτους 2010 ήταν 393 εκατ. δολάρια. H Symantec ολοκλήρωσε το τρίμηνο με μετρητά και βραχυπρόθεσμες επενδύσεις της τάξης των 2.61 δισ. δολαρίων.

Τo non-GAAP λειτουργικό περιθώριο κέρδους για το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2010 ήταν 28.3%. Τα non-GAAP καθαρά έσοδα για το τρίτο τρίμηνο ήταν 326 εκατ. δολάρια σε σύγκριση με τα 352 εκατομμύρια την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ενώ τα non-GAAP δυνητικά μειωμένα κέρδη ανά μετοχή ήταν 0.40 δολάρια σε σύγκριση με τα κέρδη ανά μετοχή 0.42 του ίδιου τριμήνου το προηγούμενο έτος.

Αποχωρεί ο Παναγιώτης Γκεζερλής από την Upstream

Ο Π. Γκεζερλής ξεκίνησε την σταδιοδρομία του στην Upstream το 2008, προερχόμενος από την θέση του Chief Commercial Officer στην εταιρία φωνητικών εφαρμογών VoiceWeb. Αρχικά ανέλαβε καθήκοντα Business Development Director στο Brands Mobile Marketing Business Unit της Upstream, όπου ήταν υπεύθυνος για την ανάπτυξη των πωλήσεων στην Ελλάδα και την επίβλεψη των αντίστοιχων τμημάτων του Λονδίνου, της Ρώμης, του Τορόντο και του Μεξικού.

Τον Ιανουάριο του 2009 προήχθη στη θέση του Head of Business Planning στο Operator Business Unit της εταιρίας, όπου ήταν υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και την υποστήριξη των πωλήσεων της εταιρίας σε 40 χώρες και την οργάνωση των αντίστοιχων γραφείων της εταιρίας σε 9 χώρες.

Ο Πρόεδρος του ΔΣ της Upstream, Μάρκος Βερέμης, δήλωσε σχετικά: «Η επιτυχημένη συνεργασία μας με τον Παναγιώτη, ένα ικανό στέλεχος που έστησε και οργάνωσε το τμήμα Business Planning της Upstream, ολοκληρώνεται Θα ήθελα εκ μέρους όλων εμάς στην Upstream να του ευχηθώ καλή επιτυχία στα νέα του σχέδια.»

Ο Παναγιώτης Γκεζερλής σπούδασε Printing & Publishing στην Αγγλία και είναι κάτοχος του μεταπτυχιακού MBA International, ειδίκευση eBusiness, του ΟΠΑ. Ξεκίνησε την καριέρα του στον κλάδο Εκτυπώσεων & Εκδόσεων, όπου για 6 χρόνια εργάστηκε σε διευθυντικές θέσεις, μεταξύ των οποίων και Διευθύνων Σύμβουλος στο συγκρότημα Γραφικών Τεχνών Εκδοτική Ελλάδος ΑΕ. Η νέα δραστηριότητα του δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, αυτό που έγινε γνωστό είναι ότι εισέρχεται επιχειρηματικά στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Νέα διεθνή διάκριση της ComSys

Το βραβείο είναι σημείο αναφοράς για την επιτυχία της εταιρείας στην αύξησητης πελατειακής της βάσης εγκατάστασεων με προϊόντα της Aspect Software,μέσα στο 2009. «Η διάκριση της ComSys για τρίτη συνεχή χρονιά αποτελεί επιβράβευση για την ανοδική μας πορεία τόσο στην Ελλάδα όσο και στοεξωτερικό. Η διάκριση της ComSys ανάμεσα στο σύνολο των συνεργατών της Aspect είναι ένα σημαντικό επίτευγμα, το οποίο ενδυναμώνει το όραμα μας γιατην περαιτέρω επέκταση του χαρτοφυλακίου μας ώστε να ανταποκρίνεταιπλήρως στις προσδοκίες και τις ανάγκες των πελατών», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ComSys, Βασίλης Γαλάκος.

H Uni Systems υλοποίησε δύο μεγάλα έργα πληροφορικής για τη δημόσια διοίκηση

Το πρώτο, αφορά στην εφαρμογή Ολοκληρωμένων Πληροφοριακών Συστημάτων στις Υποστηρικτικές Λειτουργίες (back office) είκοσι εννέα (29)  Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων (Ν.Α.) σε όλη τη χώρα.Το εξειδικευμένο αντικείμενο και οι διαφορετικές διευθύνσεις πουεμπλέκονται στην υλοποίηση, σε συνδυασμό με την μεταξύ τους ολοκλήρωση – διασύνδεση, αλλά και η περιφερειακή του διάσταση, καθιστούν το ενδιαφέρονέργο εξαιρετικά πολύπλοκο. Η επιτυχημένη υλοποίησή του, εισάγει ένα σημαντικότατο εργαλείο στην περιφερειακή αυτοδιοίκηση προσφέρονταςλύσεις, ιδιαιτέρως ενόψει της εφαρμογής της διοικητικής μεταρρύθμισηςτης χώρας με το πρόγραμμα «Καλλικράτης».

Το δεύτερο έργο, Εφαρμογές λογισμικού & υπηρεσίες διασύνδεσης ΟΤΑμε το Εθνικό Δημοτολόγιο, αφορά στην ανάπτυξη και προσαρμογή λογισμικού στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, προκειμένου αυτοί να ενταχθούν στο Εθνικό Δημοτολόγιο. Ο βασικός κορμός του κυρίως έργου είναι η ανάπτυξη Κεντρικής Βάσης Δεδομένων, στην οποία θα τηρούνται ενημερωμένα τα στοιχεία όλων των δημοτολογίων της χώρας, στόχος καθοριστικός για την εξυπηρέτησητου πολίτη και των επιχειρήσεων και την προώθηση της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι το έργο θα συμβάλλει ουσιαστικάκαι στο μακροπρόθεσμο στόχο, αυτόν που προβλέπει την αυτεπάγγελτηαναζήτηση στοιχείων/δεδομένων μεταξύ των φορέων της δημόσιας διοίκησης, ώστε τελικά να διακινείται η πληροφορία, αντί του συναλλασσόμενου.

Στο πλαίσιο του έργου αυτού, η Uni Systems, ως μέλος ένωσης εταιρειών, συνέβαλε καθοριστικά στην επιτυχή του έκβαση, εντάσσοντας στο Εθνικό Δημοτολόγιο ένα πλήθος από μεγάλους δήμους της χώρας.

Ο Όμιλος Printec εγκαθιστά λύση NCR Self Checkout

Η λύση NCR SelfServ Checkout επιτρέπει στους πελάτες να σκανάρουν, να τοποθετούν στις σακούλες και να πληρώνουν για τα προϊόντα που αγοράζουν, αυτοεξυπηρετούμενοι. Το πιλοτικό έργο καθώς και η εγκατάσταση των 53 μηχανημάτων υλοποιήθηκε με την υποστήριξη της Printec, NCR Solutions Partner στην Ανατολική Ευρώπη, η οποία ανέλαβε την υλοποίηση του έργου παρέχοντας υπηρεσίες διαχείρισης έργου σε τοπικό επίπεδο, εγκατάστασης H/W και λογισμικού, εκπαίδευσης καθώς και συνολικής υποστήριξης του έργου.

Μετά την επιτυχή υλοποίηση του πιλοτικού, η λύση προβλέπεται να εγκατασταθεί και στα υπόλοιπα καταστήματα της SPAR στη Σλοβενία, μέσα στο 2010. Η Aspiag (Austria SPAR International AG), η μητρική εταιρεία της SPAR Σλοβενίας η οποία κατά το 2008 κατέγραψε πωλήσεις λιανικής που έφθασαν τα 10.66 δισ. ευρώ, ανέλαβε την πρωτοβουλία να εγκαταστήσει τα NCR SelfServ Checkout προκειμένου να συνεχίσει την αναπτυξιακή της πορεία μέσα από τη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών.

Επιπλέον η λύση αυτή θα της επιτρέψει να λειτουργήσει με οικονομικά αποτελεσματικότερο τρόπο. Ο ενισχυμένος σχεδιασμός του NCR SelfServ Checkout παρέχει λειτουργική αποδοτικότητα για τις επιχειρήσεις λιανικής πώλησης και για τους καταναλωτές. Η λύση περιλαμβάνει έναν διπλής όψης θερμικό εκτυπωτή αποδείξεων ο οποίος επιτρέπει την ταυτόχρονη εκτύπωση και στις δυο πλευρές της απόδειξης περιορίζοντας έτσι την κατανάλωση χαρτιού μέχρι και 45 τοις εκατό ενώ ταυτόχρονα επιταχύνει και την εκτύπωση.

Επιπρόσθετα το NCR RealPOS High Performance Scanner/Scale με το οποίο θα είναι εφοδιασμένες οι μονάδες, διαθέτει εξαιρετικές επιδόσεις σάρωσης, επιταχύνοντας τη διαδικασία “σκαναρίσματος” των προϊόντων από τους πελάτες. Τα σημεία εισόδου/ εξόδου μετρητών έχουν τοποθετηθεί το ένα δίπλα στο άλλο διευκολύνοντας με αυτό τον τρόπο τη χρήση ενώ υπάρχουν φωτεινές πινακίδες “follow me” οι οποίες καθοδηγούν τους καταναλωτές καθ΄ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας.

Το  NCR SelfServ Checkout υποστηρίζειτην ενσωματωμένη ανακύκλωση νομισμάτων ενώ προσφέρει και την επιλογήγια ολοκληρωμένη ανακύκλωση χαρτονομισμάτων, μειώνοντας με τον τρόποαυτό τη συχνότητα ανεφοδιασμού τους.